Jump to content
thygesen

Fest lørdag d. 6/10 - 07

Recommended Posts

Hej Alle.. ja så tænkte jeg at det endnu engang er blevet tid til noget arrangement og eftersom der ikke er så mange der tager sig sammen til at arrangere noget vil jeg da hermed indbyde folk til lidt førfest/hygge hos mig inden en bytur.. Det vil foregå på Lørdag d. 6/10-07 fra kl. 20.. byturen starter sikkert omkring midnat.. Hvor man tager hen bestemmer man selv, men jeg skal sikkert på Etage :-) Nye og "gamle" er meget velkomne, ligeså er unge som ældre også med børn.. man er jo velkommen til at komme og sige hej, drikke en øl/sodavand og så køre igen... Folk som synes det er sjovt at synge karaoke kan nok få deres lyst stillet da jeg har lidt karaoeke skiver og mikrofoner.. Det eneste det kræver er at du sender mig en pm, hvor du "tilmelder" dig, og du vil så få en pm med dør og tlf oplysninger.. Du skal også selv medbringe drikkelse.. og hvis du er i "gavehumør" kan du jo tage en pose chips med som alle kan få glæde af :-) Mvh. Martin Thygesen Tornfalksgatan 1c, 21560 Malmö

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Forrygende initiativ, Thyge...som altid :thumbup: Jeg ved godt det er lidt plat at skrive "jeg kan desværre ikke komme" - men det er nu engang den skinbarlige sandhed. Ellers havde jeg været der som et søm! (...måske ikke på Étage i de senere timer - men hver sin smag ;)) Go´ vind med arrangementet! Det plejer at være vådt :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forrygende initiativ, Thyge...som altid :thumbup: Jeg ved godt det er lidt plat at skrive "jeg kan desværre ikke komme" - men det er nu engang den skinbarlige sandhed. Ellers havde jeg været der som et søm! (...måske ikke på Étage i de senere timer - men hver sin smag ;)) Go´ vind med arrangementet! Det plejer at være vådt :th2:
Well ... du er nu set dér .... også i de sene nattetimer he he:tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Well ... du er nu set dér .... også i de sene nattetimer he he:tongue2:
Præcis...og det er slut' date=' hvis jeg har valget ;) - men efter en våd för-fest fatter man jo ikke lige altid lige hvor man drøner hen *g*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Præcis...og det er slut' date=' hvis jeg har valget ;) - men efter en våd för-fest fatter man jo ikke lige altid lige hvor man drøner hen *g*
Ellers kan du jo altid lige hvile ud på en bænk inden du tager videre:love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Søde ven, vi ville også gerne komme... Men vi er inviteret ind til grannan og spise 'Flyvende Jacob' eller noget i den stil. Guderne må vide, hvad vi skal sætte tænderne i...! Men næste gang - så sig lige til i god tid - så kigger vi KLART forbi. Jeg vil da ikke udelukke, at hvis den flydende... øhm, flyvende bliver for kedelig, at vi slår vejen forbi - men ingen løfter! :love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kom nu glad folkens.. en tilmedling herinde fra?? det var da lidt tyndt.. der må da være nogle der " är sugna på lite fest?" eller hur?
Jeg er klar ....Må man det,,,Jeg har ikke set andet end folk der fortæller hvorfor de ikke kan.....weird....:eek: Men jeg har børnefri på lørdag, så der må og skal den ha en over nakken....:thumbup: Peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Flygande Jakob Gläd jer til Flygande Jakob :rolleye: Hvid nogen af jer har jordnödde allergi, så fortäl lige naboen det inden !

Søde ven, vi ville også gerne komme... Men vi er inviteret ind til grannan og spise 'Flyvende Jacob' eller noget i den stil. Guderne må vide, hvad vi skal sætte tænderne i...! Men næste gang - så sig lige til i god tid - så kigger vi KLART forbi. Jeg vil da ikke udelukke, at hvis den flydende... øhm, flyvende bliver for kedelig, at vi slår vejen forbi - men ingen løfter! :love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites