Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet September 12, 2007 Så har vi lejet Sturup igen, denne gang er det et privat arrangement, så tilmeldingen vil gå via mig :) Jeg tænkte der måske var et par stykker herfra som ville med ?? Dem som skal køre skal være på banen kl. 16.30 til gennemgang. For tilskuer starter det kl. 17.00. Prisen er dkr. 650,- Tilmeldingen sker til Miriam Stilling på Tlf. 3122 5060 eller e-mail: miriamstilling@hotmail.com eller PM. Der er mulighed for instruktørvejledning og der er rig mulighed for at kører til og afprøve sine evner, under sikre forhold. Der køres i øvrigt i grupper efter erfaring, alle bilmærker er velkomne. Ring hvis du vil høre mere :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2007 Hvis der er nok MCer der vil med (min 5) så laver vi en gruppe for dem også. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2007 Hvor bliver tilmeldingerne af, jeg syntes i alle taler om "Race" - og nu er der sku nogle som lave noget, så tilmeld jer!! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2007 Nu er det jo ikke race som sådan, men der er rig mulighed for at køre til, det bliver et lille arrangement, så der bliver massere af køre tid :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2007 Der er stadigvæk et par ledige pladser, så skynd dig at tilmelde dig. Det bliver en lille lukket kreds, så der er massere af køre tid :th2: Både for biler og for MC :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2007 Det bliver en lille lukket kreds, så der er massere af køre tid :th2: Både for biler og for MC :) Kan du ikke definere "masser af køretid" ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2007 Kan du ikke definere "masser af køretid" ? Som det er lige nu er vi et hold MC og 1-2 hold biler, så man køre hver 2.-3. gang, af 20 min pr. pas. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2007 Som det er lige nu er vi et hold MC og 1-2 hold biler' date=' så man køre hver 2.-3. gang, af 20 min pr. pas.[/quote'] Hvis vi kan få 4 pas og det er tørvejr, så kommer vi 2 stk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2007 Hvis vi kan få 4 pas og det er tørvejr' date=' så kommer vi 2 stk.[/quote'] Har svaret på MSN :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2007 Det er stadigvæk muligt at få en plads, hvis du alligevel gerne vil med :) Vi kunne også godt bruge lidt flere flagvagter, så hvis du har lyst til at hjælpe til, og få en af banens bedste pladser, så høre vi gerne fra dig :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites