Jump to content
Miss W

Vores datter

Recommended Posts

Hej alle interesserede, Tænkte at jeg lige ville dele et billede af vor smukke, nyfødte datter - Anemone, med Jer. Hun kom til verdenen i fredags, præcis på terminsdato. Det er skam en punktlig lille pige :th2: Jeg fødte på Ystad BB og kan give TOP karakter til dem! Vi er bare blevet behandlet SÅ godt. Søren og jeg fik vor egen stue at overnatte i med den lille og kunne over 5 dage i ro og mag vænne os til den nye tilværelse som forældre. Jubii! Hav en fantastisk dag derude. Store smil, Winnie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mange gange tillykke med lille Miss Pink :th2:
He he he, jep... ;) Min Søren synes også det bliver lidt meget lyserødt. Men jeg kan ikke lade være... Det er nok en kvindeting... Og hey - jeg har læst at pastelfarver er bedst for de helt smås øjne. Alle de skrappe farver, prikker og striber, som er så in blandt babyting lige nu - kan rent psykisk godt stresse den lille lidt... ;) (mit forsvar - he he) Smil, Winnie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak, Markowitch og Thomas :) - og Thomas også tillykke til dig med din lille pige for nylig. Aldrig i mit liv har jeg nogensinde tidligere kunnet forestille mig hvor stor en følelse det er at blive mor. Jeg er helt smadret af træthed og alligevel føler jeg at jeg kan erobre hele verdenen. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for alle lykønskningerne Jeg var blevet fortalt det før, men kunne nok ikke helt forstå det alligevel. For det er da bare den største oplevelse af alle, at få et barn. Jeg kan kun anbefale det til alle derude :th2: he he he. :D Winnie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej alle interesserede, Tænkte at jeg lige ville dele et billede af vor smukke, nyfødte datter - Anemone, med Jer. Hun kom til verdenen i fredags, præcis på terminsdato. Det er skam en punktlig lille pige :th2: Jeg fødte på Ystad BB og kan give TOP karakter til dem! Vi er bare blevet behandlet SÅ godt. Søren og jeg fik vor egen stue at overnatte i med den lille og kunne over 5 dage i ro og mag vænne os til den nye tilværelse som forældre. Jubii! Hav en fantastisk dag derude. Store smil, Winnie
Stort tillykke med jeres smukke lille Anemone. Hvor er det godt at høre i havde en god oplevelse på Ystad BB. Og tænk hun blev født på terminsdagen, det er da helt fantastisk :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
med det lille w - anemone er absolut ganske fint' date=' men skal der så ikke noget w i mellemnavnet ? ;-) Nej, ærligt talt tillykke.[/quote'] Er det kun mig, der undrer sig over, om der er kigget på datoen for fødslen :confused: Ikke at du ikke skal ønskes tillykke Winnie, men så er det vel med Anemone's første fødselsdag :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, tak Ja - der er ingen w'er i vores datters navn. Men sjovt nok så kan alle vi møder på vor vej, huske hendes navn. Det er jo dejligt. Og tusind tak for lykønskningerne ... :) Det er korrekt, Vicksen ... Anemone er lige blevet 1 år. Og hun begynder snart i dagis. Lige nu øver hun sig intenst på at lære at gå ... og det tror jeg snart sker. Nu har hun løbet rundt ved hjælp af støtte fra én hånd i de sidste 3 måneder og lige præcis i disse dage begynder hun at turde slippe og tage nogle skridt alene ... det er bare super sjovt, og fantastisk at følge. Men det kender I forældre derude jo alt til :th2: Smil herfra ... og god dag Winnie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites