Zidane 10 Anmeld indhold Skrevet October 10, 2007 Kan I genkende en dansker på gaden i Malmö, som I ikke kender (uden at ham eller hende siger et ord)? Her tænker jeg på udseende og kropsprog...tøj? Jeg tror at det kan jeg godt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Biler... er haar uhyre svært ved Kan I genkende en dansker på gaden i Malmö, som I ikke kender (uden at ham eller hende siger et ord)? Her tænker jeg på udseende og kropsprog...tøj? Aner det ikke, men jeg kan gøre tricket på motorvejen mellem DK og S. En dansker har uhyre svært ved at befare den højre vognbane og blomstrer hellere i den venstre. En daglig belastende oplevelse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Kan I genkende en dansker på gaden i Malmö, som I ikke kender (uden at ham eller hende siger et ord)? Her tænker jeg på udseende og kropsprog...tøj? Jeg tror at det kan jeg godt... Jeg har faktisk også været i stand til at gøre det overraskende tit! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Kan I genkende en dansker på gaden i Malmö, som I ikke kender (uden at ham eller hende siger et ord)? Her tænker jeg på udseende og kropsprog...tøj? Jeg tror at det kan jeg godt... Ja, ufattelig mange gange... men, jeg kan også kende en koreaner fra kineser, tyskere fra østrigere osv osv... Vi har vist alle vores "træk" som gør det let :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Aner det ikke, men jeg kan gøre tricket på motorvejen mellem DK og S. En dansker har uhyre svært ved at befare den højre vognbane og blomstrer hellere i den venstre. En daglig belastende oplevelse Enig.. Kan kun tilføje - blinker ikke når der overhales, kører altid for stærkt og har svært ved at 'acceptere' at der er andre trafikanter tilstede på 'deres' racerbane. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gjol 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Når man er i byen så plejer det ikke at väre så svärt at genkende en dansker. Typiskt så er det bare at kigge efter en som råber lidt höjere end alle andre og som ikke forstår vorfor alle de mennesker står i vejen for hans bar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Kan I genkende en dansker på gaden i Malmö, som I ikke kender (uden at ham eller hende siger et ord)? Her tænker jeg på udseende og kropsprog...tøj? Jeg tror at det kan jeg godt... putande överläpp = svensk. Annars dansk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Jogging töj og bunker i supermarkedet. Hvis man möder en i joggingtöj der er ude og handle, så er det helt sikkert en Dansker. Hvis der står en til skoleafslutningen i Joggingtöj er det også en Dansker. Hvis man som för nävnt hörer höje stemmer når man handler, enten folk der bare "taler sammen eller folk der skriger meget höjt på deres unger, ja så er det oftest Danskere. Når man ser en der välter varene i bjerge op på båndet för kassen, for derefter at springe ned for at lägge tingene i poser, så er det HELT sikkert en Dansker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Hvis man möder en i joggingtöj der er ude og handle' date=' så er det helt sikkert en Dansker. Hvis der står en til skoleafslutningen i Joggingtöj er det også en Dansker. Hvis man som för nävnt hörer höje stemmer når man handler, enten folk der bare "taler sammen eller folk der skriger meget höjt på deres unger, ja så er det oftest Danskere. Når man ser en der välter varene i bjerge op på båndet för kassen, for derefter at springe ned for at lägge tingene i poser, så er det HELT sikkert en Dansker.[/quote'] HaHa-HaHaHa................................:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Hvis man som för nävnt hörer höje stemmer når man handler' date=' enten folk der bare "taler sammen", ja så er det oftest Danskere. Når man ser en der välter varene i bjerge op på båndet för kassen, for derefter at springe ned for at lägge tingene i poser, så er det HELT sikkert en Dansker.[/quote'] :th2: Tit når jeg er ovre og handle med kæresten så undrer det mig at ingen har det sjovt jeg kan da godt lige kaste en kylling til kæresten for at gøre det knap så kedeligt men det er ikke mit indtryk at svenskerne synes det er så normalt Det samme gælder det med at snakke sammen eller "pjatte" i offentligt regi jeg ser sjældent andre gøre det herovre, måske er jeg bare tosset men det virker på mig som om at svenskerne bruger meget energi på at være "korrekte mennesker". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Svensker eller Dansker ? Dansker eller Svensker ? Svensker eller Dansker ? Dansker eller Svensker ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 :th2: Tit når jeg er ovre og handle med kæresten så undrer det mig at ingen har det sjovt jeg kan da godt lige kaste en kylling til kæresten for at gøre det knap så kedeligt men det er ikke mit indtryk at svenskerne synes det er så normalt Det samme gælder det med at snakke sammen eller "pjatte" i offentligt regi jeg ser sjældent andre gøre det herovre' date=' måske er jeg bare tosset men det virker på mig som om at svenskerne bruger meget energi på at være "korrekte mennesker".[/quote'] Jag har försökt tänka efter och nej, jag har adrig sett några svenskar kasta omkring med kycklingar i affären. Dock relativt ovanligt även på Superbrugsen i Søborg... Jag tror faktiskt du har rätta att svenskar använder mycket energi på att vara korrekta, mainstream. Eller om det är danskarna som använder mycket energi på att vara fritänkande individualister... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Dansk eller svensk Ikea-annonce? :D Er det Ingvar Kamprad, eller er det en lookalike? :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Eller om det är danskarna som använder mycket energi på att vara fritänkande individualister... Afsløret. Skønt at komme til Sverige, så man kan slappe lidt af... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jordt 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Hørt, hørt......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Svensker eller Dansker ? ... fortsæt bare her for flere hockeyfrilla's http://hem.spray.se/mikael36/hockeyfrossa/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2007 Kan I genkende en dansker på gaden i Malmö, som I ikke kender (uden at ham eller hende siger et ord)? Her tænker jeg på udseende og kropsprog...tøj? Jeg tror at det kan jeg godt... Ja, dem, der står og venter på grønt lys, er danskere. De ved nemlig ikke, at det i Sverige er tilladt at gå over for rødt på eget ansvar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites