Jump to content
alex

Trafik kaos efter tunnellen

Recommended Posts

Det bliver vist 10 dage hvor det kan betale sig at møde tidligt... Mvh Alex E20 Øresundsmotorvejen: Kbh. Lufthavn - Ørestad i begge retninger Tårnbytunnelen Vedligeholdelsesarbejde, kun 1 spor farbart, hastighedsbegrænsning: 50 km/t, varighed: 10.09.2007 kl. 19:00 indtil 21.09.2007 kl. 05:00 - vedligehold i skiftende retning i tidsrummet 19-05. Forventes afsluttet 21. september 2007, kl. 05:00

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det bliver vist 10 dage hvor det kan betale sig at møde tidligt... Mvh Alex E20 Øresundsmotorvejen: Kbh. Lufthavn - Ørestad i begge retninger Tårnbytunnelen Vedligeholdelsesarbejde, kun 1 spor farbart, hastighedsbegrænsning: 50 km/t, varighed: 10.09.2007 kl. 19:00 indtil 21.09.2007 kl. 05:00 - vedligehold i skiftende retning i tidsrummet 19-05. Forventes afsluttet 21. september 2007, kl. 05:00
Nice info.. Så er det bare at væbne sig med tolmodighed de næste 2 uge ca.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Klassisk spørgsmål, som sikkert giver ballade...

Ellers tak, så heller holde i kø
I een eller 2 vognbaner før indsnævringen? :D Kæææft den var lang - i een vognbane - i morges...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I een eller 2 vognbaner før indsnævringen? :D Kæææft den var lang - i een vognbane - i morges...
Man holder da selvfølgelig sin vejbane hele vejen på til sammen fletningen (vognbane skiftet) og ik som den idiort der kørte midt på vejen fordi han ikke ville ha folk kørte uden om ham og flettede ind foran ham. Han skulle bare har et klip i sit kørekort (hvis han da har et) det er folk som ham der gør trafikken usikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Wannabee cops er der jo masser af på vejene............ Ingen skal komme før dem.......:sick: :sick:

Man holder da selvfølgelig sin vejbane hele vejen på til sammen fletningen (vognbane skiftet) og ik som den idiort der kørte midt på vejen fordi han ikke ville ha folk kørte uden om ham og flettede ind foran ham. Han skulle bare har et klip i sit kørekort (hvis han da har et) det er folk som ham der gør trafikken usikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

E20 Øresundsmotorvejen: Kbh. Lufthavn retning Ørestad mellem frakørsel Kbh. Lufthavn Ø <16> og frakørsel Kbh. Lufthavn V <17> brovedligeholdelsesarbejde kun et spor farbart; hastighedsbegrænsning 50 km/t; berørt længde 1,6 km; - afspærring med betonautoværn i hele perioden., varighed: 09. september 2007 kl. 00:30 indtil 21. september 2007 kl. 23:30 :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lad dem eeendelig holde den ene vognbane, så er der god plads til os andre i ydersporet:D . Kostede kun 5 min. x-tra på tidskontoen i morges. Men den går nok ikke i morgen, så er der nok et par stykker der er blevet lidt mere modige:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De har fundet ud af at skaderne der skulle repareres, er mere omfattende end forventet. Så de har udskudt det til foråret. Det er hvad min kammerat fortalte mig, inden de pillede afspærringerne ned igen. Det er vidst samlingerne mellem den faste vejbane og broen over motorvejstilkørslen fra lufthavnen, der skal pilles ved.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
De har fundet ud af at skaderne der skulle repareres, er mere omfattende end forventet. Så de har udskudt det til foråret. Det er hvad min kammerat fortalte mig, inden de pillede afspærringerne ned igen. Det er vidst samlingerne mellem den faste vejbane og broen over motorvejstilkørslen fra lufthavnen, der skal pilles ved.
Korrekt! Da jeg passerede der i morges var de i sving med at pille afspærringerne ned igen, så nu kan i/vi/de hamre forbi med 200 ++ Km/t igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er vidst samlingerne mellem den faste vejbane og broen over motorvejstilkørslen fra lufthavnen' date=' der skal pilles ved.[/quote'] I certainly hope so.... Det stykke stål der binder broen og vejen sammen er livsfarlig på motorcykel. Specielt i regnvejr...... man skøjter simpelthen over det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Nej....i ML55'eren kan vi heller ikke mærke det, men Audi'en er spændt lidt hårdere op...:)

Vi mærker det aldrig mere efter vi fik XC 70

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

En ommer...

I certainly hope so.... Det stykke stål der binder broen og vejen sammen er livsfarlig på motorcykel. Specielt i regnvejr...... man skøjter simpelthen over det...
Jep - det er livsfarligt. Ikke ujævnheden som sådan, men overfladen, som er vanvittig glat...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jep - det er livsfarligt. Ikke ujævnheden som sådan' date=' men overfladen, som er vanvittig glat...[/quote']Det er sjovt - mine gamle Pzero Rosso gled ovenpå belægningen, når jeg kørte over. Bilen "slog" sådan lidt, da ujævnheden jo ikke går lige tværs over vejen, men skråt - og derved rammes den med ét dæk ad gangen i bil. Mine nye "discount-dæk" fra Hörby udviser ikke skyggen af lignende opførsel. Med andre ord..."sådan er der så meget" ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites