Jump to content
Rikke

Sushi

Recommended Posts

Nogen der kan anbefale en god sushi restaurant i Malmö?
Der ligger en ret god japansk restaurant (inkl. sushi) inde på Davidshalltorget. Jeg mener den hedder "Hai". Man skal bare lige vide de kommer noget hvidløgsagtigt på noget af deres sushi, hvilket smager ret kraftigt.. så det skal man frabede sig, hvis man ikke har lyst til det. Mikkel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Malmø´s absolut bedste sushi-sted hedder "Sushi Baren" og ligger på Regementsgatan 25. Åbent man-fre 11.30-20.00, lør 13-20, søndag lukket(desværre). De laver virkelig lækker sushi i top kvalitet og der er ikke sparet på råvarene. Priserne er lave i forhold til kvalitet, mængde og danske sushi-priser. Dog mest til take-away, lille sted med få borde. Prøv det :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Malmø´s absolut bedste sushi-sted hedder "Sushi Baren" og ligger på Regementsgatan 25. Åbent man-fre 11.30-20.00, lør 13-20, søndag lukket(desværre). De laver virkelig lækker sushi i top kvalitet og der er ikke sparet på råvarene. Priserne er lave i forhold til kvalitet, mængde og danske sushi-priser. Dog mest til take-away, lille sted med få borde. Prøv det :th2:
Ser du bor i Västra hamnen - så kan jeg glæde dig med at Sushibaren åbner restaurant i WTC (World trade center lige overfor Ica Maxi) når det er færdigt en gang til næste år :th2: Og ja, det er kanon sushi :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ser du bor i Västra hamnen - så kan jeg glæde dig med at Sushibaren åbner restaurant i WTC (World trade center lige overfor Ica Maxi) når det er færdigt en gang til næste år :th2: Og ja, det er kanon sushi :love:
WOW! Det var en go nyhed :D Og til Kasper... Jeg har købt sushi mange steder, og købt hos sushibaren mange gange, dårligt kan du altså ikke kalde det, de gør det godt uanset anmeldelsen eller ej. Selvfølgelig er det din personlige mening og jeg har ikke prøvet den du anbefaler, men igen sushibaren laver sku ikke dårlig sushi... Dyrt... hmmm nej, det er alle pengene værd imo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Måtte lige spørge til dette med WTC den anden dag jeg skulle købe sushi.... men det var åbenbart ikke officielt at de skulle åbne der. Man kendte ikke noget til det... og iøvrigt var det jo slet ikke bygget færdigt endnu(blev der sagt med et skævt smil) hehe ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Måtte lige spørge til dette med WTC den anden dag jeg skulle købe sushi.... men det var åbenbart ikke officielt at de skulle åbne der. Man kendte ikke noget til det... og iøvrigt var det jo slet ikke bygget færdigt endnu(blev der sagt med et skævt smil) hehe ;)
Så må vi jo hellere holde det hemligt lidt endnu :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er lige åbnet et nyt sted i kronprinsen. God kvalitet og billigt (10 stk. til 69,-) som er dobbelt så store som dem man får på sushibaren.
Hvad hedder denne? Er der nogen der kender en god og BILLIG sushi bar i Malmö?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad hedder denne? Er der nogen der kender en god og BILLIG sushi bar i Malmö?
Den ligger inde i kronprinsen og hedder noget med Mr. Ching. Stykkerne er store, men det er fordi der er ekstra meget ris omkring, og lidt mindre af det gode i midten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er meget man kan spare ind på i sit forbrug, men sushi ville ikke være mit valg. Det er som at spille russisk rullet og si at "Nej jeg tror jeg ønsker etpar kuler til i pistolen inden jeg trækker mod min skøre danske tinding.."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blev jo lige inspireret af tråden her i går og smuttede ind forbi til happy hour fra 1430-1630 og fik 40 små ruller til 200 SEK. Det var så kun 2 slags, men de smagte ok. (krabbe og laks tror jeg nok) Supplerede så med 9 af dem med tun/laks/reje ovenpå og yderligere 6 ruller som var nogle andre. de kostede 125 SEK. Smagte fint og mættede godt :-)

Kan anbefales. :thumbup: Specielt deres lunch erbjudan til og med klokken 16.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Noget der minder om sticks'n'sushi i København? Mangler et sted hvor man kan få de der sticks ;)
Hai har fået sticks på deres nye menukort. Dog ingen sushi + sticks menuer, men man kan da vælge en lille sushi-menu og så nogle sticks "a la carte"!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites