Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Ja det er jo pinligt, men søndag den 18/11 er vi i Holland så jeg kan heller ikke deltage den dag. Men som Claus er ja stadig på generelt. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 God ide med et fodboldhold, jeg vil også gerne støtte op og deltage, venter dog på operation, men er med så snart den er overstået.. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Hvis det er hyggebold mod udvalgte hold som det er tilfældet med alm trænings kampe over vinteren, så er licens ik relevant, der dækker den almindelige ulykkes forsikring. Så de 100,- for licens kan godt spares vil jeg antage. Jeg ku evt være interesseret, evt som hjælpe træner, for den fysiske trænings del Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Jeg ku evt være interesseret, evt som hjælpe træner, for den fysiske trænings del Ja du tør jo ikke spille med mig Spøg til side, hvis det blot er engang imellem og licens ikke er krævet, så kan jeg sikkert godt overtales såfremt der mangler folk. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Ja du tør jo ikke spille med mig Spøg til side, hvis det blot er engang imellem og licens ikke er krævet, så kan jeg sikkert godt overtales såfremt der mangler folk. Bare du husker den sort/hvide trøje til træning ... så jeg ikke føler mig alene Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Det er jo en ren skydeskive i mine øjne:lol: Bare du husker den sort/hvide trøje til træning ... så jeg ikke føler mig alene Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2007 Det er jo en ren skydeskive i mine øjne:lol: Ja men så bliver du ekstra ledsan når bolden ryger mellem dine ben de gange vi står overfor hinanden .... jeg så gerne du kom i din røde trøje, for min motivations skyld he he Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2007 FC Oxie Young-oldboys Hej til Alle. Der er en meget stor tilslutning af navne til FC Oxie Young-oldboys. For at sætte navne mm. i orden har jeg brug for jeres navne adr. og mailadresse. Det skal sendes til mail: kim_serup_andersen@msn.com Hilsen Kim Andersen Vi ses den 18. november kl. 14 i Oxie Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2007 Den skal ikke svines til når du fælder, fordi jeg igen har taget røven på dig:laugh: Hvem pokker var det nu der vandt til den der påske frokost:rolleyes: Ja men så bliver du ekstra ledsan når bolden ryger mellem dine ben de gange vi står overfor hinanden .... jeg så gerne du kom i din røde trøje' date=' for min motivations skyld he he [/quote'] Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2007 Den skal ikke svines til når du fælder, fordi jeg igen har taget røven på dig:laugh: Hvem pokker var det nu der vandt til den der påske frokost:rolleyes: Aner det ikke ... jeg har selektiv hukommelse ha ha Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2007 Oxie IF Young-oldboys Siden kl. 10.00 i dag den 31. oktober er der registeret 5 nye medlemmer i Oxie IF Young-oldboys:th2: Ønsker du også, at være med fra starten så skriv dit navne adr. og mailadresse. Det skal sendes til mail: kim_serup_andersen@msn.com Hilsen Kim Andersen Vi ses den 18. november kl. 14 på Lerbäcksvägen 2 i Oxie:) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2007 Ved ikke om det er min selektive hukommelse eller for mange øl, men jeg husker det som om jeg havlede mål ind bag jeres "målmand":laugh: Aner det ikke ... jeg har selektiv hukommelse ha ha Jeg formoder jeg er en af dem:th2: Siden kl. 10.00 i dag den 31. oktober er der registeret 5 nye medlemmer i Oxie IF Young-oldboys:th2: Ønsker du også, at være med fra starten så skriv dit navne adr. og mailadresse. Det skal sendes til mail: kim_serup_andersen@msn.com Hilsen Kim Andersen Vi ses den 18. november kl. 14 på Lerbäcksvägen 2 i Oxie Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2007 Udfordret til kamp Hej med jer. Jeg har i dag udfordret FCK, Brøndby og Lyngby BKs oldboys hold til en træningskamp til marts/april 2008. Så nu må vi bare kryds hvad der kan krydses. Hilsen Kim S Andersen Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2007 18-11-2007 Så er vi i gang med Oldboys fodbold. Der vil fremover være træning alle søndage kl. 14 på Lerbäcksvägen 2 i Oxie. Vi arbejder på, at få et omklædningsrum, så pt. må du klæde om hjemme fra. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2007 Ny tråd oprettet i Sport -> http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=11404 Denne lukkes. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites