Thomas 10 Anmeld indhold Skrevet September 11, 2007 Kl. 14,25 i dag bestemte hun sig for at ville ud, så nu har jeg 2 dejlige piger:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2007 Endnu en gang tillykke! I er et par heldige asener :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2007 Tillykke herfra, håber alt gik godt...............ja det er skønt med 2 prinsesser:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2007 Tillykke med det :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2007 Tillykke til jer alle! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2007 Hjertelig til lykke til jer alle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2007 Et STORT grattis herfra... /Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2007 Tillykke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2007 TILLYKKE med familieforøgelsen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2007 Kl. 14' date='25 i dag bestemte hun sig for at ville ud, så nu har jeg 2 dejlige piger:th2:[/quote'] Kæmpe tillykke med nr. 2 prinsesse ;) hvad skal vidunderet hedde har i bestemt det endnu? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2007 Ja Christina hun skal enten hedde Brianna eller Savannah:rolleye: Endnu engang tillykke gamle jas! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2007 Ja Christina hun skal enten hedde Brianna eller Savannah:rolleye: Endnu engang tillykke gamle jas! Jeg kan skam godt selv svare, hvis det var officielt, ikke alt du får på sms skal deles:fight: Men Savannah har vi da i tankerne:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2007 Mange gange tillykke herfra Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites