Miss W 10 Anmeld indhold Skrevet October 4, 2007 Hej alle interesserede, Tænkte at jeg lige ville dele et billede af vor smukke, nyfødte datter - Anemone, med Jer. Hun kom til verdenen i fredags, præcis på terminsdato. Det er skam en punktlig lille pige :th2: Jeg fødte på Ystad BB og kan give TOP karakter til dem! Vi er bare blevet behandlet SÅ godt. Søren og jeg fik vor egen stue at overnatte i med den lille og kunne over 5 dage i ro og mag vænne os til den nye tilværelse som forældre. Jubii! Hav en fantastisk dag derude. Store smil, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Mange gange tillykke med lille Miss Pink :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Tillykke med hende :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Tillykke med den lille pige, håber i alle har det godt:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Mange gange tillykke med lille Miss Pink :th2: He he he, jep... ;) Min Søren synes også det bliver lidt meget lyserødt. Men jeg kan ikke lade være... Det er nok en kvindeting... Og hey - jeg har læst at pastelfarver er bedst for de helt smås øjne. Alle de skrappe farver, prikker og striber, som er så in blandt babyting lige nu - kan rent psykisk godt stresse den lille lidt... ;) (mit forsvar - he he) Smil, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Tusind tak, Markowitch og Thomas :) - og Thomas også tillykke til dig med din lille pige for nylig. Aldrig i mit liv har jeg nogensinde tidligere kunnet forestille mig hvor stor en følelse det er at blive mor. Jeg er helt smadret af træthed og alligevel føler jeg at jeg kan erobre hele verdenen. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Til lykke til lykke iler jeg også med herfra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Te' løk med den lille! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Hej Winnie! Rigtig hjertelig tillykke - hvor er hun dejlig! Glæder mig til at se hende 'live', når vi endelig får taget os sammen til at mødes til kaffe... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Tillykke med den lille nye prinsesse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Et STORT tillykke herfra!!!. Har selv en på vej i slutningen af denne måned Mvh. Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sidsel 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Stort tillykke med prinsessen Hej fra Sidsel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Tusind tak for alle lykønskningerne Jeg var blevet fortalt det før, men kunne nok ikke helt forstå det alligevel. For det er da bare den største oplevelse af alle, at få et barn. Jeg kan kun anbefale det til alle derude :th2: he he he. :D Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Hej Winnie, Stort tillykke - hvor er hun dog bare dejlig Og hvor er det godt at høre at I havde sådan en god oplevelse omkring fødslen. Mange hilsner Pilu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Hej Winnie Et stort tillykke med den lille Anemone fra os på Ellstorp :th2: ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Også mange gange tillykke herfra Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Stort tillykke herfra nabolaget :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Hej alle interesserede, Tænkte at jeg lige ville dele et billede af vor smukke, nyfødte datter - Anemone, med Jer. Hun kom til verdenen i fredags, præcis på terminsdato. Det er skam en punktlig lille pige :th2: Jeg fødte på Ystad BB og kan give TOP karakter til dem! Vi er bare blevet behandlet SÅ godt. Søren og jeg fik vor egen stue at overnatte i med den lille og kunne over 5 dage i ro og mag vænne os til den nye tilværelse som forældre. Jubii! Hav en fantastisk dag derude. Store smil, Winnie Stort tillykke med jeres smukke lille Anemone. Hvor er det godt at høre i havde en god oplevelse på Ystad BB. Og tænk hun blev født på terminsdagen, det er da helt fantastisk :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hr.w 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2008 ....oss' tillykke fra mig med det lille w - anemone er absolut ganske fint, men skal der så ikke noget w i mellemnavnet ? ;-) Nej, ærligt talt tillykke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2008 tillykke :-) vi fik selv en Dreng d. 24/9 og ja, det er verdens bedste ting at få et barn, intet kan måle sig med det :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2008 med det lille w - anemone er absolut ganske fint' date=' men skal der så ikke noget w i mellemnavnet ? ;-) Nej, ærligt talt tillykke.[/quote'] Er det kun mig, der undrer sig over, om der er kigget på datoen for fødslen Ikke at du ikke skal ønskes tillykke Winnie, men så er det vel med Anemone's første fødselsdag :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2008 Tak, tak Ja - der er ingen w'er i vores datters navn. Men sjovt nok så kan alle vi møder på vor vej, huske hendes navn. Det er jo dejligt. Og tusind tak for lykønskningerne ... :) Det er korrekt, Vicksen ... Anemone er lige blevet 1 år. Og hun begynder snart i dagis. Lige nu øver hun sig intenst på at lære at gå ... og det tror jeg snart sker. Nu har hun løbet rundt ved hjælp af støtte fra én hånd i de sidste 3 måneder og lige præcis i disse dage begynder hun at turde slippe og tage nogle skridt alene ... det er bare super sjovt, og fantastisk at følge. Men det kender I forældre derude jo alt til :th2: Smil herfra ... og god dag Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2008 Tillykke Tillykke, hun er rigtig fin. Vi (min kone) er sat til at føde en dreng om 5 dage :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites