Jump to content
abejoh

Vores kat er död....

Recommended Posts

Og jeg savner faktisk stadigvæk min kat der blev borte :sad:
Det kan jeg sagtens forstå - jeg er glad for, at jeg har mulighed for at indhegne en del af baghaven, så min kat kan få frisk luft uden at jeg får dårlige nerver !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Nej det er det ikke...................

LOL kan jeg kun sige, ja self. er det mulen :rolleyes: Og jeg har aldrig sagt jeg var god til noget eller rettet andre som du gør, men når man træder på dig, så er du sgu på pletten, sidste ord fra mig af, du er simpelhen for dum til min verden. Og jeg savner faktisk stadigvæk min kat der blev borte :sad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var faneme også på tide vi fik oprettet en tråd herinde, hvor man kan pisse på hinanden!!! Det er bare ærgerligt, at det skulle være på bekostning af en - for mig også - tragisk hændelse omkring nogle nærtstående kæledyr. For magen til en gang idiotiske indlæg, dårligt formulerede sætninger, stavefejl og holde-hinanden-i-hånden-ÆVL skal man sgu lede længe efter herinde på sunddebat. I de gode gamle chatdage på Skibet, havde vi en kategori, som hed 'Dumme Svin' - et forum kun oprettet for at svine hinanden til. Måske kan denne tråd fortsætte sådan? Hvad siger Gio? Var det på tide med en kategori, som fx. kunne hedde 'Dumme Svin' eller 'Træk bukserne ned, så vi kan måle størrelsen'? ...Vi kunne måske også bare sætte mulle til at være moderator samt igangsætter/troll på denne fortsatte tråd eller i nyt forum... Han har jo klaret opgaven med bravour indtil videre... :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

VIS DOG RESPEKT!!!!! (suk)

1)Det var faneme også på tide vi fik oprettet en tråd herinde, hvor man kan pisse på hinanden!!! Det er bare ærgerligt, at det skulle være på bekostning af en - for mig også - tragisk hændelse omkring nogle nærtstående kæledyr. 2) ...Vi kunne måske også bare sætte mulle til at være moderator samt igangsætter/troll på denne fortsatte tråd eller i nyt forum... Han har jo klaret opgaven med bravour indtil videre...
1) Det er ikke dig vi hader, og vil pisse på, det er din kat. 2) Jeg synes at moderatoren skal være nogen fra Kattens Værn, og at man skal blokere ALLE der ikke er enige med MissCath (Jeg tænkte i øvrigt på om den afdøde skal kremeres eller begraves som den er, og hvilken adresse jeg skal sende kondolencebrevene til? Hvem melder sig frivilligt til at lave en pengeindsamling til de stakkels efterladte?) P.S. Undskyld min sarkasme, men jeg bryder mig virkelig ikke om at man pisker en hysterisk stemning op, på den måde som "katte-elsker-juntaen" gør, og gør katten til noget den ikke er. Kom videre i livet. Få en ny kat. :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Supermule, zorglubb m.fl.> Min far er stærkere end din far og sure tæer i saftevand.

I de gode gamle chatdage på Skibet, havde vi en kategori, som hed 'Dumme Svin' - et forum kun oprettet for at svine hinanden til. Måske kan denne tråd fortsætte sådan? Hvad siger Gio? Var det på tide med en kategori, som fx. kunne hedde 'Dumme Svin' eller 'Træk bukserne ned, så vi kan måle størrelsen'?
Kan vi ikke flytte debatten over på Arto? Niveauet er i helt i kælderen. Og ellers: Hvis man fremadrettet undlader at kommentere på noget man ikke har forstand på, får mange flere fornøjelse af det her forum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvaeee skal den her tråd ikke bare lukkes så de ualmindeligt sjove satiriske indslag kan stoppe en lille smule
Well - jeg har endnu ikke modtaget en (officiel) klage. Jeg ved ikke om Steen har modtaget noget(?). Sådan som tråden har udviklet sig, så kan jeg kun henvise til mit tidligere indlæg omkring troll´en. Jeg hader at skulle lukke en tråd, medmindre det er pokkers nødvendigt. Men jeg vil da overveje det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne folk ikke lige prøve at klappe hesten i denne her tråd. Godt nok er Supermules første "humoristiske" indlæg nogenlunde lige så passende som at slå en slagskid ved en stilhedsseance til en begravelse, men den er trods alt også lige så harmløs. Mens denne tråd har kørt er der utallige tusinder af mennesker i den tredje verden, der er døde af noget som kan relateres til fattigdom. I den vestilige verden er der tusinder af mennesker som er døde af sygdomme vi endnu ikke kan kurere. Og her har vi en imponerende tilsvining of virak på grund af for meget eller for lidt medfølelse over en død kat. Kom videre til det vigtige i livet, - det skal jo helst ikke ende i noget som minder om "the Hatfield-MCCloy Feud": En berygtet slægtsfejde i 1800-tallets USA, der nu indgår i amerikansk folklore. Den startede basalt set med en diskution omkring ejerskabet af en gris og endte i en længere fejde, som kostede 12 mennesker livet.:rolleye:http://en.wikipedia.org/wiki/Hatfield-McCoy_feud

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1)P.S. Undskyld min sarkasme' date=' men jeg bryder mig virkelig ikke om at man pisker en hysterisk stemning op, på den måde som "katte-elsker-juntaen" gør, og gør katten til noget den ikke er. Kom videre i livet. Få en ny kat.[/quote']Nu citerer jeg zorglubb´s indlæg - men kunne have valgt et dusin andre! Jeg vil bede jer om at holde jer fra personlige angreb og nedladenheder. Om et kæledyr, i dette tilfælde en kat, skal have status af familiemedlem, og om dette er latterligt eller iorden - er jeres mening. Men at gå sådan i selsving, og begynde at svine hinanden til (sågar retstavning bruges i kampen :flov:) er for lavt. Jeg skal (ikke bare vil) opfordre til at i behandler emnet sagligt, og diskuterer som voksne mennesker med livets behag og u-behag i baghovedet - og ikke gør jer til dommere over hvem der skal holde af hvad eller hvem. -- Mvh. Gio - Moderator

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...