thygesen 0 Anmeld indhold Skrevet October 3, 2007 Hej Alle.. ja så tænkte jeg at det endnu engang er blevet tid til noget arrangement og eftersom der ikke er så mange der tager sig sammen til at arrangere noget vil jeg da hermed indbyde folk til lidt førfest/hygge hos mig inden en bytur.. Det vil foregå på Lørdag d. 6/10-07 fra kl. 20.. byturen starter sikkert omkring midnat.. Hvor man tager hen bestemmer man selv, men jeg skal sikkert på Etage :-) Nye og "gamle" er meget velkomne, ligeså er unge som ældre også med børn.. man er jo velkommen til at komme og sige hej, drikke en øl/sodavand og så køre igen... Folk som synes det er sjovt at synge karaoke kan nok få deres lyst stillet da jeg har lidt karaoeke skiver og mikrofoner.. Det eneste det kræver er at du sender mig en pm, hvor du "tilmelder" dig, og du vil så få en pm med dør og tlf oplysninger.. Du skal også selv medbringe drikkelse.. og hvis du er i "gavehumør" kan du jo tage en pose chips med som alle kan få glæde af :-) Mvh. Martin Thygesen Tornfalksgatan 1c, 21560 Malmö Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Schacke 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2007 Fedt initiativ........ :th2: Desværre er vi optagede , men en anden gang er vi helt klart friske........ Rigtig god tur, håber der kommer mange tilslutninger........ :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrunaway 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2007 Hvem sagde skumfest??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2007 Hvem sagde skumfest??? Hmmm.. ikke mig.. med mindre du mener champagne fest??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2007 Forrygende initiativ, Thyge...som altid Jeg ved godt det er lidt plat at skrive "jeg kan desværre ikke komme" - men det er nu engang den skinbarlige sandhed. Ellers havde jeg været der som et søm! (...måske ikke på Étage i de senere timer - men hver sin smag ;)) Go´ vind med arrangementet! Det plejer at være vådt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2007 Øhh, jeg kan heller ikke, det er vist en nødvendighed at skulle gøre opmærksom på:th2: Medmindre du byder på fika ved 14 tiden til mig og mine 3 piger:love2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2007 crap.. hvorfor holder du altid fest når jeg skal til et bryllup?!?! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2007 Forrygende initiativ, Thyge...som altid Jeg ved godt det er lidt plat at skrive "jeg kan desværre ikke komme" - men det er nu engang den skinbarlige sandhed. Ellers havde jeg været der som et søm! (...måske ikke på Étage i de senere timer - men hver sin smag ;)) Go´ vind med arrangementet! Det plejer at være vådt :th2: Well ... du er nu set dér .... også i de sene nattetimer he he:tongue2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2007 Well ... du er nu set dér .... også i de sene nattetimer he he:tongue2:Præcis...og det er slut' date=' hvis jeg har valget ;) - men efter en våd för-fest fatter man jo ikke lige altid lige hvor man drøner hen *g* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Præcis...og det er slut' date=' hvis jeg har valget ;) - men efter en våd för-fest fatter man jo ikke lige altid lige hvor man drøner hen *g* Ellers kan du jo altid lige hvile ud på en bænk inden du tager videre:love2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Walle 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Fest lørdag d. 6/10 - 07 Øvsus bøvsus Jeg kan heller ikke.. Mutti har fødselsdag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Kom nu glad folkens.. en tilmedling herinde fra?? det var da lidt tyndt.. der må da være nogle der " är sugna på lite fest?" eller hur? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Søde ven, vi ville også gerne komme... Men vi er inviteret ind til grannan og spise 'Flyvende Jacob' eller noget i den stil. Guderne må vide, hvad vi skal sætte tænderne i...! Men næste gang - så sig lige til i god tid - så kigger vi KLART forbi. Jeg vil da ikke udelukke, at hvis den flydende... øhm, flyvende bliver for kedelig, at vi slår vejen forbi - men ingen løfter! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Kom nu glad folkens.. en tilmedling herinde fra?? det var da lidt tyndt.. der må da være nogle der " är sugna på lite fest?" eller hur? Jeg er klar ....Må man det,,,Jeg har ikke set andet end folk der fortæller hvorfor de ikke kan.....weird.... Men jeg har børnefri på lørdag, så der må og skal den ha en over nakken.... Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Hej Peter, Det kan du tro man må :-) Og du har fået en PM af mig med oplysninger :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Flygande Jakob Gläd jer til Flygande Jakob Hvid nogen af jer har jordnödde allergi, så fortäl lige naboen det inden ! Søde ven, vi ville også gerne komme... Men vi er inviteret ind til grannan og spise 'Flyvende Jacob' eller noget i den stil. Guderne må vide, hvad vi skal sætte tænderne i...! Men næste gang - så sig lige til i god tid - så kigger vi KLART forbi. Jeg vil da ikke udelukke, at hvis den flydende... øhm, flyvende bliver for kedelig, at vi slår vejen forbi - men ingen løfter! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Helt på plads! http://www.recepten.se/recept/flygande_jakob.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2007 Jeg er klar ... hvis du stadig har samme tlfnr, giver jeg dig bare et ring for døroplysninger når jeg er på vej .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites