thsk 11 Anmeld indhold Skrevet September 6, 2007 Og hvem siger at hus er billigere i Sverige? ;-) http://www.danbolig.dk/SoegBolig/Resultatsider/Vis+bolig.htm?propertyid=180-1611&brokerid=180&address=Langgade%20117,%20Kaas&externallink=1# Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 Det er vist en billig grund på 600 kvm. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Schacke 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 Og hvem siger at hus er billigere i Sverige? ;-) http://www.danbolig.dk/SoegBolig/Resultatsider/Vis+bolig.htm?propertyid=180-1611&brokerid=180&address=Langgade%20117,%20Kaas&externallink=1# En klat maling og så er det vist indflytningsklart............. http://www.danbolig.dk/SoegBolig/Resultatsider/Vis+bolig.htm?propertyid=180-1611&brokerid=180&address=Langgade%20117,%20Kaas&externallink=1# ikke engang min kat fik lov at bo der.......... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 Jeg kan godt li mäglerens salgsargument "Der er ikke bopælspligt på ejendommen". Juhuuu der steg lige värdien 5 %, eller 6000 kr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 Jeg synes sgu det er dyrt for en grund i Pandrup! Det kommer jo til at koste en formue at køre det alt det gamle ragelse væk... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 Pandrup er undervurderet. Med rette. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 Hmm... man slipper da for at tage stilling til hvilke blomster man skal have i stuen - det ser ud til at det er bestemt på forhånd :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Måske tragisk at tænke på, hvorfor det er sat til salg... Formentlig er ejeren død og de efterladte sætter så hytten til salg. Men at der rent faktisk har boet nogen der til for nylig - det er da tragisk! ... hvis det altså forholder sig sådan... Kan nu godt lide Madsens kommentar! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Hmmm ... er det en hvidløgskrans der hænger over vinduet i køkkenet eller er det bare mig?? Og ja det er tragisk ... men hvis vedkommende der har boet der ikke har familie eller har kunnet klare sig selv så er der jo ingen der tænker over det ... kunne jo være at personen ikke ville bo på plejehjem ... hvilket man et eller andet sted sagtens kan forstå. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Hmmm ... er det en hvidløgskrans der hænger over vinduet i køkkenet eller er det bare mig?? Og ja det er tragisk ... men hvis vedkommende der har boet der ikke har familie eller har kunnet klare sig selv så er der jo ingen der tænker over det ... kunne jo være at personen ikke ville bo på plejehjem ... hvilket man et eller andet sted sagtens kan forstå. Jeg synes mere det ligner sådan en pyntekrans som jeg har set hos mine bedsteforældre... Det kan være lavet af alt muligt mærkeligt, og tit noget spiseligt... Tror da selv jeg har fabrikeret nogle stykker af dem i min børnehave engang :) Jeg tror nu ikke at det er en der har boet der indtil for nylig - de fleste ville nok blive hamrende syge af en stuen med sådan en alternativ udluftning, og ret naivt forestille jeg mig heller ikke at nogen kan bo på den måde... Jeg tror det er et hjem der er blevet forladt for nogle år siden, men det er jo bare et gæt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Jeg synes mere det ligner sådan en pyntekrans som jeg har set hos mine bedsteforældre... Det kan være lavet af alt muligt mærkeligt, og tit noget spiseligt... Tror da selv jeg har fabrikeret nogle stykker af dem i min børnehave engang :) Jeg tror nu ikke at det er en der har boet der indtil for nylig - de fleste ville nok blive hamrende syge af en stuen med sådan en alternativ udluftning, og ret naivt forestille jeg mig heller ikke at nogen kan bo på den måde... Jeg tror det er et hjem der er blevet forladt for nogle år siden, men det er jo bare et gæt... Må jeg erindre om Søren Ryge og hans besøg hos en masse underlige, gamle gubber igennem tiden? De boede vist nogenlunde i det, der svarer til ovenstående villa... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2007 Må jeg erindre om Søren Ryge og hans besøg hos en masse underlige, gamle gubber igennem tiden? De boede vist nogenlunde i det, der svarer til ovenstående villa... *GYS* GODT jeg ikke kan se TV! Godtnok er jeg selv fra landet, og har set min portion af mindre attraktive huse og underholdende indretningstemaer, men jeg tror de færreste ( Søren Ryges venner undtaget ) vil lade det gå så langt som på billederne, muligvis fordi det er aaaalt for dyrt at varme hytten op om vinteren! I mine øjne ligner det et hus der indtil for nogle år siden var beboet af et ældre menneske der satte pris på vandrende efeu og forskellige krydderier pakket i små pakker og sat på en ring. Efter at personen flyttede ( eller blev indlagt med lungebetændelse eller et meget grimt inficeret sår ) fik huset lov til at passe sig selv og blev efterfølgende sat til salg... Dét håber jeg er historien bag :D ... eller også skal jeg lige undersøge om Søren Ryges programmer er på nettet, så jeg kan tjekke om han har været der :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites