Jump to content
Jette

Lernacken - Hørsholm

Recommended Posts

Hej, Nogen erfaring med turen fra broen til Hørsholm? Skal være i Hørsholm på kursus mandag morgen kl. 8.30. Har prøvet søgefunktionen, men er i tvivl om hvor vidt Ring 3 stadig er problematisk om morgenen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold dig langt fra motorring 3. Plejer selv at tage ind over Amagerstrandvej -> christianshavn og op ad strandvejen så langt det kan lade sig gøre. Det går absolut ikke hurtigt - men tidsforbruget er langt mere konstant og trafikken giver ikke nær så dårlige nerver som ring 3. personligt ville jeg køre kl 7:00 er du heldig så er du der 10 min før og hvis du er uheldig er der sikkert også 10 andre kursusdeltagere som har hængt i trafikken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej, Nogen erfaring med turen fra broen til Hørsholm? Skal være i Hørsholm på kursus mandag morgen kl. 8.30. Har prøvet søgefunktionen, men er i tvivl om hvor vidt Ring 3 stadig er problematisk om morgenen.
Jeg har været på kursus i Hørsholm to gange i den forløbne uge, vi skulle være der 9.30, og jeg samlede en kollega op på Ørestad en time før, det fungerede fint. Resten af ugen har jeg kørt til ankomst i Gladsaxe 8.30, der bruger jeg lidt over en halv time fra broen, så jeg vil give ret i at du skal være ret uheldig for at kl 7 ikke rækker. /Jesper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites