Madsen 10 Anmeld indhold Skrevet September 25, 2007 Godformiddag Sunddebat :) Jeg sidder her med en lap fra vores forening om, at de vil komme forbi alle lejligheder i løbet af ugen og " göra en besiktning av lägenheterna. Vi kommer blandt annat att titta på elementen, bransvarnarna, fläkter, eldstäder och kraner." Da jeg er meget sikker på, at de ikke vil tjekke sandkasse-kranerne nede i gården, undrer jeg mig lidt over, hvad kranar er... Jeg ved, at det er noget på badeværelset, men hvad? Nogen der ved det? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2007 vandhanerne :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2007 vandhanerne :) Aha - så er jeg med! Mange tak for det superhurtige svar :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2007 Godformiddag Sunddebat :) Jeg sidder her med en lap fra vores forening om, at de vil komme forbi alle lejligheder i løbet af ugen og " göra en besiktning av lägenheterna. Vi kommer blandt annat att titta på elementen, bransvarnarna, fläkter, eldstäder och kraner." Da jeg er meget sikker på, at de ikke vil tjekke sandkasse-kranerne nede i gården, undrer jeg mig lidt over, hvad kranar er... Jeg ved, at det er noget på badeværelset, men hvad? Nogen der ved det? :) En parantes är at Kran också är ett slanguttryck før näsan. Och precis som på danska en lyftanordning man använder på byggen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2007 En parantes är at Kran också är ett slanguttryck før näsan. Och precis som på danska en lyftanordning man använder på byggen.Hvad hedder en hane så? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2007 sådan en i en hønsegård er en tup(b) L Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2007 Ja just det. Hanen i hønsegården är en tupp. Høne är höna. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2007 Og i Danmark er en kran også slang for en kone. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2007 Og i Danmark er en kran også slang for en kone. Är det bara ett lustigt sammanträffande att det finns ett finskt företag som heter KONE CRANES??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites