Jump to content
Eva

Gravid...nu med rygsmerter.

Recommended Posts

Hej allesammen. Jeg er nu nået til det punkt i graviditeten hvor jeg har fået smerter i lænden, så er der nogen derude som kender en go' fys eller kiropraktor her i Malmø? Og ved I evt. hvad det koster? Håber I kan hjælpe mig. /Eva

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej. Jeg ved ikke, hvor langt du er henne, men jeg kan på det stærkeste anbefale et graviditets bælte, som kan fås i bla. Babyland. Det er virkelig pengene værd; forudsat at man altså ikke køber det i 8. mdr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Eva, Som hpn siger - et graviditetsbælte er super godt til at afhjælpe tyngden fra maven. Det har jeg også brugt de sidste par måneder. Og - jeg blev også rådet til at købe en såkaldt "vete-varmere". Det er en pose du kan opvarme i microovnen og lægge på din ømme lænd. Varmen afhjælper virkelig smerten. Jeg købte min hos helsekostforhandleren i Caroli. Den anbefaler jeg også gerne :) No matter what, så tror jeg ikke jeg ville vælge en kiropraktor - så snarere en massør. :) Winnie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej allesammen. Jeg er nu nået til det punkt i graviditeten hvor jeg har fået smerter i lænden, så er der nogen derude som kender en go' fys eller kiropraktor her i Malmø? Og ved I evt. hvad det koster? Håber I kan hjælpe mig. /Eva
Hey :O) har du fået fat i bæltet ellers har jeg et det er str. small og da jeg endelig fik brug for det kunne jeg ikke passe det da jeg venter tvillinger om 1 uge :O) så skriv hvis det er jeg bor i Lindeborg.... mvh. karinalex@wandoo.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Eva, jeg er fysioterapeut med egen klinik i Kbh. Læser desuden til Osteopath - og kan derfor alle de der kiropraktor triks også. For det første skal du IKKE vælge en kiropraktor, da man aldrig må manipulere på gravide. Men vælg en fys. Hvis du vil kan jeg godt hjælpe dig, jeg har en briks herhjemme - Jeg bor i Malmø.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites