mickiii 10 Anmeld indhold Skrevet September 6, 2007 Bare lige et lille hurtigt spørgsmål: En dreng på vel omtrent 10-12 år ringede lige på, og spurgte om jeg ville købe "Uttidninger". Jeg sagde nej, sådan nærmest med refleks, men nu hvor jeg forsøger at slå det op, så kan jeg ikke finde ordet. Nogen der ved hvad det er? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 Jultidningar............ Tag ballerne ud af ørerne......;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mickiii 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 hehe, okay thanks :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 Jultidninger Det er 3 forskellige forlag der sälger böger, cd, kalendere o.s.v Man välger tingene ud i kataloget og betaler så ved levering sidst i November. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
patbateman 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Det er elles et shovt system: forlagerne rekrutterer unge drenge og pige til at sælge jultidningar i perioden august-oktober. Børnene får så ikke penge men points som de kan veksle til forskellige gave, alt fra musik-cder til cykle og gameboys osv. Barnearbejde? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bagheera 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Et gammelt svenskt system som fandtes allerede i 50'erne. Nogle af bladene er de samme som den gang .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 De får også penge De får også penge ! Det er elles et shovt system: forlagerne rekrutterer unge drenge og pige til at sælge jultidningar i perioden august-oktober. Børnene får så ikke penge men points som de kan veksle til forskellige gave, alt fra musik-cder til cykle og gameboys osv. Barnearbejde? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites