Jump to content
Gio

Så er der gratis musik!

Recommended Posts

Det er forrygende. Tak for linket' date=' GIO--du er en guttermand!:D[/quote']Jamen - det var da så lidt. Ellers er det jo nok bare et spørgsmål om tid, inden de fleste har hørt om lækkerbidskenen. Der er intet galt i at være blandt de første...i det hér tilfælde :laugh: Det bedste er stadig at det er fuldt lovligt! :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, efter at have spillet luftguitar og -banjo (!) til adskillige af de hits, som jeg alt for sjældent hører, og som ikke er omfattet af samlingen i reolen, kan jeg kun takke Gio for dette fantstiske tip. "Luftbanjo?!" Søg på "swamp thing" og forestil dig drengen fra "Udflugt med døden" på et gedigent trip... Paul Potts' plade ligger der også - frit tilgængelig og lovlig, så det er vel et udtryk for, at deezer er fremme i skoene. "Mutter, der Mann mit dem Koks ist da" vil om lidt gjalde ud over privaten...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg synes dog det virker som om det kun er halve sange eller sådan noget? Eller måske har jeg gjort noget forkert..
Nogle gange loader sangen ikke perfekt (når du vælger et nummer, så pre-caches data...og dette går lidt i ged for dem til tider) Serverne er nok bare en kende presset p.t. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har prøvet at klikke på dit link, og så spillede den noget Linkin Park AAARRRGHH!!! a1437.gif Men så prøvede jeg at søge på: Wintersun, Suidakra, Ensiferum, Rotting Christ - og alle bands kendte den sgu l31.gif Normalt plejer disse musik steder kun at kende bands som, Metallica, Nightwish, Within Temptation etc... Så klart det mest positive program jeg har set!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har prøvet at klikke på dit link' date=' og så spillede den noget Linkin Park AAARRRGHH!!! [img']http://www.langkawi.dk/smileys/a1437.gif Men så prøvede jeg at søge på: Wintersun, Suidakra, Ensiferum, Rotting Christ - og alle bands kendte den sgu l31.gif Normalt plejer disse musik steder kun at kende bands som, Metallica, Nightwish, Within Temptation etc... Så klart det mest positive program jeg har set!
Ja..den shuffler lidt imellem bands fra gang til gang - men mente sgu´ nok der var noget guf for dig også. Jeg var selv ved at blive blæst ned af stolen, da jeg tastede "metal" i søge-dimsen, og den så nærmest vendte min pc på hovedet og lød som Lucifer i løbetid :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites