Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2007 Ehmmm. Den la'r jeg bare stå hen. Fatter den ikke. Er det ikke Adolf Hitlers billede du holder i hånden? :) PS: Nu forsætter vi med Rettidigheden helt i bund ! Kom nu Mogens (Porsche) og Niels (DSB) med flere gode kommentarer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2007 Er det ikke Adolf Hitlers billede du holder i hånden? :) Ahh, Doh! Jo, selvfølgelig :) PS: Nu forsætter vi med Rettidigheden helt i bund ! Kom nu Mogens (Porsche) og Niels (DSB) med flere gode kommentarer :laugh Fyrbøder, gi los! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skaanebo 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2007 Ved I hvordan det forholder sig, når man en dag (som idag) er forsinket, og rejsehjemmelen er en rejsetidsgaranti-billet (altså en erstatning for en anden forsinkelse, i en periode hvor man har månedskort)? Den variant har jeg ikke prøvet! Du skal vel bare indsende din rejsetidsgarantibillet - så sender de dig en ny som erstatning pga. forsinkelsen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2007 Motoren måtte give op - for mange passagere! http://sydsvenskan.se/oresund/article269406.ece Ett Öresundståg mot Malmö fastnade strax utanför Hovedbangarden i Köpenhamn vid halv sex på fredagskvällen. Enligt Sydsvenskans medarbetare ombord kunde tåget inte köra vidare eftersom det var överlastat med folk och inte orkade uppför en backe. Sådan! Lige når man tror at man har set det hele, så dukker denne historie op. Togpendlere - jeg føler med Jer. Er det ikke snart tid til en lille demonstration eller to mod de skørre tilstande? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 28, 2007 Hvorfor???? De skal da bare tabe sig...........Så går det fint......http://sydsvenskan.se/oresund/article269406.ece Sådan! Lige når man tror at man har set det hele, så dukker denne historie op. Togpendlere - jeg føler med Jer. Er det ikke snart tid til en lille demonstration eller to mod de skørre tilstande? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2007 Det sker skam lisså tit for bilister, at de ikke kan forcere bakkerne syd for Hovedbanegården på grund af svigtende motorkraft og derfor bliver forsinkede. Jamen det gør det altså. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Hej Nils Ikke at jeg forventer du kan gøre noget ved det, men kunne væres interessant at se, hvor meget motorcyklister forsinkes, hvis de benytter den manuelle bane, som de tvinges til at benytte. Her er tale om en påført forsinkelse, de ikke selv på nogen måde er herre over - medmindre de benytter en pendlerbizz og betaler det samme som for en bil (hvisker, så de ikke kan høre det i konsortiet) så kan de nemlig smutte igennem bizzbanen ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Nogen der kan bekræfte at man regner med 10min drift over sundet fra 01 jan ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Jeg ved at DSB har barslet med ideen om 10 min. fra Svågertorp, men mener ikke det er afgjort endnu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Det var også kun nogle ganske få afgange i myldretid der var snak om. Det virkede rimelig officielt da DSB meldte det ud i aviser kører togene godt i disse dage? jeg har kørt på skæve tider og der har ikke været nogen problemer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Nogen der kan bekræfte at man regner med 10min drift over sundet fra 01 jan ? Det er ikke fra 1. januar, men når den nye køreplan træder i kraft omkring 6. januar. Og den skulle være god nok - planerne har været offentliggjort. Så noget har Foreningen ÖresundsBorger fået gennemført! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Det var også kun nogle ganske få afgange i myldretid der var snak om. Det virkede rimelig officielt da DSB meldte det ud i aviser kører togene godt i disse dage? jeg har kørt på skæve tider og der har ikke været nogen problemer Togene kører ad helvede til for tiden - både om morgenen og om eftermiddagen/aftenen. Det er rent ud sagt en skandale. Og det drejer sik ikke om 5-6 minutter men hele og halve timer.:thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 ja sidste uge er jeg med på, men undrede mig over at der slet ikke er skrevet nogle tider herinde i denne uge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Flemming40 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Det er os der tager fejl - togene er slet ikke forsinkede http://sydsvenskan.se/oresund/article270699.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Den store togforsinkelseshistorie genopføres i dag i Sydsvenskan - måske nogen har lyst til at kommentere... Motorcykler mener jeg ikke rigtig noget om (lige nu). :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Motorcykler mener jeg ikke rigtig noget om (lige nu). :)Det er vist også godt det samme:tongue2: ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Det er vist også godt det samme:tongue2: ;) ...nå, så fik du også lige et stød ind. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 ja sidste uge er jeg med på' date=' men undrede mig over at der slet ikke er skrevet nogle tider herinde i denne uge[/quote'] Det er fordi, de lige holder forsinkelserne under 25 minutter, så vi alligevel ikke kan få refusion. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 ...nå' date=' så fik du også lige et stød ind. [/quote']Jep:th2: (ordet motorcykel indgik jo:rolleyes:) go weekend:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Den store togforsinkelseshistorie genopføres i dag i Sydsvenskan - måske nogen har lyst til at kommentere... Motorcykler mener jeg ikke rigtig noget om (lige nu). :) Det kan du ikke mene Nils - alle har en mening om motorcykler ;) Sig til, når du får en mening :th2: God weekend hilsen René Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Toget fra Kbh med afgang kl 00.03 var så lige 30 min forsinket,Det fortsætter så videre bla andet til Burlöv hvor jeg skal af. Da vi endelig ankommer til Malmø kører det ikke videre, så der kan man så stå yderlige 15 min, så kl 01.45 var jeg på Burlöv. Normalt er det der 00.59. Er så træt af det lorte selskab Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2007 men trods alt godt du skriver om forsinkelsen. Det kan alle vi andre måske bruge til noget :) Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2007 7:11 afgangen imorges fra Svågertorp "forsinket" 20 min..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2007 Afgang fra kbh 01.03 fra kbh blev afløst af busser fra kastrup pga sporarbejde. Men da dsb ikke havde indsat nok busser måtte ca 40 mennesker stå ved lufthavnen og vente 45 min på en anden bus:fight: Hvad fanden sker der. Kom heldigvis med ankom til Malmø kl 02.20. Det sidste mod Burlöv var selvf kørt, så at betale 200 kr til en taxi:scared: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2007 4:31 imorges fra Svågertorp annulleret. Ingen info andet end "tåget ersättes med bussar..." Fedt :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites