Jump to content
thsk

En villa (i DK) for kun 125.000 ?

Recommended Posts

Måske tragisk at tænke på, hvorfor det er sat til salg... Formentlig er ejeren død og de efterladte sætter så hytten til salg. Men at der rent faktisk har boet nogen der til for nylig - det er da tragisk! ... hvis det altså forholder sig sådan... Kan nu godt lide Madsens kommentar! :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm ... er det en hvidløgskrans der hænger over vinduet i køkkenet eller er det bare mig?? :rolleye: Og ja det er tragisk ... men hvis vedkommende der har boet der ikke har familie eller har kunnet klare sig selv så er der jo ingen der tænker over det ... kunne jo være at personen ikke ville bo på plejehjem ... hvilket man et eller andet sted sagtens kan forstå.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmmm ... er det en hvidløgskrans der hænger over vinduet i køkkenet eller er det bare mig?? :rolleye: Og ja det er tragisk ... men hvis vedkommende der har boet der ikke har familie eller har kunnet klare sig selv så er der jo ingen der tænker over det ... kunne jo være at personen ikke ville bo på plejehjem ... hvilket man et eller andet sted sagtens kan forstå.
Jeg synes mere det ligner sådan en pyntekrans som jeg har set hos mine bedsteforældre... Det kan være lavet af alt muligt mærkeligt, og tit noget spiseligt... Tror da selv jeg har fabrikeret nogle stykker af dem i min børnehave engang :) Jeg tror nu ikke at det er en der har boet der indtil for nylig - de fleste ville nok blive hamrende syge af en stuen med sådan en alternativ udluftning, og ret naivt forestille jeg mig heller ikke at nogen kan bo på den måde... Jeg tror det er et hjem der er blevet forladt for nogle år siden, men det er jo bare et gæt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg synes mere det ligner sådan en pyntekrans som jeg har set hos mine bedsteforældre... Det kan være lavet af alt muligt mærkeligt, og tit noget spiseligt... Tror da selv jeg har fabrikeret nogle stykker af dem i min børnehave engang :) Jeg tror nu ikke at det er en der har boet der indtil for nylig - de fleste ville nok blive hamrende syge af en stuen med sådan en alternativ udluftning, og ret naivt forestille jeg mig heller ikke at nogen kan bo på den måde... Jeg tror det er et hjem der er blevet forladt for nogle år siden, men det er jo bare et gæt...
Må jeg erindre om Søren Ryge og hans besøg hos en masse underlige, gamle gubber igennem tiden? De boede vist nogenlunde i det, der svarer til ovenstående villa...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Må jeg erindre om Søren Ryge og hans besøg hos en masse underlige, gamle gubber igennem tiden? De boede vist nogenlunde i det, der svarer til ovenstående villa...
:eek: *GYS* GODT jeg ikke kan se TV! Godtnok er jeg selv fra landet, og har set min portion af mindre attraktive huse og underholdende indretningstemaer, men jeg tror de færreste ( Søren Ryges venner undtaget ) vil lade det gå så langt som på billederne, muligvis fordi det er aaaalt for dyrt at varme hytten op om vinteren! I mine øjne ligner det et hus der indtil for nogle år siden var beboet af et ældre menneske der satte pris på vandrende efeu og forskellige krydderier pakket i små pakker og sat på en ring. Efter at personen flyttede ( eller blev indlagt med lungebetændelse eller et meget grimt inficeret sår ) fik huset lov til at passe sig selv og blev efterfølgende sat til salg... Dét håber jeg er historien bag :D ... eller også skal jeg lige undersøge om Søren Ryges programmer er på nettet, så jeg kan tjekke om han har været der :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites