Eva 10 Anmeld indhold Skrevet September 14, 2007 Hej allesammen. Jeg er nu nået til det punkt i graviditeten hvor jeg har fået smerter i lænden, så er der nogen derude som kender en go' fys eller kiropraktor her i Malmø? Og ved I evt. hvad det koster? Håber I kan hjælpe mig. /Eva Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2007 Kiropraktik-akuten i Limhamn :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2007 Hej. Jeg ved ikke, hvor langt du er henne, men jeg kan på det stærkeste anbefale et graviditets bælte, som kan fås i bla. Babyland. Det er virkelig pengene værd; forudsat at man altså ikke køber det i 8. mdr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2007 Hej Eva, Som hpn siger - et graviditetsbælte er super godt til at afhjælpe tyngden fra maven. Det har jeg også brugt de sidste par måneder. Og - jeg blev også rådet til at købe en såkaldt "vete-varmere". Det er en pose du kan opvarme i microovnen og lægge på din ømme lænd. Varmen afhjælper virkelig smerten. Jeg købte min hos helsekostforhandleren i Caroli. Den anbefaler jeg også gerne :) No matter what, så tror jeg ikke jeg ville vælge en kiropraktor - så snarere en massør. :) Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2007 Vær lige obs på at det ikke er alt massage man må modtage når man er gravid. Spørg den massør du finder og hvis han/hun siger Øhhhh? Så find en anden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Eva 10 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2007 Tak for tilbagemeldingerne:th2: . Jeg vil forsøge mig med "bæltet" og se om det ikke kan hjælpe mig. /Eva Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
karinalex 10 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2007 Hej allesammen. Jeg er nu nået til det punkt i graviditeten hvor jeg har fået smerter i lænden, så er der nogen derude som kender en go' fys eller kiropraktor her i Malmø? Og ved I evt. hvad det koster? Håber I kan hjælpe mig. /Eva Hey :O) har du fået fat i bæltet ellers har jeg et det er str. small og da jeg endelig fik brug for det kunne jeg ikke passe det da jeg venter tvillinger om 1 uge :O) så skriv hvis det er jeg bor i Lindeborg.... mvh. karinalex@wandoo.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pnille 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2007 Hej Eva, jeg er fysioterapeut med egen klinik i Kbh. Læser desuden til Osteopath - og kan derfor alle de der kiropraktor triks også. For det første skal du IKKE vælge en kiropraktor, da man aldrig må manipulere på gravide. Men vælg en fys. Hvis du vil kan jeg godt hjælpe dig, jeg har en briks herhjemme - Jeg bor i Malmø. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Eva 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2007 Hej. Jeg har netop købt et i small, men kan jo nå at bytte det hvis det er. Hvor meget skal du have for dit graviditetsbælte? /Eva Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
karinalex 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 mavebælte hej igen jeg går ud fra at du har taget det i brug... ellers er det da stadig billigt til salg for en pakke bleer :O) jeg blev jo lige ophængt af en fødsel derfor det sene svar.... mvh. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Eva 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2007 Tillykke. Håber alt er vel efter fødslen. Bæltet er taget i brug og det er rigtig rart, ellers tak for budet. /Eva Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites