Jette 10 Anmeld indhold Skrevet September 6, 2007 Hej, Nogen erfaring med turen fra broen til Hørsholm? Skal være i Hørsholm på kursus mandag morgen kl. 8.30. Har prøvet søgefunktionen, men er i tvivl om hvor vidt Ring 3 stadig er problematisk om morgenen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 Det er hjemmefra kl 0630......Ellers hænger du i suppedasen............. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Det er hjemmefra kl 0630......Ellers hænger du i suppedasen............. Hej Brian, Tak for input - det betyder 15 minutter mindre under dynen, men nok det værd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
NGO 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Hold dig langt fra motorring 3. Plejer selv at tage ind over Amagerstrandvej -> christianshavn og op ad strandvejen så langt det kan lade sig gøre. Det går absolut ikke hurtigt - men tidsforbruget er langt mere konstant og trafikken giver ikke nær så dårlige nerver som ring 3. personligt ville jeg køre kl 7:00 er du heldig så er du der 10 min før og hvis du er uheldig er der sikkert også 10 andre kursusdeltagere som har hængt i trafikken. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Brunholm 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2007 Hej, Nogen erfaring med turen fra broen til Hørsholm? Skal være i Hørsholm på kursus mandag morgen kl. 8.30. Har prøvet søgefunktionen, men er i tvivl om hvor vidt Ring 3 stadig er problematisk om morgenen. Jeg har været på kursus i Hørsholm to gange i den forløbne uge, vi skulle være der 9.30, og jeg samlede en kollega op på Ørestad en time før, det fungerede fint. Resten af ugen har jeg kørt til ankomst i Gladsaxe 8.30, der bruger jeg lidt over en halv time fra broen, så jeg vil give ret i at du skal være ret uheldig for at kl 7 ikke rækker. /Jesper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites