Dandanell 10 Anmeld indhold Skrevet September 24, 2007 Hej ;o) Vi har brug for lidt hushjælp, da vi ikke selv lider af rengøringsvanvid..... Huset er 135 kvm og ligger i Bunkeflostrand. Vi har brug for hjælp 1 gang om ugen i ca. 2 timer eller efter aftale. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2007 Følger lige med her... Er også interesseret - bor i villa i Riseberga, Malmö Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dandanell 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2007 Er det slet ikke muligt..... Hej ;o) Vi har brug for lidt hushjælp, da vi ikke selv lider af rengøringsvanvid..... Huset er 135 kvm og ligger i Bunkeflostrand. Vi har brug for hjælp 1 gang om ugen i ca. 2 timer eller efter aftale. Da vi ikke rigtig har hørt fra nogen, så vil jeg høre, om der er nogen som har erfaring med private hjemmeservicebureauer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dinapigen 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2007 Hey, jeg kunne da godt være int. i at tjene lidt lommepenge, hvis det stadig er aktuelt? Hilsen Diana Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2007 Hey, jeg kunne da godt være int. i at tjene lidt lommepenge, hvis det stadig er aktuelt? Hilsen Diana Er du interesseret i rengøringsjob i Vellinge? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dinapigen 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2007 -> Homer. Jo det kunne vi godt finde ud af.:) send mig en mail med lidt info på: dinahansen7@hotmail.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2007 Følger lige med her... Er også interesseret - bor i villa i Riseberga' date=' Malmö[/quote'] Har i hört om http://www.grannar.se Dette kunne måske være en mulighed. Klik på Malmö på kortet til højre og välg katagorien 'övigt', hvor der er mange der tilbyder deres arb.kraft til den slags Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2007 *Bump**Bump**Bump* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2007 Har i hört om http://www.grannar.se Dette kunne måske være en mulighed. Klik på Malmö på kortet til højre og välg katagorien 'övigt', hvor der er mange der tilbyder deres arb.kraft til den slags Genialt link... Det burde ligges et sted hvor alle kan få glæde af det ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites