Don A 10 Anmeld indhold Skrevet October 6, 2007 Nå ikke mange der skriver inde på vores by :-) Er der nogen som har med heste at gøre eller kender til det, min kæreste flytter op til mig men hun har 2 heste som gener skulle opstalles indtil vi køber en gård hvor der er plads. men der skal lige spares lidt op :) Enten et hestested, eller en privat som har plads. Jeg sel ver 24 og hun er 27, har boet i Svedala i knap 2 år nu og syntes det er en rigtig god by at bo i,.. Håber at høre fra jer, skri endelig også hvis i ikke gider det der med hest for så har jeg også en at skrive med:D :p På forhånd tak: MVH: Martin & Nina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2007 Tja, jeg ved ikke så meget omkring heste, men der ligger da gårde rundt omkring med heste, så mon ikke der er muligheder der. Ellers er det vel bare at kontakte en rideskole eller ligende ? Har boet I Svedala i lidt over et år nu, og er ganske tilfreds her også :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2007 Hey Hey Rene, lækkert nok der er andre end mig IN THE TOWN.. så er der flere at drikke nogen pils med i Weekenderen.. og nej ikke noget 2,5% fra netto ordenlig dansk øl:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2007 velkommen til.............ja her er da ok dejligt :th2: Prøv at hænge et opslag op i ICA og Netto om at i søger box til hestene, ellers tager jeg dem gerne:th2: men har desværre kun en lille græsplæne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2007 velkommen til.............ja her er da ok dejligt :th2: Prøv at hænge et opslag op i ICA og Netto om at i søger box til hestene, ellers tager jeg dem gerne:th2: men har desværre kun en lille græsplæne Nå.. Jeg troede ellers at i havde en ledig plads, nu hvor den tohjulede er væk... Undskyld Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2007 Der er masser af plads i carporten ja Undskyld jeg ikke fik ringet tilbage Rene....men det har været nogle L.... dage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2007 wee nå der kommer flere og flere til jo :-) humm trist at se en honda blive stjålet, håber sgu ikke de løber med mon Prelude. " mon viceværten undre sig hvis der kommer 3 cams op på han pakerinsplads" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 Hvis i får brug for hjælp mht. pasning af hestene er jeg MAX klar, savner det meget, men gider absolut ikke gå på rideskole Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2007 :-) Det er da ikke helt umuligt Nulla, og slet ikke hvis vi får vores egen gård hvor de så skal stå :-) :) :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites