thomas_lund 10 Anmeld indhold Skrevet September 27, 2007 (Jeg er ikke fodbold fan, men der er en del af disse her som er ret så sjove) Hvorfor barberer sumo brydere deres ben ?? Fordi de ikke vil forveksles med kvindelige brøndby fans !! Hvad bruger brøndby kvinderne som prævention ?? Deres udseende !! Hvad er ligheden mellem en Brøndby fans og en sædceller ?? Kun en ud af en million bliver til noget !! Hvad er forskellen på en kokosnød og en Brøndby fan ?? Den ene er tyk i skallen og behåret mens den anden er en tropisk frugt. Hvad kalder man en Brøndby fan, der klarer sig godt til eksamen ?? En snyder !! Hvad kalder man en Brøndby fans i jakkesæt ?? Sagsøgte. BIF overvejer at købe Damhuskroen, det er det eneste sted spillerne kan score. Hvad kalder man en brøndby fan med en IQ over 50 ? Yderst begavet !! Hvor mange Brøndby fans skal der til at skifte en pærer ? Det er fuldstændig ligegyldigt - De ser alligvel aldrig lyset ! Hvordan kan du få en Brøndby fan til at løbe skrigende bort ?? Fortæl ham at du arbejder for Arbejdsformidlingen. Hvad er forskellen på Don Juan og brøndbys angribere ?? Don Juan scorede rent faktisk ganske ofte!! Det er tredie halvleg i Brøndby. 3 spillere sidder og snakker om deres koner. Stephan Andreasen fotæller; "Min kone er den dummeste. Ved I hvad? Hun har lige købt 4 Viborg dæk.. og vi har ingen bil" Min kone er fan'me dummere siger Per Nielsen "Hun har lige købt 8 computerspil, og vi har ingen computer". Så bryder Peter Madsen ind "Min kone overgår jeres stort, for ved i hvad? Hun har købt 10 pakker kondomer til sin Ibiza-tur med veninderne... Og jeg skal ikke med! Tom Køhlert til sine spillere efter endnu et nederlag til FCK: - Jeg sagde, at I skulle gå ud at spille, som I aldrig havde spillet før og ikke, at I skulle gå ud at spille, som om I aldrig havde spillet før. Brøndby Brian er på sit ugentlige besøg på Brøndby kommune hos sin social rådgiver. Social rådgiveren spørger Brøndby Brian: "Nåe Brian, skal du se måneformørkelse i aften ?" Brøndby Brian sidder og tænker lidt over det og svarer så; "Hvilken kanal kommer den på ?". En lastbil kører for fuld drøn ud af motorvejen, pludselig kører en rusten Opel op på siden af ham, og føreren som er iført en beskidt omvendtsiddende BIF-kasket ruller vinduet ned og råber: "Jeg heder Brian og er Brøndby-fan, jeg kører Opel, og du er ved at tabe din last!" Lastbilchaufføren ryster på hovedet og sætter farten op. Et øjeblik efter er BIF eren der igen og siger nøjagtigt det samme. Lastbilchaufføren sætter igen farten op. Der går et øjeblik, hvorefter Opelen igen kører op på siden: Bifferen siger, nu meget indtrængende: "Jeg hedder Brian og er Brøndby-fan, jeg kører Opel, og du er ved at tabe din last !" Lastbilchaufføren ruller vinduet ned og råber, nu tydeligt irriteret: "Jeg hedder Jens, jeg lastbilchauffør og jeg er ved at salte vejen!" En BIF er sidder på en bar og nyder en proletar-pils. Ind ad døren kommer en herre med enddog meget løse håndled. Bøssen sætter sig ved siden af BIF eren i håb om, at der falder lidt af... Som tiden går, rykker bøssen stadig tættere på BIF eren for til sidst at læne sig ind mod ham og hviske: "Vil du have et blowjob?" BIF eren går helt amok og gennemtæver bøssen, hvorefter han til sidst kaster ham ud gennem vinduet. Et par af stamkunderne får BIF eren dysset ned, og en drister sig til, at spørge hvad bøssen dog havde tilladt sig at sige, som kunne gøre BIF eren så vred. BIF eren svarer: Jaeh, jeg kunne ikke høre det hele, men han sagde noget med et job ! Brøndby køber en ung lovende angriber fra Kosovo. I den første kamp scorer han tre mål og lægger op til to. Efter kampen løber han ud for at ringe til sin mor: "Hej mor - det gik vildt godt og alle elsker mig." Moderen svarer: "Jeg er glad for at det går godt dig, men her går det skidt. Din far er blevet skudt, din søster blevet voldtaget og huset brændt ned - og det er din skyld det hele." "Hvorfor er det min skyld?" spørger han forundret. "Det var sgu da dig der fik os til at flytte til Brøndby." Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 27, 2007 Så sandt.......så sandt............................:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2007 :laugh: :laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2007 Ha ha ha :laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites