alex 0 Anmeld indhold Skrevet September 10, 2007 Det bliver vist 10 dage hvor det kan betale sig at møde tidligt... Mvh Alex E20 Øresundsmotorvejen: Kbh. Lufthavn - Ørestad i begge retninger Tårnbytunnelen Vedligeholdelsesarbejde, kun 1 spor farbart, hastighedsbegrænsning: 50 km/t, varighed: 10.09.2007 kl. 19:00 indtil 21.09.2007 kl. 05:00 - vedligehold i skiftende retning i tidsrummet 19-05. Forventes afsluttet 21. september 2007, kl. 05:00 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 øv.øv Det bliver nogen lange uger. Jeg håber bare at folk de finder ud af at det IKKE kan betale sig at køre fra i Kastrup for at spare tid. Det var dræbende at holde der i 35 min i morges :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 Det bliver vist 10 dage hvor det kan betale sig at møde tidligt... Mvh Alex E20 Øresundsmotorvejen: Kbh. Lufthavn - Ørestad i begge retninger Tårnbytunnelen Vedligeholdelsesarbejde, kun 1 spor farbart, hastighedsbegrænsning: 50 km/t, varighed: 10.09.2007 kl. 19:00 indtil 21.09.2007 kl. 05:00 - vedligehold i skiftende retning i tidsrummet 19-05. Forventes afsluttet 21. september 2007, kl. 05:00 Nice info.. Så er det bare at væbne sig med tolmodighed de næste 2 uge ca. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 Nice info.. Så er det bare at væbne sig med tolmodighed de næste 2 uge ca. Ja, eller tage toget.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 Ja' date=' eller tage toget....[/quote'] Ellers tak, så heller holde i kø Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 Bare tag cyklen...........Ellers tak' date=' så heller holde i kø[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 Klassisk spørgsmål, som sikkert giver ballade... Ellers tak, så heller holde i kø I een eller 2 vognbaner før indsnævringen? :D Kæææft den var lang - i een vognbane - i morges... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 Bare tag cyklen........... Så skal jeg da vist lige ha købt denne cykel først :-) http://billeder.sjang.dk/2007/Allingaabro%20Motor-festival%20-%20Maj%202007/slides/Picture%20012.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 I een eller 2 vognbaner før indsnævringen? :D Kæææft den var lang - i een vognbane - i morges... Man holder da selvfølgelig sin vejbane hele vejen på til sammen fletningen (vognbane skiftet) og ik som den idiort der kørte midt på vejen fordi han ikke ville ha folk kørte uden om ham og flettede ind foran ham. Han skulle bare har et klip i sit kørekort (hvis han da har et) det er folk som ham der gør trafikken usikker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 Man holder da selvfølgelig sin vejbane hele vejen på til sammen fletningen (vognbane skiftet) HØRT!! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 Wannabee cops er der jo masser af på vejene............ Ingen skal komme før dem....... :sick: Man holder da selvfølgelig sin vejbane hele vejen på til sammen fletningen (vognbane skiftet) og ik som den idiort der kørte midt på vejen fordi han ikke ville ha folk kørte uden om ham og flettede ind foran ham. Han skulle bare har et klip i sit kørekort (hvis han da har et) det er folk som ham der gør trafikken usikker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 Der var ikke nogen problemer kl. 0635 i morges. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tommy_h 0 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 Sig mig lige, det var da ik det vejarbejde som var skyld i køen i morges? Det i skriver om her er i tårnby tunlen, og ikke ved togbane overfarten ude ved lufthavnen. ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 http://www.trafikken.dk/hovedstaden/car.asp?page=dept&objno=94014 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 E20 Øresundsmotorvejen: Kbh. Lufthavn retning Ørestad mellem frakørsel Kbh. Lufthavn Ø <16> og frakørsel Kbh. Lufthavn V <17> brovedligeholdelsesarbejde kun et spor farbart; hastighedsbegrænsning 50 km/t; berørt længde 1,6 km; - afspærring med betonautoværn i hele perioden., varighed: 09. september 2007 kl. 00:30 indtil 21. september 2007 kl. 23:30 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 I een eller 2 vognbaner før indsnævringen? :D Kæææft den var lang - i een vognbane - i morges... Lad dem eeendelig holde den ene vognbane, så er der god plads til os andre i ydersporet:D . Kostede kun 5 min. x-tra på tidskontoen i morges. Men den går nok ikke i morgen, så er der nok et par stykker der er blevet lidt mere modige:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret September 11, 2007 Ingen problem i venstre side... Men den går nok ikke i morgen... Jow da - sivede lige igennem stille og "roligt" :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2007 De har fundet ud af at skaderne der skulle repareres, er mere omfattende end forventet. Så de har udskudt det til foråret. Det er hvad min kammerat fortalte mig, inden de pillede afspærringerne ned igen. Det er vidst samlingerne mellem den faste vejbane og broen over motorvejstilkørslen fra lufthavnen, der skal pilles ved. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2007 De har fundet ud af at skaderne der skulle repareres, er mere omfattende end forventet. Så de har udskudt det til foråret. Det er hvad min kammerat fortalte mig, inden de pillede afspærringerne ned igen. Det er vidst samlingerne mellem den faste vejbane og broen over motorvejstilkørslen fra lufthavnen, der skal pilles ved. Korrekt! Da jeg passerede der i morges var de i sving med at pille afspærringerne ned igen, så nu kan i/vi/de hamre forbi med 200 ++ Km/t igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2007 Det er vidst samlingerne mellem den faste vejbane og broen over motorvejstilkørslen fra lufthavnen' date=' der skal pilles ved.[/quote'] I certainly hope so.... Det stykke stål der binder broen og vejen sammen er livsfarlig på motorcykel. Specielt i regnvejr...... man skøjter simpelthen over det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 12, 2007 Ja jeg hamrer hovedet op i taget på Audi'en når jeg flyver henover det stykke............:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2007 Ja jeg hamrer hovedet op i taget på Audi'en når jeg flyver henover det stykke............:( Vi mærker det aldrig mere efter vi fik XC 70 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 12, 2007 Nej....i ML55'eren kan vi heller ikke mærke det, men Audi'en er spændt lidt hårdere op...:) Vi mærker det aldrig mere efter vi fik XC 70 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret September 12, 2007 En ommer... I certainly hope so.... Det stykke stål der binder broen og vejen sammen er livsfarlig på motorcykel. Specielt i regnvejr...... man skøjter simpelthen over det... Jep - det er livsfarligt. Ikke ujævnheden som sådan, men overfladen, som er vanvittig glat... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2007 Jep - det er livsfarligt. Ikke ujævnheden som sådan' date=' men overfladen, som er vanvittig glat...[/quote']Det er sjovt - mine gamle Pzero Rosso gled ovenpå belægningen, når jeg kørte over. Bilen "slog" sådan lidt, da ujævnheden jo ikke går lige tværs over vejen, men skråt - og derved rammes den med ét dæk ad gangen i bil. Mine nye "discount-dæk" fra Hörby udviser ikke skyggen af lignende opførsel. Med andre ord..."sådan er der så meget" ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites