Jump to content
Thomas

Til Brøndby fans

Recommended Posts

I 3. klasse har de "klassens time" Alle børnene skal fortælle hvad deres far laver. Og de fortæller, at de er brandmænd, politimænd, politiker. etc. Læreren spørger lille Ib hvad hans far laver og han svarer " min far er erotisk danser i en bøsseklub hvor han tager alt tøjet af foran andre mænd. Og hvis tilbuddet er godt, tager han med ind på et billigt hotel og fjoller rundt med dem hele natten." Lærerinden tager lille Ib med ud i skolegården og spørger om det er sandt. "Nej'' siger Ib, ''men det sgu da flovt at sige at han spiller fodbold for Brøndby''. :love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ny på listen over verdens dårligst sælgende bøger: "Hvordan man styrer en topklub" af P. Bjerregård. Forlaget har dog efter at have slikket sårene fra de første økonomiske tab besluttet at re-brande bogen som satire/komedie og forventer sig nu et langt større salg!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er som om, I glemmer, at det var Brøndby, der "startede" den helt store fodboldinteresse i DK, da de vandt år efter år. Og dengang, hvor Brøndby Supporterne bragte liv og glade dage ind på station. Desværre kom så også de tåbelige South Side Brigade ind og ødelagde stemningen. Nu, hvor det går Brøndby dårligt, bl.a. på grund af dårlig ledelse og nepotisme, så falder I alle over dem. Og hvor havde FuCk, været, hvis ikke de havde haft Brøndby at spille op til i starten, hvor de skulle igang.? :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

QUOTE=ulmus;123782]Det er som om, I glemmer, at det var Brøndby, der "startede" den helt store fodboldinteresse i DK, da de vandt år efter år. Der var vel også i en del årtier før 1964 en del interesse for fodbold i Danmark, og var det ikke snarere landsholdet og Roliganbevægelsen der fik fodbolden ud over puplikummet der fulgte tipskampene i engelsk fodbold på Danmarks radio om lørdagen - men ok "I" var foregangsmænd for en ny supporterkultur i dansk fodbold med tifoer etc. Og dengang, hvor Brøndby Supporterne bragte liv og glade dage ind på station. Desværre kom så også de tåbelige South Side Brigade ind og ødelagde stemningen. Enig Nu, hvor det går Brøndby dårligt, bl.a. på grund af dårlig ledelse og nepotisme, så falder I alle over dem. Det er vel også pga. ret dårligt boldspil og fordi man har måske har været lidt hovmodig med sit "stoltheden er kollosal" etc. Og hvor havde FuCk, været, hvis ikke de havde haft Brøndby at spille op til i starten, hvor de skulle igang.? :rolleye:det er ret hypotetisk , man kunne jo spørge BIF det sammen -Hvis I var så gode dengang hvem var det så der skabte jer og var jeres udfordring der i halvfjerdserne og firserne - KB ? AGF ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Brøndby fans Da jeg er opvokset i Hvidovre, har gået i gym på Rødovre, så har jeg altid været omgivet af brøndbyfans fremfor FCK fans. Da jeg selv ikke holder med et bestemt hold i superligaen (måske lidt fck, men ikke rigtigt... hvis folk gør nar af fck griner jeg lige så meget som ad brøndby), så er det altid fascinerende at se et tophold gå fløjten. Ja, ja. Jeg er måske ham den destruktive knægt, som kan lide at skille legetøjsbilerne ad for at se hvordan de ser ud indeni... sådan har jeg det også med Brøndby. Det er lidt spændende at se hvad der vil ske hvis de rykker ned i superligaen. Deres fans er så stolte af deres klub, vil de stoppe og kun lade den hårde kerne være tilbage? Det må man formode... sådan plejer det at være.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Endnu en fodbold joke Det er første dag i en skole i London. Lærerinden spørger alle børnene om de holder med Chelsea. Hvis de gør, skal de række hånden op. Alle børnene rækker hånden op, undtagen lille Lisa. Lærerinden bliver irriteret og spørger Lisa "Hvorfor rækker du ikke hånden op?". Lisa svarer: "Min far holder med Liverpool, min mor holder med Liverpool og jeg holder med Liverpool". Lærerinden ser på Lisa og siger så: "Hvis din far var på stoffer og din mor var en luder, hvad ville du gøre?" Lisa svarer promte: "Så ville jeg holde med Chelsea!".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er lidt spændende at se hvad der vil ske hvis de rykker ned i superligaen. Deres fans er så stolte af deres klub' date=' vil de stoppe og kun lade den hårde kerne være tilbage? Det må man formode... sådan plejer det at være.[/quote'] Selvfølgelig er det ikke kun "den hårde kerne" der er tilbage. Jeg har støttet BIF siden 1982 og det bliver jeg ved med, også selvom det skulle blive 1. Div.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps, Iøvrigt velkommen tilbage i Serie A, starten har vist været lidt svingene;) Iøvrigt er det en lidt sjov diskution, hvad er en rigtig fan. På Liverpools officele forum har der i lang tid kørt en discution mellem nogle lokale fans scousers og folk der ikke bor i Liverpool(OOT out of towners som de kalder dem). Nogle mener at man ikke kan kalde sig fan når man ikke har de lokale følelser og ikke kan komme på stadion hver week-end, de er trætte af at det kan være svært at få plads til kampene og der kommer masser af fans der ikke kan sangene osv osv. Enig - uenig???

Netop' date=' sådan er rigtige fans![/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil godt mene, at man sagtens kan være en "rigtig" fan, selvom man ikke kommer på stadion weekend efter weekend. Selv kommer jeg ikke lige hver weekend til Italien for at følge Juventus, men jeg er da medlem af deres fanklub og følger da nyheder osv. på nettet. Så i mine øjne er jeg en "rigtig" fan af Juventus, ligesom jeg ved, at du er en "rigtig" fan af Liverpool, Lars :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg er helt enig med dig Christian, men kan måske også godt lidt se hvad de mener, når Everton taber et lokalt opgør mod Liverpool:D , så må de altså gå med bøjet nakke til næste gang de skal spille, Bozzen kan jo nøjes med mine drillerier.

Jeg vil godt mene, at man sagtens kan være en "rigtig" fan, selvom man ikke kommer på stadion weekend efter weekend. Selv kommer jeg ikke lige hver weekend til Italien for at følge Juventus, men jeg er da medlem af deres fanklub og følger da nyheder osv. på nettet. Så i mine øjne er jeg en "rigtig" fan af Juventus, ligesom jeg ved, at du er en "rigtig" fan af Liverpool, Lars :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
QUOTE=ulmus;123782]Det er som om, I glemmer, at det var Brøndby, der "startede" den helt store fodboldinteresse i DK, da de vandt år efter år. Der var vel også i en del årtier før 1964 en del interesse for fodbold i Danmark, og var det ikke snarere landsholdet og Roliganbevægelsen der fik fodbolden ud over puplikummet der fulgte tipskampene i engelsk fodbold på Danmarks radio om lørdagen - men ok "I" var foregangsmænd for en ny supporterkultur i dansk fodbold med tifoer etc. Og dengang, hvor Brøndby Supporterne bragte liv og glade dage ind på station. Desværre kom så også de tåbelige South Side Brigade ind og ødelagde stemningen. Enig Nu, hvor det går Brøndby dårligt, bl.a. på grund af dårlig ledelse og nepotisme, så falder I alle over dem. Det er vel også pga. ret dårligt boldspil og fordi man har måske har været lidt hovmodig med sit "stoltheden er kollosal" etc. Og hvor havde FuCk, været, hvis ikke de havde haft Brøndby at spille op til i starten, hvor de skulle igang.? :rolleye:det er ret hypotetisk , man kunne jo spørge BIF det sammen -Hvis I var så gode dengang hvem var det så der skabte jer og var jeres udfordring der i halvfjerdserne og firserne - KB ? AGF ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites