Jump to content
Mc.Kinnell

Er det ikke snart julefrokost tid ???

Recommended Posts

Stor integrations fest Der burde virkelig snart holdes en kæmpe "integrations"fest, hvor man har mulighed for at udvide sit netværk og lære nye mennesker og Malmö natteliv bedre at kende! Er der mulighed for at sende et nyhedsbrev ud til alle brugere af dette forum?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der burde virkelig snart holdes en kæmpe "integrations"fest' date=' hvor man har mulighed for at udvide sit netværk og lære nye mennesker og Malmö natteliv bedre at kende! Er der mulighed for at sende et nyhedsbrev ud til alle brugere af dette forum?[/quote'] Ikke nødvendigt. Dem der vil møde op til den fest læser også med herinde. Der er masser der gerne vil møde op men der skal også være nogen der vil arrangere det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Festkomitee Hva med dem, der sjældent går ind på siden? De vil vel også gerne orienteres alligevel ku jeg forestille mig? Jeg vil gerne være med til at arrangere en brag af en fest - Men jeg vil ikke stå alene for det! Er der nogen, der er interesseret i at være med i en slags festkomitee for Øresundsborgere? :rolleye: :rolleye: :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dem der har været til de tidligere julefrokoster har været brugere der har besøgt siden med jævne mellemrum. Og fra festen bliver slået til til den bliver afholdt går der jo lidt mere end 3 dage jo. Så jeg er ret sikker på man får fat i alle der er int. i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Julefrokost og/eller "integrations"fest Hej Det er første gang vi bruger dette forum og har kigget lidt rundt.. Vi flyttede til Lund i starten af året og vil gerne lære nogle nye mennesker at kende.. Synes derfor det lyder som en super god idé med enten en julefrokost eller "integrations"fest.. Så hvis der bliver arrangeret noget, møder vi meget gerne op. Vi vil gerne være med til at arrangere det sammen med nogle andre. :th2: :new: Michael og Ditte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites