Jump to content
Zidane

Help

Recommended Posts

Er der nogen der kan forklare mig hvordan forkorter man en link på sunddebaten? Det er sikkert meget nemt... Jeg tænker på det her....Hvis jeg giver en link f.eks. http://www.marcuswestberg.se/wp-images/Zlatan-fotbolls-vm-2006.bmp Og i stedet for denne link har set at man kan bare gøre sådan: her så trykker man på her og der kommer samme billedet... Kan man gøre det i word doc.? Forkorte link med her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan man gøre det i word doc.? Forkorte link med her
Ja, hvis du fx højre klikker på et et eksisterende link (hyperlink), kan du vælge hvad der skal stå som tekst og hvad linket skal være. Alternativt kan du vælge at indsætte et 'hyberlink', og dér udfylde property boksen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yes, det er simpelt. Når du poster et svar / ny tråd, så skriv: [x=adressen]tekst og afslut med [/x], erstat lige x med url.
Tak credde.........med det forstår jeg ikke 100%. Kan du give et eksampel?
Ja' date=' hvis du fx højre klikker på et et eksisterende link [i'](hyperlink), kan du vælge hvad der skal stå som tekst og hvad linket skal være. Alternativt kan du vælge at indsætte et 'hyberlink', og dér udfylde property boksen.
Hvordan? Højre klik på link og? Hvad skal man vælge: Edit, select, open...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites