Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 20, 2007 Det var sgu da tæt på..... Så kender du Jon Fribo, Jeff osv ???? også fra Landevejshøjen...?? Det er godt nok anders rynkebjerg (fra 68) min bror hedder, men alligevel.. :) ja den med gården er god nok. min farfars, som min far nu har købt og bor på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2007 Det var sgu da tæt på..... Så kender du Jon Fribo, Jeff osv ???? også fra Landevejshøjen...?? kender dem, men heller ikke meget mere. de er vist et par årgange yngre end jeg. er selv 75'er så det er mest 74,75,76'erne jeg omgik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 20, 2007 Fribo er samme alder som jeg....Jeg er fra 71 og han er fra 70. Jeff er noget yngre.... Smid lige et par navne af dem du hang ud med.......Kan være jeg kan nikke genkendende til nogle af dem. Er iøvrigt helt overbevist om at vi har spillet forbold sammen oppe i Lejre IF. kender dem, men heller ikke meget mere. de er vist et par årgange yngre end jeg. er selv 75'er så det er mest 74,75,76'erne jeg omgik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites