testeren 10 Anmeld indhold Skrevet October 8, 2007 Hej Jeg har fået installeret noget rigtigt skidt af Elektroteam fra Vellinge (brug dem aldrig!! x 100) Foreløbigt har det kostet 14k sek bare at rette nogenlunde op på netværket, og nu er turen kommet til TV og Telefon, som heller ikke fungerer efter hensigten. Den elektriker der lavede netværket så det virker nu, kan desværre ikke lave Tv/tlf., så derfor søger jeg en anbefaling af nogle pålidelige der kan lave dette - i Malmö. Kender du nogen?, så sig endelig til! Det haster lidt, så jeg kan få afsluttet mit krav mod entreprenøren (JR Byggnads) som hyrede Elektroteam ind, og som heller ikke på nogen måde kan anbefales! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 8, 2007 Hvad skal du ha' lavet??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2007 Hvad skal du ha' lavet??? Det ved jeg jo desværre ikke helt, men der er flere steder det ikke fungerer, eller fungerer dårligt, samt at jeg må leve med diverse t-stik sat i væggen fordi de ikke har vidst hvordan man laver sådanne ting. Så mon ikke det først drejer sig om at få et overblik, og se hvor galt det står til, inden arbejdet begyndes. Det skal laves af autoriserede folk, og regningen bliver naturligvis trukket fra/lagt til i det samlede regnskab med entreprenøren, men altså i første omgang betalt af mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 8, 2007 Er det noget jeg skal komme ud og se på?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites