Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Her er lige et billede, vi holdt ret tæt på.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Bortskämda skitungar Når man betaler for noget (her passager over broen), så kan man da godt tillade sig at stille krav. Hvis du havde siddet i køen på vej på din drømmeferie og ikke kunne komme videre, så havde du nok ikke været så positiv! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bigbird 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Er den lukket igen nu ? Jeg fik de 2 tidligere om at den var lukket i 3-7 minuter :P Men har lige fået en igen her 13:58, hvor der står at den igen er lukket i retning Danmark. Er det reelt, eller er det mon bare fejl fra tidligere ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Anders jeg sad sku og tænkte det samme ved nogle af de indlæg der har været her. Når der sker en ulykke er det da surt show at blive fanget i en kø bag den, men slap nu af, der er muligvis folk der er ved at dø, så er det vel lidt vigtigere at man holder bilerne tilbage og gør plads til redningsbiler end at folk kan komme hurtigt på arbejde. Ja så kunne det være rart med lidt info, men måske folkene har vigtigere ting at tage sig til lige i situation. Ved godt det er surt hvis man har noget der er vigtigt man skal nå, men sådan er livet altså man kan ikke gardere sig mod alt. Hvis man er så vigtigt så må man jo have fat i en helikopter. Jeg er sikker på at ham gutten der har været skyld i ulykken og som de måtte køre på hospitalet ikke har gjort det for at være en pain in the A. - Hvis du ikke har noget pænt at sige - så lad være med at sige noget! - Citat Misscath. Något att leva upp till i den här tråden. Vad är ni bara själviska! Ni kan det hela bäst allihopa, så vad med att ni tar över kontrollen över bron? Men så vill jag ha direkt svar, helst inom 10 sekunder efter att jag skickat ett klagomål, för annars är ni inkompetenta, idioter, amatörer etc etc. Nej , slå lite kallt vatten i blodet, tänk en extra gång innan ni skriver. Jag tror nog att "point taken" innfinner sig hos bropersonalen, men för mig är det här den första allvarliga olyckan jag känner till, och med benzin brinnande flytande på bron med chans till mer olyckor så har jag full förståelse för deras agerande. Jag har suttit flera timmar på Motorring 3 efter olyckor, men jag har inte kallat vägbygget för "amatöraktigt, det är väl bara att flytta bilarna som kolliderat, skit i dem som var inne i bilen, och skit i ambulans och brandkår, jag ska TILL JOBBET". Bortskämda skitungar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Er den lukket igen nu ? Jeg fik de 2 tidligere om at den var lukket i 3-7 minuter :P Men har lige fået en igen her 13:58, hvor der står at den igen er lukket i retning Danmark. ? Det samme her. Er det reelt, eller er det mon bare fejl fra tidligere Man er fristet til at svare på dit spørgsmål: Hvad tror du selv? Mvh. Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bigbird 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Det samme her. Man er fristet til at svare på dit spørgsmål: Hvad tror du selv? Mvh. Søren Jeg ville gætte på at det var en fejl, men hvis den reelt var lukket igen nu (F.eks pga af reperation af ulykken tidligere, som de ville undgå at lave i myldretiden), så ville jeg blot ringe til min kammerat, og sige at han nok burde vente med at kører fra Sverige nu :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Resten af billederne ligger her: http://g-dal.com/index.php?list=26 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Shit det ser altså også pænt vildt ud det der:surprise: Resten af billederne ligger her: http://g-dal.com/index.php?list=26 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Og begrebet "kiggekø" skulle jo ikke afstedkomme flere uheld vel???? Danskerne er jo kendt for at hamre bremserne i, i modsatte vejbane og lige skulle ha' det hele med........ Oh ja, oplevede det senest i søndags på Vasbygade lige efter Fisketorvet på vej til Malmö fra Slotsholmen. En brandbil spærrede vejen og ledte bilerne ind over JET-tanken for at beskytte 2 ambulancer. Der var INTET at se andet end ovennævnte biler. Alligevel skal man stoppe HELT op fordi nogle mennesker savner indhold i deres tilværelse og skal ha det hele med. Desværre for dem var der hverken blod, ild eller lemlæstede mennesker at se. Tror der var en del skuffede. Forbandede idioter. Pede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Når man betaler for noget (her passager over broen), så kan man da godt tillade sig at stille krav. Hvis du havde siddet i køen på vej på din drømmeferie og ikke kunne komme videre, så havde du nok ikke været så positiv! Jah jo - men det inkluderer vel ikke "passage for enhver pris"? Informationen kunne tilsyneladende have været bedre, men som sagt andetsteds - måske havde de andet at lave? Hvad forklaringen end er, så er det jo altså ikke et nyt køkken eller lign. vi taler om her, men folk der akut skal hjælpes og en brand, som skal forhindres i at brede sig. Og ja, havde jeg siddet i køen uden forklaring på vej på ferie, så havde jeg nok også bandet lidt, men når man så finder ud af, hvad der var sket, så kunne man måske godt holde igen på de negative ytringer...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Jah jo - men det inkluderer vel ikke "passage for enhver pris"? Informationen kunne tilsyneladende have været bedre, men som sagt andetsteds - måske havde de andet at lave? Hvad forklaringen end er, så er det jo altså ikke et nyt køkken eller lign. vi taler om her, men folk der akut skal hjælpes og en brand, som skal forhindres i at brede sig. Og ja, havde jeg siddet i køen uden forklaring på vej på ferie, så havde jeg nok også bandet lidt, men når man så finder ud af, hvad der var sket, så kunne man måske godt holde igen på de negative ytringer...? Nej selvfølgelig ikke, og ja klart informationen burde have været bedre - det lærer de forhåbentligt af. Der er ingen tvivl om, at indtil redningskøretøjerne var fremme, så var det korrekt at lukke broen, men så snart de var fremme, så burde man midlertidigt få dirigeret trafikken over i modsatte spor (ligesom ved arbejde i tunnelrørene). Det så på billederne ikke ud som om, røgen generede det andet spor. Der er jo ingen grund til at forsinke trafikken yderligere, hvis det er muligt. Igen må man håbe, at de lærer af det hos Øresundbroen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Hvad fanden er det for noget klynk ynke? Der er sgu da ikke nogen der siger de ikke kan føle med dem der er kommet til skade... måske en enkelt huskekage til den skyldige men det er da også alt. Uheldet er sket og hjælpen skal frem. Hvis det betyder at man skal lukke broen så er det også ok. Men: 1. Så kom dog igang med at lede folk væk fra broen 2. Sørg for at der ikke kommer flere frem til broen 3. Informer folk, både via sms, men især alle dem ved broen og togene som rammes direkte Og: Så slap af - det var et trafikuheld med åbenbart en skadet, og vist ikke slemt... så kunne man godt åbne for kørsel i det andet spor (-> Sverige). Og drop det der "nu lukker jeg debatten" ved at svine de andre til... Der er nogen (mig selv inkl.) der tror at de er bedst til alt (som et andet Tigerdyr!), hvilket naturligvis kan debateres. Så er det da en spand lort at antyde at debatørerne herinde bare en flok forkælede brokkehoveder der tror de kan alt men i virkeligheden er dummere end snot... Men det må da stå lysende klart for alle, ikke alene baseret på denne hændelse men på stort set alt de foretager sig, at de ikke har en skid styr på det! Der er vel ingen der har passeret Storebælt med 50 km/t uden stop, uden problemer der kan sige at "vores" system er bedre? Og deres kundeservice er jo til grin... og deres sms-service... for slet ikke at tale om den nye prisstruktur... don't get me started! Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Shit det ser altså også pænt vildt ud det der:surprise: Ja det var lige sket da vi stoppede. Der var en der havde snakket med nogen som havde set det, og det var en varevogn der havde ramt en af de der biler som plejer at holde i nødsporet med gul blink på. Man varevognen havde ramt den anden bil så at der var gået hul på tanken og den havde gået i brænd med det samme. De der arbejdere var heldigvis under broen og i gang med at lave noget da det skete. Der havde været en gut med en pulverslukker lige efter det var sket og han kunne ikke slukke det.... det gik stærkt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Hvad fanden er det for noget klynk ynke? Der er sgu da ikke nogen der siger de ikke kan føle med dem der er kommet til skade... måske en enkelt huskekage til den skyldige men det er da også alt. Uheldet er sket og hjælpen skal frem. Hvis det betyder at man skal lukke broen så er det også ok. Men: 1. Så kom dog igang med at lede folk væk fra broen 2. Sørg for at der ikke kommer flere frem til broen 3. Informer folk, både via sms, men især alle dem ved broen og togene som rammes direkte Og: Så slap af - det var et trafikuheld med åbenbart en skadet, og vist ikke slemt... så kunne man godt åbne for kørsel i det andet spor (-> Sverige). Og drop det der "nu lukker jeg debatten" ved at svine de andre til... Der er nogen (mig selv inkl.) der tror at de er bedst til alt (som et andet Tigerdyr!), hvilket naturligvis kan debateres. Så er det da en spand lort at antyde at debatørerne herinde bare en flok forkælede brokkehoveder der tror de kan alt men i virkeligheden er dummere end snot... Men det må da stå lysende klart for alle, ikke alene baseret på denne hændelse men på stort set alt de foretager sig, at de ikke har en skid styr på det! Der er vel ingen der har passeret Storebælt med 50 km/t uden stop, uden problemer der kan sige at "vores" system er bedre? Og deres kundeservice er jo til grin... og deres sms-service... for slet ikke at tale om den nye prisstruktur... don't get me started! Pelle HØRT! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Til dem der kom for sent til hvad de nu skulle, Danmark har i dag klaret sig fint indtil i kom frem har ikke kunne se nogle meldinger om at der skulle være sket nogle katatrofer som resultat af at i måtte sidde i en bilkø pga et uheld. Og hvis i en anden gang stiller radioen ind på P4 København så er der en udemærket trafikradio som også i dette tilfælde virkede fint og den kan også høres fra Sverige. Det er nemmere end at sidde og bitche over at man ikke blev informeret. der var udemærket information. Har boet i Sverige i et år nu og har intet negativt oplevet, udover det man læser på denne side, men hvor må det også være kedeligt at holde i kø og samtidig går verdenen videre og ikke i stå......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tommy_h 0 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 utroligt så kloge folk er herinde når det drejer sig om kritik og udtalelser om noget de ikke har været vidne til eller ved noget om... Øresundsbroen har et fint forum, hvorfor skriver i ikke jeres uutilfredshed derinde, og starter en dialog med broen istedet for at kun lukke luft ud her hvor det ingen nytte har??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Kan tilføje at de fleste radioer har en funktion der gør at den helt automatisk stiller over på P4 når du har trafik meldinger, kan varmt anbefales:thumbup: Og hvis i en anden gang stiller radioen ind på P4 København så er der en udemærket trafikradio som også i dette tilfælde virkede fint og den kan også høres fra Sverige.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Kan tilføje at de fleste radioer har en funktion der gør at den helt automatisk stiller over på P4 når du har trafik meldinger' date=' kan varmt anbefales:thumbup:[/quote'] Ja, for så slipper man for P4 resten af tiden! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Ja det gør jo ikke ligefrem vente tiden sjovere hvis man skal side og høre på det bras;) Ja' date=' for så slipper man for P4 resten af tiden! ;)[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Jeg måtte aflyse/udsætte mit aftalte møde, nåede lige at opdage det inden kunden kørte mod Kbh., og jeg fik drejet ned på motorvejen - da jeg så var hjemme igen, så åbnede broen igen - men too late. NU undersøger Bron deres SMS - for de har (Wuuuhh) fundet ud af det ikke virkede: http://sydsvenskan.se/malmo/article271919.ece Godt man ikke er tilmeldt det der - så er det bedre med trafikradio. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 I øvrigt syntes jeg det er ganske usmageligt som privatperson at tage billeder af andres ulykke! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 I øvrigt syntes jeg det er ganske usmageligt som privatperson at tage billeder af andres ulykke! Der er ikke billeder af nogen tilskadekommende? skulle man så lade være med at filme 9/11 det er jo også en ulykke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 SLAAAAAAAAAAAAP LIGE AF..................... Det er jo ikke fordi manden spurter frem til ulykken og stikker snotten ned i hovedet på den tilskadekommende............... Så tag det lige roligt............... Hvor langt skal man være væk for at du ikke synes det er usmageligt???? Hvad med World Trade??? Røgen kunne ses 80 km væk...... Der døde da et par tusinde.......... I øvrigt syntes jeg det er ganske usmageligt som privatperson at tage billeder af andres ulykke! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 :Resten af billederne ligger her: http://g-dal.com/index.php?list=26 Meget flotte billeder...men "Brænd i bil på Øresundsbroen" staver man med BRAND Da jeg gik på Sprogskolen i Ribe, havde vi en mand i klassen med navnet STEVA (Fra Serbien). "HVORDAN STAVER STEVA SIT NAVN?" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Hvaaaa må man ikke have sin mening her uden at skal stå til regnskab overfor jer?? Jeg syntes bare ikke man skal lege fotograf ved ulykker! Hvad får man ud af det?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites