Jump to content
Nils

Rettidigheden helt i bund

Recommended Posts

Ehmmm. Den la'r jeg bare stå hen. Fatter den ikke.
Er det ikke Adolf Hitlers billede du holder i hånden? :) PS: Nu forsætter vi med Rettidigheden helt i bund ! Kom nu Mogens (Porsche) og Niels (DSB) med flere gode kommentarer :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er det ikke Adolf Hitlers billede du holder i hånden? :)
Ahh, Doh! Jo, selvfølgelig :)
PS: Nu forsætter vi med Rettidigheden helt i bund ! Kom nu Mogens (Porsche) og Niels (DSB) med flere gode kommentarer :laugh
Fyrbøder, gi los!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ved I hvordan det forholder sig, når man en dag (som idag) er forsinket, og rejsehjemmelen er en rejsetidsgaranti-billet (altså en erstatning for en anden forsinkelse, i en periode hvor man har månedskort)? Den variant har jeg ikke prøvet!
Du skal vel bare indsende din rejsetidsgarantibillet - så sender de dig en ny som erstatning pga. forsinkelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Motoren måtte give op - for mange passagere! http://sydsvenskan.se/oresund/article269406.ece

Ett Öresundståg mot Malmö fastnade strax utanför Hovedbangarden i Köpenhamn vid halv sex på fredagskvällen. Enligt Sydsvenskans medarbetare ombord kunde tåget inte köra vidare eftersom det var överlastat med folk och inte orkade uppför en backe.
Sådan! Lige når man tror at man har set det hele, så dukker denne historie op. Togpendlere - jeg føler med Jer. Er det ikke snart tid til en lille demonstration eller to mod de skørre tilstande? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Nils Ikke at jeg forventer du kan gøre noget ved det, men kunne væres interessant at se, hvor meget motorcyklister forsinkes, hvis de benytter den manuelle bane, som de tvinges til at benytte. Her er tale om en påført forsinkelse, de ikke selv på nogen måde er herre over - medmindre de benytter en pendlerbizz og betaler det samme som for en bil (hvisker, så de ikke kan høre det i konsortiet) så kan de nemlig smutte igennem bizzbanen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var også kun nogle ganske få afgange i myldretid der var snak om. Det virkede rimelig officielt da DSB meldte det ud i aviser kører togene godt i disse dage? jeg har kørt på skæve tider og der har ikke været nogen problemer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogen der kan bekræfte at man regner med 10min drift over sundet fra 01 jan ?
Det er ikke fra 1. januar, men når den nye køreplan træder i kraft omkring 6. januar. Og den skulle være god nok - planerne har været offentliggjort. Så noget har Foreningen ÖresundsBorger fået gennemført! :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var også kun nogle ganske få afgange i myldretid der var snak om. Det virkede rimelig officielt da DSB meldte det ud i aviser kører togene godt i disse dage? jeg har kørt på skæve tider og der har ikke været nogen problemer
Togene kører ad helvede til for tiden - både om morgenen og om eftermiddagen/aftenen. Det er rent ud sagt en skandale. Og det drejer sik ikke om 5-6 minutter men hele og halve timer.:thumbdown :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ja sidste uge er jeg med på' date=' men undrede mig over at der slet ikke er skrevet nogle tider herinde i denne uge[/quote'] Det er fordi, de lige holder forsinkelserne under 25 minutter, så vi alligevel ikke kan få refusion.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Toget fra Kbh med afgang kl 00.03 var så lige 30 min forsinket,Det fortsætter så videre bla andet til Burlöv hvor jeg skal af. Da vi endelig ankommer til Malmø kører det ikke videre, så der kan man så stå yderlige 15 min, så kl 01.45 var jeg på Burlöv. Normalt er det der 00.59. Er så træt af det lorte selskab

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Afgang fra kbh 01.03 fra kbh blev afløst af busser fra kastrup pga sporarbejde. Men da dsb ikke havde indsat nok busser måtte ca 40 mennesker stå ved lufthavnen og vente 45 min på en anden bus:fight: Hvad fanden sker der. Kom heldigvis med ankom til Malmø kl 02.20. Det sidste mod Burlöv var selvf kørt, så at betale 200 kr til en taxi:scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites