swoop 0 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2009 Tak for det gutter. Jeg vil kontakte Ballerup kommune da der er min arbejdsplads. Tror dog jeg venter til efter september så jeg får det meget moderne plastikkort. Det sjove er at Hvidovre var min gamle fraflytningskommune, men har aldrig arbejdet der ... men who cares det er jo historie nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2009 Fraflytningskommunen Det vil da altid väre fraflytningskommunen uanset hvad. Tro mig Dragör kommune har undersögt det. Jeg var nemlig en MEGET dyr person for dem da jeg sögte om tabt arbejdsfortjeneste. Först mente de at når det var så länge siden måtte det väre arbejdskommunen, men nej. Ja' date=' fraflytningskommunen i Danmark, hvis du fortsat arbejder i Randers, mens du bor i Sverige. Ellers er det din arbejdskommune i Danmark, der skal udstede beviset.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2009 Det er ikke fraflytningskommunen, hvis du ikke arbejder i Danmark på det tidspunkt, hvor du flytter til Sverige. Hvis du så senere får arbejde i Danmark, så er det arbejdskommunen, der skal udstede beviset. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites