Rikke 10 Anmeld indhold Skrevet September 21, 2007 Nogen der kan anbefale en god sushi restaurant i Malmö? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2007 Nogen der kan anbefale en god sushi restaurant i Malmö? Der ligger en ret god japansk restaurant (inkl. sushi) inde på Davidshalltorget. Jeg mener den hedder "Hai". Man skal bare lige vide de kommer noget hvidløgsagtigt på noget af deres sushi, hvilket smager ret kraftigt.. så det skal man frabede sig, hvis man ikke har lyst til det. Mikkel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2007 Den kan klart anbefales. Er dog i den dyre ende(2 personer koster 300-400 sek). Af andre steder kan sachi sushi helt sikkert også anbefales. www.sachisushi.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Søssan 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2007 Der er også Chill Out ved Dalaplan (lige overfor Lidl næsten): http://www.chillout-malmo.se/ Det er god sushi til rimelige penge. Og så er der en hyggelig stemning derinde - det er småt men godt:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2007 ang rå fisk, er der nogen som kan anbefale en god fiskehandler som sælger fisk man kan bruge til hjemmelavet sushi? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JkMa 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2007 Malmø´s absolut bedste sushi-sted hedder "Sushi Baren" og ligger på Regementsgatan 25. Åbent man-fre 11.30-20.00, lør 13-20, søndag lukket(desværre). De laver virkelig lækker sushi i top kvalitet og der er ikke sparet på råvarene. Priserne er lave i forhold til kvalitet, mængde og danske sushi-priser. Dog mest til take-away, lille sted med få borde. Prøv det :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lars C 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2007 Malmø´s absolut bedste sushi-sted hedder "Sushi Baren" og ligger på Regementsgatan 25. Åbent man-fre 11.30-20.00, lør 13-20, søndag lukket(desværre). De laver virkelig lækker sushi i top kvalitet og der er ikke sparet på råvarene. Priserne er lave i forhold til kvalitet, mængde og danske sushi-priser. Dog mest til take-away, lille sted med få borde. Prøv det :th2: Ser du bor i Västra hamnen - så kan jeg glæde dig med at Sushibaren åbner restaurant i WTC (World trade center lige overfor Ica Maxi) når det er færdigt en gang til næste år :th2: Og ja, det er kanon sushi Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2007 Og mon ikke den bliver ganske populær SM i sushi Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret November 11, 2007 Koi på Lilla Torg i Malmö C ... Nama i Limhamn ... Hai i Höllviken Alle 3 anbefalelsesværdige steder :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2007 Bor lige overfor Sushi-baren, syntes både det er dårligt og dyrt. Meget bedre er den som ligger 50 meter derfra på skvadronsgatan. Tror sushibaren lever højt på deres anmeldelse i Sydsvenskan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2007 Sushido på Föreningsgatan er der jeg oftest får mit fix. http://www.sushido.se/ Takeaway, fornuftige priser, ok sushi. Ikke verdens største udvalg, men det de laver er udemærket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JkMa 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2007 Ser du bor i Västra hamnen - så kan jeg glæde dig med at Sushibaren åbner restaurant i WTC (World trade center lige overfor Ica Maxi) når det er færdigt en gang til næste år :th2: Og ja, det er kanon sushi WOW! Det var en go nyhed :D Og til Kasper... Jeg har købt sushi mange steder, og købt hos sushibaren mange gange, dårligt kan du altså ikke kalde det, de gør det godt uanset anmeldelsen eller ej. Selvfølgelig er det din personlige mening og jeg har ikke prøvet den du anbefaler, men igen sushibaren laver sku ikke dårlig sushi... Dyrt... hmmm nej, det er alle pengene værd imo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2007 Der er lige åbnet et nyt sted i kronprinsen. God kvalitet og billigt (10 stk. til 69,-) som er dobbelt så store som dem man får på sushibaren. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JkMa 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2008 Ser du bor i Västra hamnen - så kan jeg glæde dig med at Sushibaren åbner restaurant i WTC (World trade center lige overfor Ica Maxi) når det er færdigt en gang til næste år :th2: Og ja, det er kanon sushi Måtte lige spørge til dette med WTC den anden dag jeg skulle købe sushi.... men det var åbenbart ikke officielt at de skulle åbne der. Man kendte ikke noget til det... og iøvrigt var det jo slet ikke bygget færdigt endnu(blev der sagt med et skævt smil) hehe ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lars C 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Måtte lige spørge til dette med WTC den anden dag jeg skulle købe sushi.... men det var åbenbart ikke officielt at de skulle åbne der. Man kendte ikke noget til det... og iøvrigt var det jo slet ikke bygget færdigt endnu(blev der sagt med et skævt smil) hehe ;) Så må vi jo hellere holde det hemligt lidt endnu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2008 Der er lige åbnet et nyt sted i kronprinsen. God kvalitet og billigt (10 stk. til 69,-) som er dobbelt så store som dem man får på sushibaren. Hvad hedder denne? Er der nogen der kender en god og BILLIG sushi bar i Malmö? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persille 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Hvis det skal være både godt og billigt vil jeg anbefale Samurai ved Värnhem - det er ikke verdens mest spændende sushi men kvaliteten er i orden. http://www.samurai-sushi.se. Ellers er Ikizukuri http://www.ikizukuri.se også udmærket til prisen og har flere adresser i Malmö. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JkMa 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2008 Hvad hedder denne? Er der nogen der kender en god og BILLIG sushi bar i Malmö?Den ligger inde i kronprinsen og hedder noget med Mr. Ching. Stykkerne er store, men det er fordi der er ekstra meget ris omkring, og lidt mindre af det gode i midten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
patbateman 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2008 Det er meget man kan spare ind på i sit forbrug, men sushi ville ikke være mit valg. Det er som at spille russisk rullet og si at "Nej jeg tror jeg ønsker etpar kuler til i pistolen inden jeg trækker mod min skøre danske tinding.." Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2008 Du mener altså at spise sushi er som at spille rusiskroulette? og billig sushi er som at spille rusiskroulette med flere end en kugle i pistolen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2008 Der er også Chill Out ved Dalaplan (lige overfor Lidl næsten): http://www.chillout-malmo.se/ Det er god sushi til rimelige penge. Og så er der en hyggelig stemning derinde - det er småt men godt:th2: Kan anbefales. Specielt deres lunch erbjudan til og med klokken 16. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2008 Vi har nu prøvet http://www.ikizukuri.se et par gange, og det er ok sushi til ok priser. Igår fik vi tog 11 stykkers JOO til 120 sek, frokost-menu, det er ok billigt. Kvaliteten var iorden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2008 Jeg blev jo lige inspireret af tråden her i går og smuttede ind forbi til happy hour fra 1430-1630 og fik 40 små ruller til 200 SEK. Det var så kun 2 slags, men de smagte ok. (krabbe og laks tror jeg nok) Supplerede så med 9 af dem med tun/laks/reje ovenpå og yderligere 6 ruller som var nogle andre. de kostede 125 SEK. Smagte fint og mættede godt :-) Kan anbefales. Specielt deres lunch erbjudan til og med klokken 16. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2008 Noget der minder om sticks'n'sushi i København? Mangler et sted hvor man kan få de der sticks ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persille 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2008 Noget der minder om sticks'n'sushi i København? Mangler et sted hvor man kan få de der sticks ;) Hai har fået sticks på deres nye menukort. Dog ingen sushi + sticks menuer, men man kan da vælge en lille sushi-menu og så nogle sticks "a la carte"! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites