Jump to content
Jan

Bil forsikring mil ?

Recommended Posts

Med fare for at der er svaret på dette (har prøvet at søge) så her mit spørgsmål. Er det ikke svært at svare på hvor ange mil man regner med at køre på et år ? Jeg mener,så kommer der måske lige en ferie, eller andet. Og hvad sker der hvis man overstiger dette, er man så ikke dækket eller hvad ? Jeg har prøvet på nettet at finde ud af hvad jeg skal betale for en Volvo xc90. Jeg har haft kørekort i 19 år, og der siger bereningen 12.000,- for en helforsikring. Det er da dyrt eller hvad ? (Kommer til at bo i Kristineberg)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej så svært er det da ikke. Regn ud hvor mange km du kører til jobbet. Derefter ser du på om du kører på ferie. Hvis ikke så lægger du små5000km oveni. Hvis du så kan se det ikke holder. Ja så informere du dit forsikrings selskab om det også får du enten penge tilbage eller en efter regning. De fleste har en øvre grænse der hedder 25kkm+ og der ligger jeg. Kører små 45000km om året.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Men er der nogen som ved hvad forsikringselskaberne reagerer hvis man er kommet til at køre mere, og har glemt at opjustere sit miltal? Nægter de erstatning, opkræver de bare den ekstra præmie eller hur?
Læs dine forsikringsbetingelser.... det er alt fra ingen til nedsat udbetaling af erstatning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites