rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Men uheld eller ej jeg skulle hilse fra mig selv og sige at det er pænt nederen at se bommene lukke foran sig når man nu endelig havde tidligt fri fra job........ MEn fik da inspiceret landingstellet på et par Dash 8 fly og de foldede sig alle pænt ud .-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Men uheld eller ej jeg skulle hilse fra mig selv og sige at det er pænt nederen at se bommene lukke foran sig når man nu endelig havde tidligt fri fra job........ MEn fik da inspiceret landingstellet på et par Dash 8 fly og de foldede sig alle pænt ud .-) Ifølge eb.dk var det så ikke ALLE der follede lige pænt ud: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article346644.ece Arh... ok landingstellet fejlede måske ikke noget men de har forsat lidt problmer med det "das"... Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor du var i køen, men jeg var tæt på bibbet, altså der hvor vil deler i alle banerne og der ville den opmærksomme lytter se at redningskøretøjerne skulle bagom kundeservice og for at du kan komme ud bagom skal du krydse den vej. På et tidspunkt gik det hele i stå og man kunne høre i "dusernes" radiosnak at der var en ambulance på vej fra broen og så nytter det jo ikke noget at vi fra køen har lavet en prop i hele Bunkeflo området. > Point taken... jeg holdt også næsten helt fremme... men så meget trafik ville der jo heller ikke være og da der er et spor mod broen / udsigtspunktet kunne udrykningskøretøjerne vel benytte det eller hvad? > Men hvorfor fanden får man ingen oplysninger om hvad der er sket? > Og hvorfor planter de ikke straks en servicevogn (pas på med det!!) eller en Polis på tværs af motorvejen og tvinger folk af ved Linhamn? Det er ud over min fatteevne! Jeg synes at det gik meget fint, dog er det ærgerligt at den stoptavle der står: Stop 1,4 km er efter sidste afkørsel, men det kunne man måske foreslå svensken. Flyt nu det anlæg til Danmark så det kan komme til at spille ligesom Storebælt... But why? Så skal alle 1000 biler lave et fælles bak for at komme af. Rygtet sagde at dem der var på vejen efter ulykken var sket, skulle ned om peberholmen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Vidste ikke at man fik lov at vende i Sverige, det er da trods alt en fordel for den mulighed fik vi ikke i Danmark. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Vidste ikke at man fik lov at vende i Sverige' date=' det er da trods alt en fordel for den mulighed fik vi ikke i Danmark.[/quote'] Var broen også lukket fra DK? - hvad pokker skulle det til for? En brændende bil i nødsporet i modsatte retning burde da ikke afstedkomme at den modsatte retning lukker. Ganske enkelt kunne de ha indført 1 vejbane i hver retning med 40-50 km/t i den modsatte side (fra DK mod SV). Pede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Var broen også lukket fra DK? - hvad pokker skulle det til for? En brændende bil i nødsporet i modsatte retning burde da ikke afstedkomme at den modsatte retning lukker. Ganske enkelt kunne de ha indført 1 vejbane i hver retning med 40-50 km/t i den modsatte side (fra DK mod SV). Pede For at gøre plads til redningsmandskabet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sidsel 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 > Og hvorfor planter de ikke straks en servicevogn (pas på med det!!) eller en Polis på tværs af motorvejen og tvinger folk af ved Linhamn? Det er ud over min fatteevne! Ja det havde været god kundeservice. "Duserne" havde gjort mere gavn der end ved betalingsanlægget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Og begrebet "kiggekø" skulle jo ikke afstedkomme flere uheld vel???? Danskerne er jo kendt for at hamre bremserne i, i modsatte vejbane og lige skulle ha' det hele med........Var broen også lukket fra DK? - hvad pokker skulle det til for? En brændende bil i nødsporet i modsatte retning burde da ikke afstedkomme at den modsatte retning lukker. Ganske enkelt kunne de ha indført 1 vejbane i hver retning med 40-50 km/t i den modsatte side (fra DK mod SV). Pede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Ifølge eb.dk var det så ikke ALLE der follede lige pænt ud: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article346644.ece Arh... ok landingstellet fejlede måske ikke noget men de har forsat lidt problmer med det "das"... PelleMen man skal da godt nok ikke tro på alt hvad man läser... Hold da op hvor de medier söger efter såkaldte katastrofer:sick: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Og begrebet "kiggekø" skulle jo ikke afstedkomme flere uheld vel???? Danskerne er jo kendt for at hamre bremserne i, i modsatte vejbane og lige skulle ha' det hele med........ Det var så lidt mystisk for de åbnede med 90kmt i tunnelen og så 110 som man plejer og der efter 50 forbi uheldet.... Så de havde taget højde for kiggerne.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nenad 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Jeg har bare fået en sms Øresundsbroen er lukket i retning Danmark:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Også mig. Lige nu :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Fik også lige samme besked og så umiddelbart én bagefter, at broen var åben igen. Det er da godt, at de er i god tid - amatører Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nenad 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Fik også lige samme besked og så umiddelbart én bagefter' date=' at broen var åben igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Jeg tror jeg vil skrive til dem og spørge om det virkelig kan passe at broen har været lukket 3 minutter mellem 12.58 og 13.01 i dag Skuffende! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 For sjov skyld, så prøv lige at gå ind på besked-detaljer, hvis i stadig har beskeden liggende om at broen er lukket. Der kan man nemlig (i hvertfald på Nokias telefoner) se hvornår beskeden oprindelig er afsendt, og ikke tidspunktet for modtagelse. Kunne jo i teorien være, at de var blevet opholdt på netværket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 De er bare så amatøragtige..................................Det er helt vildt at de kan få et ansvar af den størrelse......Guderne må vide hvem af politikerne de har noget snavs på, siden de får lov til at fortsætte deres inkompetente hverv........ Jeg tror jeg vil skrive til dem og spørge om det virkelig kan passe at broen har været lukket 3 minutter mellem 12.58 og 13.01 i dag Skuffende! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nenad 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Besked 1. Sent: 10-10-2007 12:55 Received: 10-10-2007 12:55 Besked 2. Sent: 10-10-2007 13:02 Received: 10-10-2007 13:02' Mvh Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Jeg har fået beskeden om at den lukkede 12.55 og åbnede 7 mínutter senere. :fight:AMATØRER!!! Der står nøjagtig det samme som hos Nenad i mine beskeder...! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Der står nøjagtig det samme som hos Nenad i mine beskeder...! Ja, det er der jo ikke så meget at sige til :) Var nu også bare en teori, der lige skulle efterprøves. Jeg får ikke selv de omtalte SMS'er ... Og det kan tilsyneladende også være det samme Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 - Hvis du ikke har noget pænt at sige - så lad være med at sige noget! - Citat Misscath. Något att leva upp till i den här tråden. Vad är ni bara själviska! Ni kan det hela bäst allihopa, så vad med att ni tar över kontrollen över bron? Men så vill jag ha direkt svar, helst inom 10 sekunder efter att jag skickat ett klagomål, för annars är ni inkompetenta, idioter, amatörer etc etc. Nej , slå lite kallt vatten i blodet, tänk en extra gång innan ni skriver. Jag tror nog att "point taken" innfinner sig hos bropersonalen, men för mig är det här den första allvarliga olyckan jag känner till, och med benzin brinnande flytande på bron med chans till mer olyckor så har jag full förståelse för deras agerande. Jag har suttit flera timmar på Motorring 3 efter olyckor, men jag har inte kallat vägbygget för "amatöraktigt, det är väl bara att flytta bilarna som kolliderat, skit i dem som var inne i bilen, och skit i ambulans och brandkår, jag ska TILL JOBBET". Bortskämda skitungar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Nååå..... Og????? Forskellen på M3 og broen er alternative trafikmuligheder.....Til M3 er der mange og til Broen INGEN!!! Så den holder ikke....Og jeg kan love dig at sad jeg som direktør for broen, så var der andre boller på suppen!!! - Hvis du ikke har noget pænt at sige - så lad være med at sige noget! - Citat Misscath. Något att leva upp till i den här tråden. Vad är ni bara själviska! Ni kan det hela bäst allihopa, så vad med att ni tar över kontrollen över bron? Men så vill jag ha direkt svar, helst inom 10 sekunder efter att jag skickat ett klagomål, för annars är ni inkompetenta, idioter, amatörer etc etc. Nej , slå lite kallt vatten i blodet, tänk en extra gång innan ni skriver. Jag tror nog att "point taken" innfinner sig hos bropersonalen, men för mig är det här den första allvarliga olyckan jag känner till, och med benzin brinnande flytande på bron med chans till mer olyckor så har jag full förståelse för deras agerande. Jag har suttit flera timmar på Motorring 3 efter olyckor, men jag har inte kallat vägbygget för "amatöraktigt, det är väl bara att flytta bilarna som kolliderat, skit i dem som var inne i bilen, och skit i ambulans och brandkår, jag ska TILL JOBBET". Bortskämda skitungar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 - Hvis du ikke har noget pænt at sige - så lad være med at sige noget! - Citat Misscath. Något att leva upp till i den här tråden. Vad är ni bara själviska! Ni kan det hela bäst allihopa, så vad med att ni tar över kontrollen över bron? Men så vill jag ha direkt svar, helst inom 10 sekunder efter att jag skickat ett klagomål, för annars är ni inkompetenta, idioter, amatörer etc etc. Nej , slå lite kallt vatten i blodet, tänk en extra gång innan ni skriver. Jag tror nog att "point taken" innfinner sig hos bropersonalen, men för mig är det här den första allvarliga olyckan jag känner till, och med benzin brinnande flytande på bron med chans till mer olyckor så har jag full förståelse för deras agerande. Jag har suttit flera timmar på Motorring 3 efter olyckor, men jag har inte kallat vägbygget för "amatöraktigt, det är väl bara att flytta bilarna som kolliderat, skit i dem som var inne i bilen, och skit i ambulans och brandkår, jag ska TILL JOBBET". Bortskämda skitungar :th2: :th2: :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 - Hvis du ikke har noget pænt at sige - så lad være med at sige noget! - Citat Misscath. Något att leva upp till i den här tråden. Vad är ni bara själviska! Ni kan det hela bäst allihopa, så vad med att ni tar över kontrollen över bron? Men så vill jag ha direkt svar, helst inom 10 sekunder efter att jag skickat ett klagomål, för annars är ni inkompetenta, idioter, amatörer etc etc. Nej , slå lite kallt vatten i blodet, tänk en extra gång innan ni skriver. Jag tror nog att "point taken" innfinner sig hos bropersonalen, men för mig är det här den första allvarliga olyckan jag känner till, och med benzin brinnande flytande på bron med chans till mer olyckor så har jag full förståelse för deras agerande. Jag har suttit flera timmar på Motorring 3 efter olyckor, men jag har inte kallat vägbygget för "amatöraktigt, det är väl bara att flytta bilarna som kolliderat, skit i dem som var inne i bilen, och skit i ambulans och brandkår, jag ska TILL JOBBET". Bortskämda skitungar Nu må du regne med at dem som kommenterer herinde alle er højt kvalificerede mennesker med mere kompetence til at drive ikke bare en bro, men et land! End alle ansatte på broen og alle politikere i både danmark og sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Nååå..... Og????? Forskellen på M3 og broen er alternative trafikmuligheder.....Til M3 er der mange og til Broen INGEN!!! Og????? Vidste man ikke ligesom det på forhånd, da man bosatte sig i Malmö eller omegn? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites