Zidane 10 Anmeld indhold Skrevet September 21, 2007 Har læst at dating.dk fik tilbudt på 600 mio. http://borsen.dk/light/nyhed/116015/newsfeeds_rss/ Så har jeg læst den: http://epn.dk/teknologi/internet/article1098143.ece Så har vi PayPal, Skype... Men......hvor meget er sunddebatten værd? Jeg ved godt at det ikke kan samlignes med nogle andre websites, med den koster noget? Hvor meget? Kunne man scorre pengene hvis man vil opkøbe sunddebatten? Måske bliver Steen meget rig en dag, hvem ved Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2007 En køber vil se på, om han kan få investeringen hjem igen + forrentning som skal være højere end gængse almindelige ting (bankrenter, obligationer, aktiefonde). Hvor skulle indtjeningen komme fra? De reklamer som er her fra Google betaler vel næppe engang Steens serveromkostning (er mit gæt). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 21, 2007 Jeg fatter ikke at et site som Dating.dk kan koste 600mio..... Kunderne er troløse og flytter gerne site, såfremt det bliver for dyrt..... For mig at se, så køber man luften inden i ballonen og ikke selve gummiet....:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2007 Har læst at dating.dk fik tilbudt på 600 mio. http://borsen.dk/light/nyhed/116015/newsfeeds_rss/ Så har jeg læst den: http://epn.dk/teknologi/internet/article1098143.ece Så har vi PayPal, Skype... Men......hvor meget er sunddebatten værd? Jeg ved godt at det ikke kan samlignes med nogle andre websites, med den koster noget? Hvor meget? Kunne man scorre pengene hvis man vil opkøbe sunddebatten? Måske bliver Steen meget rig en dag, hvem ved Hemmeligheden er at lave en side der potientielt appelerer til alle. Øresundsdebatten appelerer til en lille hyggeklub af danskere der har bosat sig i Sverige. Jeg bliver nok ikke rig på den konto. Jeg synes ikke det var specielt dygtigt at lave dating.dk, bare hurtigere end andre. Trendsales var til gengæld en meget god ide. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2007 En køber vil se på, om han kan få investeringen hjem igen + forrentning som skal være højere end gængse almindelige ting (bankrenter, obligationer, aktiefonde). Hvor skulle indtjeningen komme fra? De reklamer som er her fra Google betaler vel næppe engang Steens serveromkostning (er mit gæt). Jow, de giver nu ok, men ikke i kommerciel henseende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2007 Jow' date=' de giver nu ok[/quote']Betyder det at der er løn på vej? :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2007 Betyder det at der er løn på vej? :p Får du ikke kaffe? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2007 Får du ikke kaffe? Det er skam mine egne bønner (der bliver hørt...og malet ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2007 Jeg fatter ikke at et site som Dating.dk kan koste 600mio..... Nå! Gør du ikke? Der blev jeg godt nok overrasket! Kunderne er troløse og flytter gerne site' date=' såfremt det bliver for dyrt.....[/quote'] Hvordan ved du det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrunaway 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2007 Jeg fatter ikke at et site som Dating.dk kan koste 600mio..... Kunderne er troløse og flytter gerne site, såfremt det bliver for dyrt..... For mig at se, så køber man luften inden i ballonen og ikke selve gummiet....:( Så ved du ikke særlig meget om online forretninger og online markedsføring :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 22, 2007 Nej åbentbart ikke..... Men tænk lige over det her.... Ser du billig benzin et sted, så tænker du ikke over om det er Shell eller Statoil......Bare det er billigt. For det er det samme produkt og gi'r dig de samme muligheder..... Derfor er prisen på dating.dk bare varm luft..... Du kan nemlig ikke tvinge brugerne til noget og de binder sig ikke til dating.dk. Er der én der tilbyder det samme billigere, så suser folk derhen.....Eller en side der er mere trendy.... Så lad være med bare at hoppe på vognen og tro internettet er guld værd.....For det er det ikke. Kampen om kunder handler om noget helt andet..... Der skal du nemlig starte en butik og så én mere og én mere og...........Det er der pengene ligger. Så ved du ikke særlig meget om online forretninger og online markedsføring :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2007 Så lad være med bare at hoppe på vognen og tro internettet er guld værd.....For det er det ikke. Kampen om kunder handler om noget helt andet..... Ja internettet er en døgnflue Der skal du nemlig starte en butik og så én mere og én mere og...........Det er der pengene ligger. www.airolan.dk/ www.turbotuning.dk www.bjerring-jensen.dk www.mobil-klip.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 22, 2007 Læg lige mærke til at det siger jeg ikke at internettet er........ Ja internettet er en døgnflue www.airolan.dk/ www.turbotuning.dk www.bjerring-jensen.dk www.mobil-klip.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrunaway 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2007 Det er ikke korrekt. En hurtig søgning viser at der er minimum 50 dating sites i DK - men kun et af dem laver penge i den størrelsesorden. Det er dyrest og har samtidig flest brugere. Mange af dem er gratis. Nej åbentbart ikke..... Men tænk lige over det her.... Ser du billig benzin et sted, så tænker du ikke over om det er Shell eller Statoil......Bare det er billigt. For det er det samme produkt og gi'r dig de samme muligheder..... Derfor er prisen på dating.dk bare varm luft..... Du kan nemlig ikke tvinge brugerne til noget og de binder sig ikke til dating.dk. Er der én der tilbyder det samme billigere, så suser folk derhen.....Eller en side der er mere trendy.... Så lad være med bare at hoppe på vognen og tro internettet er guld værd.....For det er det ikke. Kampen om kunder handler om noget helt andet..... Der skal du nemlig starte en butik og så én mere og én mere og...........Det er der pengene ligger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2007 Læg lige mærke til at det siger jeg ikke at internettet er........ Det jeg hellere vil lægge mærke til det er at du som her på debatten giver udtryk for at vide meget om meget. Ikke ved hvor meget man som person bliver associeret med sin forretning. Hvor mange af de personer herinde der ikke bryder sig om dig (efter at dømme på de mange negative indlæg er det en del) vil tale godt om din forretning? Hvor mange tror du vil henvise potientielle kunder til din forretning? Alle dem som læser indlæg herinde vil nok være mindre tilbøjelig til at benytte din forretning, baseret på dine mere rabiate holdninger. Så kan man være enig eller uenig med dig, men mange vil nok finde det besværligt at skulle lave forretninger med en der ikke er sen til at hive "hr. bat" frem. Alt det du skriver herinde reflekteres til din forretning. Tænk over det. Se på din gøren og laden herinde og andre fora med en mulig kundes øjne... Tænk også over at der stort set ikke er nogen der ved hvad der står på latin i din signatur. Hvis du vil findes, eller hvis du vil at folk skal klikke på din url, burde du nok skrive på dansk hvad du kan eller hvad du tilbyder. det kan da godt være at folk klikker af nysgerrighed, men hvad er det værd? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2007 Tænk også over at der stort set ikke er nogen der ved hvad der står på latin i din signatur. "Tantum optimus, est bonus satis" Kun det bedste, er godt nok? Er lidt i tvivl med min oversættelse af ordet "satis", der lyder lidt som satisfy/tilfredsstille... Jeg aner heller ikke om grammatikken i ovenstående er korrekt... Nå, tilbage til topic... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites