thn 0 Anmeld indhold Skrevet October 5, 2007 hej Netto har ofte Cashew til 65.-/kilo og pistache til 39.- pr halv kilo Kan dette gøres billigere? nogen indvandrebutikker eller lign? Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 hej Netto har ofte Cashew til 65.-/kilo og pistache til 39.- pr halv kilo Kan dette gøres billigere? nogen indvandrebutikker eller lign? Mvh Dennis Så smager de vel også derefter! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2007 Så smager de vel også derefter! Det var dog et idiotisk svar, som ingen kunne bruge til noget som helst! Kan du dog ikke holde dig til at svare på spørgsmål, som du rent faktisk kender svaret på, istedet for at give din mening til kende, uanset om du ved noget om det eller ej? Du spammer jo debatten med tonsvis af ligegyldige indlæg, som bare fylder og irriterer! - Jeg skal beklage at jeg overhovedet blev nødt til at skrive ovenstående, men jeg er sikker på, at jeg ikke er den eneste, der tænker sådan! hej Netto har ofte Cashew til 65.-/kilo og pistache til 39.- pr halv kilo Kan dette gøres billigere? nogen indvandrebutikker eller lign? Mvh Dennis Er det Netto i Sverige, du mener? Jeg ved, at Rusta af og til har billige nødder af forskellig slags, og de smager udmærket. Desværre kender jeg ikke mange indvandrebutikker herovre, men måske du kan finde det billigere i KBH. Forresten har jeg købt cashewnødder i Netto i Sverige, og de smagte glimrende! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2007 Ja jeg ignorede også bare indlægget fra Thomas Ja jeg mente Netto sverige. Rusta havde jeg alligevel ikke forestillet mig. Det må jeg lige kigge på :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2007 Det var dog et idiotisk svar, som ingen kunne bruge til noget som helst! Kan du dog ikke holde dig til at svare på spørgsmål, som du rent faktisk kender svaret på, istedet for at give din mening til kende, uanset om du ved noget om det eller ej? Du spammer jo debatten med tonsvis af ligegyldige indlæg, som bare fylder og irriterer! - Jeg skal beklage at jeg overhovedet blev nødt til at skrive ovenstående, men jeg er sikker på, at jeg ikke er den eneste, der tænker sådan! Er det Netto i Sverige, du mener? Jeg ved, at Rusta af og til har billige nødder af forskellig slags, og de smager udmærket. Desværre kender jeg ikke mange indvandrebutikker herovre, men måske du kan finde det billigere i KBH. Forresten har jeg købt cashewnødder i Netto i Sverige, og de smagte glimrende! ;) Kvalitet og pris hænger sammen når det gælder de lille guldklumper, men det fatter du sikkert ikke, Du kan købe et kilo vakuum pakkede cashewnødder i citygross til under en flad halvtredser men de smager af olie og jeg ville aldrig købe dem igen... Men ok, nogle er kvalitetsbevidste andre, tjahh!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2007 Du kan købe et kilo vakuum pakkede cashewnødder i citygross til under en flad halvtredser men de smager af olie og jeg ville aldrig købe dem igen... se nu blev det også konstruktivt :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2007 Slik butik i Linnetgatan i Limhamn, har altid alle nødder til 6,9 for 100g, og han har mange varianter, inkl de omtalte. De er friste og smager som de skal ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Schacke 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2007 Öb har også tit "kæmpe" poser til billige penge, hvordan de smager ved jeg dog ikke, men smag og behag er jo heldigvis også forskellig.......;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2007 Hvis du vil forkæle dig selv, ligger der noget der hedder Tasty House inde i City ´Gross. De er lidt dyrere men de har et kæmpe udvalg, og så er deres pistacie nødder uden skal:th2: Cashewnødderne findes der i 4 eller 5 smagsvarianter med oste eller barbecue smag. Virkeligt lækkert når de er lune... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2007 Slik butik i Linnetgatan i Limhamn' date=' har altid alle nødder til 6,9 for 100g, og han har mange varianter, inkl de omtalte. De er friste og smager som de skal ![/quote'] KØB IKKE NØDDER DER!!!! Har op til flere gange købt nødder og andre lækre sager der men der er og det er også et godt sted, bortset fra at der ved mit ALLER SIDSTE KØB var små orme i nødderne som jeg ikke opdagede ved købet og dagen efter var de over alt i hytten. MEGA KLAMT. Har snakket med flere der kender butikken rigtigt godt og det sker meget ofte det med ormene. Så jeg køber ikke der igen, basta. Og butikken er ved at lukke så der er vist ikke så meget at komme efter heller Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bigbird 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2007 - Jeg skal beklage at jeg overhovedet blev nødt til at skrive ovenstående, men jeg er sikker på, at jeg ikke er den eneste, der tænker sådan! Bare rolig.. Du er LANGT fra den eneste der tænker sådan... Det virker blot som om nogle ikke har det store liv, og er nødt til at komme med kommentare af den type... Sjovt nok er det altid den samme bruger der kommer igen og igen med dumme, nedsættende og ligegyldige indlæg... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2007 Bare rolig.. Du er LANGT fra den eneste der tænker sådan... Det virker blot som om nogle ikke har det store liv' date=' og er nødt til at komme med kommentare af den type... Sjovt nok er det altid den samme bruger der kommer igen og igen med dumme, nedsættende og ligegyldige indlæg...[/quote'] Som dig f.eks... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2007 SÅ...skal vi ikke lige hoppe op fra børnehave-niveau igen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bigbird 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2007 SÅ...skal vi ikke lige hoppe op fra børnehave-niveau igen! Gerne for min skyld Gio :) Jeg ville blot støtte MissCath, og vise at hun bestemt ikke var den eneste der var lidt trætte af en vis persons indlæg :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2007 Gerne for min skyld Gio :) Jeg ville blot støtte MissCath, og vise at hun bestemt ikke var den eneste der var lidt trætte af en vis persons indlæg :th2: Hvorfor er det så lige du fortsætter ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Diana 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2007 I Lidl har de også et okay udvalg bland selv nødder til 79 kr KG. Jeg har købt derfra en gang, og de smagte udemærket:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2007 Hvorfor skal man altid hakke ad hinanden i diverse forums.? Vi er jo for "undskyld" pokker da kun mennesker.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites