hpn 10 Anmeld indhold Skrevet September 26, 2007 Hej. Når man skal "kontakte styrelsen" i foreningen, for at potentielt klage over en nabo, hvordan gör man så? Skriver man eller ringer til deres tlf. svarer? eller skal man tale med en af dem personligt? er det ok at ringe til formanden? takker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2007 Kontoret har vel nogen åbningstider, så er det vel bare at komme der! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2007 hehe ja, en gang om måneden i en time. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2007 Hej. Når man skal "kontakte styrelsen" i foreningen, for at potentielt klage over en nabo, hvordan gör man så? Skriver man eller ringer til deres tlf. svarer? eller skal man tale med en af dem personligt? er det ok at ringe til formanden?Personlig samtale med en repræsentant for styrelsen er at foretrække. Gerne samtidig med at du afleverer en skriftlig klage. Styrelsen vil med garanti spørge dig om du har snakket med grannen du klager over. Det er, under alle omstændigheder, første skridt der skal tages. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2007 ...men først skal man naturligvis snakke - personligt - med den pågældende nabo. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2007 ...men først skal man naturligvis snakke - personligt - med den pågældende nabo. :)Ja...som jeg også skrev ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2007 Ja...som jeg også skrev ;) ...det gjorde du også. Jeg var lige lidt hurtig på aftrækkeren. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2007 Det er vist ikke altid i den "Svenske ånd" om man så må sige, vi har da oplevet at men hellere kommunikere skriftligt gennem foreningen istedet for at gå personligt til folk:rolleye: ...men først skal man naturligvis snakke - personligt - med den pågældende nabo. :) Ja...som jeg også skrev ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2007 Hej. Når man skal "kontakte styrelsen" i foreningen, for at potentielt klage over en nabo, hvordan gör man så? Skriver man eller ringer til deres tlf. svarer? eller skal man tale med en af dem personligt? er det ok at ringe til formanden? takker Nu tror jeg det er meget forskelligt med styrelser, men vores tog gerne imod noget på skrift... Dog var jeg mere til at forklare situationen face to face.... Uanset hvad, så har de kloge herrer, som der tidligere har skrevet i denne tråd ret i, at du skal snakke med naboen inden, specielt hvis det er en potentiel klage, ellers tager styrelsen det ikke så seriøst... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2007 ok, tak. Det er lettere at snakke og forklare end at skrive en formel klage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2007 Tal også gerne med andre i huset der kan bakke dig op. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2007 Jeg har snakket med dem, og det var nok at gøre det mundtligt. De tager sig af sagen nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites