CAC 10 Anmeld indhold Skrevet September 10, 2007 Ved nogen hvad 24K guld koster ca. pr gram i DK/SE i butikkerne hvis jeg skal koebe det? Hvis det da overhovedet er muligt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 Ved nogen hvad 24K guld koster ca. pr gram i DK/SE i butikkerne hvis jeg skal koebe det? Hvis det da overhovedet er muligt... her kan du se den aktuelle dagspris på ædelmetaller. http://www.rasmussen.se/dagsnot.asp tror ca. det er 150 sek pr. gram ....men hvis du skal købe det hos en butik skal de jo også tjene på det, så højst sandsyneligt kommer du nok til at betale mere. må man spørge hvad du skal bruge det til ? hvis du er interesseret har jeg en guldkæde med vedhæng (10 gram) 98.5 % dvs. 23 karat, du kan købe. Hvis du altså alligevel skal have smeltet det om til et eller andet ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 Jeg tror faktisk vi snakker US $ her.....Ikke skr..... her kan du se den aktuelle dagspris på ædelmetaller. http://www.rasmussen.se/dagsnot.asp tror ca. det er 150 sek pr. gram ....men hvis du skal købe det hos en butik skal de jo også tjene på det, så højst sandsyneligt kommer du nok til at betale mere. må man spørge hvad du skal bruge det til ? hvis du er interesseret har jeg en guldkæde med vedhæng (10 gram) 98.5 % dvs. 23 karat, du kan købe. Hvis du altså alligevel skal have smeltet det om til et eller andet ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 Jeg tror faktisk vi snakker US $ her.....Ikke skr..... "Guldcentralens finguldspris för poster om 2 - 5 kg blev på basis härav 156 350 kr/kg." divideret med 1000 = 156,35 kr/gram ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 Du har ret...:) "Guldcentralens finguldspris för poster om 2 - 5 kg blev på basis härav 156 350 kr/kg." divideret med 1000 = 156,35 kr/gram ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 Du har ret...:) ´...... hi hi jeg blev jo helt i tvivl ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 her kan du se den aktuelle dagspris på ædelmetaller. http://www.rasmussen.se/dagsnot.asp tror ca. det er 150 sek pr. gram ....men hvis du skal købe det hos en butik skal de jo også tjene på det, så højst sandsyneligt kommer du nok til at betale mere. må man spørge hvad du skal bruge det til ? hvis du er interesseret har jeg en guldkæde med vedhæng (10 gram) 98.5 % dvs. 23 karat, du kan købe. Hvis du altså alligevel skal have smeltet det om til et eller andet ;) Tak for svar og tilbud Christina. Jeg spoerger fordi min bedre halvdel og jeg har opgraderet vores vielsesringe til det pureste guld nu mens vi er paa ferie. Jeg har faaet mig en rigtig "herre-ring" paa 11,25 gram og 24K. Jeg ved at priserne er lave i sydkorea hvor jeg er nu, og ville blot sammenligne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 Tak for svar og tilbud Christina. Jeg spoerger fordi min bedre halvdel og jeg har opgraderet vores vielsesringe til det pureste guld nu mens vi er paa ferie. Jeg har faaet mig en rigtig "herre-ring" paa 11,25 gram og 24K. Jeg ved at priserne er lave i sydkorea hvor jeg er nu, og ville blot sammenligne. Arhhh ok jamen så er jeg sikker på i har fået en god pris :th2: det er jo væsentlig billigere i østen. Tillykke med ringene er sikker på de er rigtig fine :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 Mange tak Christina, og ja, jeg kan se at vi har faaet en rigtig god pris.:th2: Det vidste vi dog godt, da vi fik de aktuelle guldpriser at vide i butikken, og svigerforaeldrene kendte ejeren af butikken. Det er bare interessant hvad prisen havde vaeret i DK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 Bliver ringen ikke helt vildt ridset? Jeg har en 18k ring og den skal hele tiden pudes op. Vil tro en 24k er endnu blödere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2007 Bliver ringen ikke helt vildt ridset? Jeg har en 18k ring og den skal hele tiden pudes op. Vil tro en 24k er endnu blödere. Det har du ret i, og jeg skal ogsaa passe paa hvad jeg laver med den paa, da den ellers kan bojes. Men det er en del af "charmen" synes jeg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites