Jump to content
Thomas

Synkronisering af mobiler!

Recommended Posts

Fik engang et link til en dansk hjemmeside hvor man kunne synkronisere sine mobiler igennem, men kan pokkermig ikke huske hvad den side hedder. Nogen der kan hjælpe? Og så har jeg købt en ny mobil, samme mærke som den gamle! Er der nogen der kender en måde hvorpå man kan flytte spillene med over? Og så har jeg en 6280 til salg:thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har en HTC TyTN, som jeg gerne skulle have opgraderet til WM6, som man kan gøre nu, men savner en mulighed for at gemme specielt sms'er. Findes der en mulighed, så man kan flytte dem til sin pc, helst inkl. afsenders mobilnr., kan nogen hjælpe med det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har en HTC TyTN, som jeg gerne skulle have opgraderet til WM6, som man kan gøre nu, men savner en mulighed for at gemme specielt sms'er. Findes der en mulighed, så man kan flytte dem til sin pc, helst inkl. afsenders mobilnr., kan nogen hjælpe med det?
Ja hvis du kigger på det link som Gio gav dig... :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja hvis du kigger på det link som Gio gav dig... :rolleye:
Har jeg selvfølgelig gjort, men så vidt jeg ku se, skulle jeg videresende sms'erne - enkeltvis - til et nummer, hvorefter de røg ind på zyb. Nu har jeg i mellemtiden fundet et tillæg til Outlook, så jeg kan importere alle sms'erne på een gang, så de lægger sig i en undermappe i Indbakke - ret smart. Synes det er en bedre løsning...:p Programmet hedder jeyo mobile extender

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har jeg selvfølgelig gjort, men så vidt jeg ku se, skulle jeg videresende sms'erne - enkeltvis - til et nummer, hvorefter de røg ind på zyb. Nu har jeg i mellemtiden fundet et tillæg til Outlook, så jeg kan importere alle sms'erne på een gang, så de lægger sig i en undermappe i Indbakke - ret smart. Synes det er en bedre løsning...:p Programmet hedder jeyo mobile extender
Et andet godt program er der Mobile Companion. Det kan også kopiere og skrive SMSer, rette nummer og tage backup, uden at skulle have noget ind i sin Outlook :) http://www.jeyo.com/companion.asp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites