Raptor 10 Anmeld indhold Skrevet October 6, 2007 Hej kan man sige noget generalt om byggetiladlser i sverige. har udkik på et hus på landet. som har et hus 180m2 og en lade. Kunne godt tænke mig at bygge et i omkring samme størelse ved siden af så man laver det til en U formet egendom. så kan man sige at man normalt få lov til at bygge op til så meget på en grund eller sådan noget. eller er der regler for hvor meget man max må udbygge en grund. tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2007 Hvis det ligger i landzone er der rimeligt liberale regler. Du kan ringe til den kommune hvor huset ligger og tale med en på Bygge- og/eller Planafdelingen. Ud fra hvilken adresse eller matrikel ejendommen har, så kan de rådgive dig om hvad der gælder for området. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret October 7, 2007 Byggetilladelser hvis huset er omfattet af en Detailplan så er der knap så liberale regler, faktisk kan de være ret skrappe,så tjek endelig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raptor 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2007 tak. nu ved jeg hvor jeg skal ringe hen i verdenen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites