Anders B 10 Anmeld indhold Skrevet September 13, 2007 Jeg er på jagt efter en lejlighed i Malmö, Lindeborg/Almvik området. Og ser at der er mange lejligheder til salg på Serenadgatan. Hvordan er det område? Er det et godt sted at bo? Jeg har hørt at der skulle være mange ganstere så det kunne blive lidt ubehageligt og mindre trygt om natten? Tak for evt. svar ;) Med venlig hilsen Anders B Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2007 Jeg bor (og har boet i 6½ år) i Kvartettgatan og er meget tilfreds med at bo her. Der er såmænd ikke værre her end i andre kvarterer, når man sammenligner med andres erfaringer her i debatten. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DoJo 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2007 Det er nok mere det omvendte der er problemet:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anders B 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2007 Det er nok mere det omvendte der er problemet:rolleyes: Om det er trygt om dagen mener du? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DoJo 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2007 nej at der absolut ikke sker en skid om aften - og det vildeste der sker i øjeblikket er at der nogen der graver om dagen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anders B 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2007 Det lyder jo helt perfekt. Men så kan jeg roligt se lidt nærmere på de mange fine lejligheder der findes der.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hejsan78 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2007 Det lyder jo helt perfekt. Men så kan jeg roligt se lidt nærmere på de mange fine lejligheder der findes der.. Hvis du samtidig tænker boligkøbet som en investering i området nær Svågertorp - så er områderne Lindeborg eller Holma nok være mere interessante end Almvik, pga. det nye område Hyllievång som er ved at blive bygget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2007 Hey Anders, Damen og jeg er lige flyttet til serenadgatan (de små gule 2plans blokke), og det kan jeg varmt anbefalde indtil videre. (Vi har dog kun boet her i små 14 dage nu.) Men så vidt jeg ved, er der ihvertfald meget roligere her, end i soderkulla hvor de skyder/smider rundt med bil bomber. :) :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anders B 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2007 Det lyder super. Har fået en godt indtryk af det indtil videre i hvert fald. Nu må vi se om lejlighederne er noget værd.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites