Jump to content
Peteomagic

Frankfurt Motorshow

Recommended Posts

Guest PeterK

Var overbevist om at der fandtes meget billige flybilletter til Frankfurt, men jeg kan ikke finde dem?? Skal nok derned, kombineret med et besøg hos Hugo Boss i www.Metzingen.de som har KÆMPE lagersalg dernede! (der er også andre mærker)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Peter. Det er desværre nok slut med de billige billetter. Jeg bestilte selv for ca. 1 år siden pr. 1160 kr. retur med SAS. Hvis du skal bestille i dag koster den samme tur ca. 6900 kr. Så det er med at være ude i god tid. Se mit tidl indlæg. http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=6587&highlight=frankfurt Så vidt jeg ved er det kun SAS og Lufthansa der flyver til Frankfurt. En billig mulighed er dog Ryanair fra Göteborg til Frankfurt Hahn. Ved ikke hvad det koster og hvornår de flyver men det er da en mulighed. Mvh Tim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Haløj, er lige kommet hjem dernede fra :) Syntes faktisk at udstillingen var bedre i år end sidst jeg var der (for nogle års tid siden) - det har nok også gjort sit at der var 28 grader og blå himmel :th2: Mvh Alex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja jeg arb jo i sas, så jeg flyver, og nok til lidt andre priser end jer ;) Skal kun give 500.- for en retur. Var dernede for en del år siden og der var det super, så det er nok ikke blevet dårligere. Glæder mig som en lille dreng, så flyver kl 0935. SES.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var dernede i tordags og det er igen en super udstilling :):) Mercedes.. deres udstilling er bare i särklasse der har de andre meget at läre.. Porsche har ikke så meget at byde på desvärre.. Den bedste bil jeg sad i var en MB C63 AMG damm den er läkker Og så skal i lige huske også at se de ombyggede biler :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tja jeg arb jo i sas, så jeg flyver, og nok til lidt andre priser end jer ;) Skal kun give 500.- for en retur. Var dernede for en del år siden og der var det super, så det er nok ikke blevet dårligere. Glæder mig som en lille dreng, så flyver kl 0935. SES.
Arh, du skal faktisk give 506,- og den flyver altså 9.25 :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mercedes.. deres udstilling er bare i särklasse der har de andre meget at läre.. Porsche har ikke så meget at byde på desvärre.. Og så skal i lige huske også at se de ombyggede biler :):)
Man ved jo, hvad Porsche står for, de behøver ikke komme på udstilling :laugh: Hvis man er til ombyggede / tunede biler, så er Essen Motorshow ( http://www.essen-motorshow.de/ ) værd at besøge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites