Guest Supermule Anmeld indhold Skrevet October 9, 2007 Svogerslev......Der bor min sønnike sgu.....Er du fra Roskilde egnen???? Hejsa.. Jeg har præcis samme situation som dig.. Jeg har min "virksomhedsadresse" i Svogerslev hos min søster og svoger.. Det eneste den virker som er post adresse mere eller mindre.. Derudover fakturerer jag bare mine kunder med dansk moms og det hele er meget nemt.. Jeg har fundet en revisor som har mange af samme type som mig, dog ikke så mange som bor i sverige.. www.addea.dk Han fungerer rigtigt fint og er til at snakke med om tingene.. Han er heller ikke vildt dyr! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2007 Jeps.. født og opvokset i Roskilde.. boet i Svogerslev hele mit liv.. altså til for 4 år siden :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 9, 2007 Fy for fanden da Thyge...... Har boet i Lejre og Roskilde det meste af mit liv.... Gået på Katedralskolen da Zimmermann var rektor.... Vildt!! Verden er lille............ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2007 Zimmerman var også rektor da jeg gik der :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2007 Jeg kommer også fra Roskilde ...boede på Center Avnstrup i 2 år. Handlede altid i Netto i Hvalsø... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2007 Zimmerman var også rektor da jeg gik der :-) Det var han også da jeg gik på Amtet og mobbede alle dem fra Katedralen ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 9, 2007 Det var sgu da ikke andet end hippier på Amtet????? ;) Det var han også da jeg gik på Amtet og mobbede alle dem fra Katedralen ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2007 Jeg har engang stået af i Roskilde - tæller det?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2007 vil lige tilslutte mig flokken selv fra Lejre. gik på Amtsgymnasiet. lader til roskilde egnen opfostrer dansk/svenskere i hobetal :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2007 lader til roskilde egnen opfostrer dansk/svenskere i hobetal Ja, I har gode vilkår i Roskilde... :th2: http://www.scthanshospital.dk/skthans.nsf/SkalKategorier/organisation Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2007 Ja, I har gode vilkår i Roskilde... :th2: http://www.scthanshospital.dk/skthans.nsf/SkalKategorier/organisation ja der er en fin grænse mellem at være gal eller genial. Det er den vi mestrer at balancere på :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Det var sgu da ikke andet end hippier på Amtet????? ;) jeps.. hellere hippie end bonde-gymnasiet :p - gik også på venstrefløjens højborgs-folkeskole; Duebrødre skole.. min mor gjorde alt hvad hun kunne, men alligevel blev jeg borgerlig/liberal :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Ja, det var jo rart du kunne se fornuften og ikke bare være med i jubelkoret der synger de gamle planøkonomiske sange........:D jeps.. hellere hippie end bonde-gymnasiet :p - gik også på venstrefløjens højborgs-folkeskole; Duebrødre skole.. min mor gjorde alt hvad hun kunne' date=' men alligevel blev jeg borgerlig/liberal :)[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Hvorhenne fra Lejre???? Boede på Landevejshøjen i 10 år inden jeg flyttede hjemmefra og til Roskilde... vil lige tilslutte mig flokken selv fra Lejre. gik på Amtsgymnasiet. lader til roskilde egnen opfostrer dansk/svenskere i hobetal :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Det er lidt sjovt.. jeg kender i hvert fald 2 mere herovre som også er fra Roskilde/Svogerslev/Gevninge området :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 he he Også næsten fra Lejre og for at gøre forvirring total - Himmelev Gym :D Må være noget i vandet der for de lokale 4320er til at trække østpå. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Ja det er underligt....Min far er lige flyttet til SydFrankrig.....Fra Lejre af.....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Som Martin skriver er vi 2 til fra Roskilde området - kæresten endda også fra Svogerslev! Tror bare at man som kommende fra Roskilde og vil flytte, så er Malmö jo præcis mere eller mindre samme distance til København som Roskilde er det. Det talte i hvert fald med i vores overvejelser... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Vi skulle måske lave en Roskilde reunion......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2007 Hep - melder mig også i koret... Kommer fra Roskilde, gik på Katedralen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2007 Hvorhenne fra Lejre???? Boede på Landevejshøjen i 10 år inden jeg flyttede hjemmefra og til Roskilde... boede også et par år på landevejshøjen :) . ellers storestensager og kongebrovej. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 20, 2007 Hvad hedder du IRL???? Og hvorhenne på Landevejshøjen??? boede også et par år på landevejshøjen :) . ellers storestensager og kongebrovej. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2007 Hvad hedder du IRL???? Og hvorhenne på Landevejshøjen??? IRL: Søren Rynkebjerg kan ikke huske hva nr. det var fra 1983 og et par år frem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 20, 2007 Det er sgu da løgn..... Noget af din familie havde den hvide gård lige overfor brugsen.....:) Kan det passe du har en bror der hedder Klavs Rynkebjerg???? Han er et par år ældre end mig..... IRL: Søren Rynkebjerg kan ikke huske hva nr. det var fra 1983 og et par år frem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2007 Det er godt nok anders rynkebjerg (fra 68) min bror hedder, men alligevel.. :) ja den med gården er god nok. min farfars, som min far nu har købt og bor på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites