Kim Andersen 10 Anmeld indhold Skrevet October 3, 2007 Hej med jer. Kunne det ikke være skægt, at lave et Oldboys hold i fodboldbold her i oxie der er en bane overfor Rapsåkersvägen som næsten aldrig bruges vi kunne eventuelt mødes 1 til 2 gange om måneden. Er der interesse for det? Hilsen Kim :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2007 Jeg bor godt nok ikke i Oxie, og er vist heller ikke hélt gammel nok til oldboys bold, men hvis du bare tænker på noget hygge bold for sjov, så er jeg sku fresh:th2: Hej med jer. Kunne det ikke være skægt, at lave et Oldboys hold i fodboldbold her i oxie der er en bane overfor Rapsåkersvägen som næsten aldrig bruges vi kunne eventuelt mødes 1 til 2 gange om måneden. Er der interesse for det? Hilsen Kim :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2007 Jeg bor godt nok ikke i Oxie' date=' og er vist heller ikke hélt gammel nok til oldboys bold, men hvis du bare tænker på noget hygge bold for sjov, så er jeg sku fresh:th2:[/quote'] Samme her ... går heller ikke i kategorien old-boys... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Jeg er også frisk på lidt hygge bold, men tror heller ikke jeg går under kategorien oldboys. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 FC young-Oldboys Hej med jer. Vi sletter Oldboys, og skriver young-Oldboys :D der skal være plads til alle som vil hygge bold for sjov, men selvom det kun er for sjov vil jeg vil prøve, at planlægge følgende træningskampe imod Avarta – Taastrup FC og B70. Er der et par stykker som vil hjælpe med, at få dette hold i gang. Hilsen Kim Andersen:th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 FC Oxie Young-oldboys Hej igen. Jeg har i dag talt med Oxie IF om FC Oxie Young-oldboys de mener, at vi kan træne på deres bane i weekenderne, de syndes det er et godt tiltag og tager det op på deres bestyrelsesmøde den 15. oktober pt. er der 14 person der har givet et positiv tilsagn. Hilsen Kim Andersen i Oxie Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 FC Oxie Young-oldboys Rigtige mænd spiller fodbold for sjov i FC Oxie Young-oldboys For at få motion i FC Oxie Young-oldboys skal du være over 25 år Du skal være i besiddelse af humor og sjov Du skal have evne til at tabe med et godt humør Håb mht. opstart af Young-oldboys sidst i oktober Er dette noget for dig ? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Kan sige ja for mig selv , men sikkert også plus 1 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Jeg tror også jeg kan sige jeg er frisk.. men afhænger af dagen :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Jeg også fresh, venter i spænding på en dag og tid;) Jeg formoder jo det er udendørsbold, men den sene års tid taget i betragtning er det så på grus? og hvorlænge havde du tænkt vi skulle køre i år? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Godt initiativ. Spiller dog selv i en svensk fodboldklub, men såfremt i skulle mangle én i ny og næ, så er jeg altid at kontakte. Husk dog på, at hvis man skal spille i liga herovre, så skal man registreres som spiller (spillerlicens). Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Svar til Lynge og credde Til Lynge Fra nu er det på grus og så længe der ikke er sne skal der spilles og til sommer går vi på græs, Til Credde Spillerlicens det lyder spændene det må du fortælle noget mere om Jeg kan oplyse om er der tilsagn fra Bunkeflostrand – Oxie – Malmø – Limhamn – Hyllie og Fosie. Det er ikke kun dansker der vil være med i FC Oxie Young-oldboys også et par svensker så det er jo godt Hilsen Kim Andersen Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Kim: http://www.svenskfotboll.se/t2svff.aspx?p=287050 Kort fortalt. Alle spillere over 15 år skal have en spillerlicens og man må kun spille kampe i den forening, hvor man har sin licens. Om Spelarlicensen Enligt Svenska Fotbollförbundets tävlingsbestämmelser måste alla spelare ha licens från och med det år man fyller 15 år för att få spela tävlingsmatcher. Första gången spelaren ska ha licens måste spelaren och spelarens vårdnadshavare skriva under ett intyg som ger föreningen rätt att ansöka om licens för spelaren. Spelaren får bara spela matcher i den förening som spelaren har licens för. Om spelaren vill byta till en annan förening måste spelaren och båda föreningarna skriva på en övergångshandling som skickas till Svenska Fotbollförbundet. Alla spelare som har licens är automatiskt försäkrade i Folksam. Försäkringen gäller vid skador som inträffar under träning, match och under resor till och från fotbollsplanen. Information om försäkringsvillkoren finns hos föreningen. Det betyder så, at du godt kan stryge mig fra listen igen, da jeg allerede har licens i den klub, jeg spiller. Men hvis det kun er lidt hygge (uff selvom det er på grus) så er jeg til at få fat på ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Godt initiativ. Spiller dog selv i en svensk fodboldklub, men såfremt i skulle mangle én i ny og næ, så er jeg altid at kontakte. Husk dog på, at hvis man skal spille i liga herovre, så skal man registreres som spiller (spillerlicens). Henter du min licens i Torino så Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Henter du min licens i Torino så Naturligvis, samtidigt med at jeg henter min egen :p Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Sjov Jeg er heldig jeg skal kun til Lyngby mine ben er ikke blevet brugt til fodbold siden 1984 så det ender vel med, at jeg får en rolatator i Lyngby i stedet for min spillerlicens selvom jeg kun er fra 61:D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Jeg er heldig jeg skal kun til Lyngby mine ben er ikke blevet brugt til fodbold siden 1984 så det ender vel med' date=' at jeg får en rolatator i Lyngby i stedet for min spillerlicens selvom jeg kun er fra 61:D[/quote'] Jeg går ud fra at man vel bare kan få lavet et nyt her i Sverige ...Tror sgu ikke min gamle klub har mit liggende... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Har man ikke spillet i klub i Sverige før, så laves der blot en ny spillerlicens. Man skal bruge et pasfoto og have svensk personnummer. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2007 Hey Credde Sorry lidt off topic, men hvor spiller du henne, og hvad er niveauet? Har man ikke spillet i klub i Sverige før' date=' så laves der blot en ny spillerlicens. Man skal bruge et pasfoto og have svensk personnummer.[/quote'] Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mottley 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2007 Sådanne noget fodbold er jeg med på :th2: men jeg er ikke rigtig god Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Fodbold – Oldboys i Oxie Mød frem og vær med til opstarten af Oxie IF Young-oldboys Så er der fodbold i Oxie IF Young-oldboys den første samling er søndag den. 18. november kl. 14.00 på Lerbäcksvägen 2 i Oxie, der vil blive en debat om ønsker og mål for Oxie IF Young-oldboys derefter en let træning. Holdet: 1. Oldboys Række 2008? Kampe/program/stilling 2008? Kontakt person: Kim Andersen Tlf. 0 406 670 758 mail. kimserupandersen@bredband.net Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Også en tilmelding fra Vellinge Gessie, fra gemalen, som dog ikke kan deltage den 18.11 pga. arbejde. Men han vil gerne være med on off - i det omfang arbejdstiderne passer. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Jeg er desværre også i Odense den dag .... men jeg støtter stadig op omkring et hold... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fck4ever 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Jeg er også frisk på en gang bold i Oxie Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Jeg og brormand er også friske. Ved dog ikke om vi kan den dag. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites