Jump to content
Kim Andersen

Oldboys hold

Recommended Posts

Hvis det er hyggebold mod udvalgte hold som det er tilfældet med alm trænings kampe over vinteren, så er licens ik relevant, der dækker den almindelige ulykkes forsikring. Så de 100,- for licens kan godt spares vil jeg antage. Jeg ku evt være interesseret, evt som hjælpe træner, for den fysiske trænings del :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ku evt være interesseret, evt som hjælpe træner, for den fysiske trænings del :fight:
Ja du tør jo ikke spille med mig :fight: Spøg til side, hvis det blot er engang imellem og licens ikke er krævet, så kan jeg sikkert godt overtales såfremt der mangler folk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja du tør jo ikke spille med mig :fight: Spøg til side, hvis det blot er engang imellem og licens ikke er krævet, så kan jeg sikkert godt overtales såfremt der mangler folk.
Bare du husker den sort/hvide trøje til træning ... så jeg ikke føler mig alene :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er jo en ren skydeskive i mine øjne:lol:
Ja men så bliver du ekstra ledsan når bolden ryger mellem dine ben de gange vi står overfor hinanden .... jeg så gerne du kom i din røde trøje, for min motivations skyld he he :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den skal ikke svines til når du fælder, fordi jeg igen har taget røven på dig:laugh: Hvem pokker var det nu der vandt til den der påske frokost:rolleyes:

Ja men så bliver du ekstra ledsan når bolden ryger mellem dine ben de gange vi står overfor hinanden .... jeg så gerne du kom i din røde trøje' date=' for min motivations skyld he he :fight:[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den skal ikke svines til når du fælder, fordi jeg igen har taget røven på dig:laugh: Hvem pokker var det nu der vandt til den der påske frokost:rolleyes:
Aner det ikke ... jeg har selektiv hukommelse ha ha :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Oxie IF Young-oldboys Siden kl. 10.00 i dag den 31. oktober er der registeret 5 nye medlemmer i Oxie IF Young-oldboys:th2: Ønsker du også, at være med fra starten så skriv dit navne adr. og mailadresse.:fight: Det skal sendes til mail: kim_serup_andersen@msn.com Hilsen Kim Andersen Vi ses den 18. november kl. 14 på Lerbäcksvägen 2 i Oxie:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke om det er min selektive hukommelse eller for mange øl, men jeg husker det som om jeg havlede mål ind bag jeres "målmand":laugh:

Aner det ikke ... jeg har selektiv hukommelse ha ha
Jeg formoder jeg er en af dem:th2:
Siden kl. 10.00 i dag den 31. oktober er der registeret 5 nye medlemmer i Oxie IF Young-oldboys:th2: Ønsker du også, at være med fra starten så skriv dit navne adr. og mailadresse.:fight: Det skal sendes til mail: kim_serup_andersen@msn.com Hilsen Kim Andersen Vi ses den 18. november kl. 14 på Lerbäcksvägen 2 i Oxie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...