Caroline 10 Anmeld indhold Skrevet September 22, 2007 Hej! I onsdags flyttede jeg folkeregisteradresse i Skatteverket i Malmø, og er nu flyttet formelt ind hos min kæreste her i Malmø. Jeg har endnu ikke fået svensk personnummer. Må jeg køre i hans bil, som er på svenske plader, i Danmark - uden han er med? På forhånd mange tak :-) Caroline Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fisker 0 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2007 Hvis du har fået en kvittering på at du har indleveret flytte papirer, burde der ikke være nogle problemer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fraes 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2007 Hey.. Hvis du bliver standset i DK tjekker politiet dit cpr nr for at se om du er folkeregistreret i DK. Hvis du har meldt til folkeregisteret i DK at du flytter til Sverige står du som "udvandret" i Politiets system. Så må du godt køre i hans bil. Det er sådan set ikke af betydning om du har fået dit svenske kørekort eller ej.. Kør forsigtigt :) Jacob Fraes... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites