Junkeren 10 Anmeld indhold Skrevet September 4, 2007 Nogen der kender gode barer med store skærme og fornuftige priser, der viser Sverige-DK på lørdag?? Jeg er klar sammen med et par andre snaphaner iført den røde jersey. Det skal nok blive lystigt - men hvor er det bedst at tage hen? /Junkeren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Nogen der kender gode barer med store skærme og fornuftige priser, der viser Sverige-DK på lørdag?? Jeg er klar sammen med et par andre snaphaner iført den røde jersey. Det skal nok blive lystigt - men hvor er det bedst at tage hen? /Junkeren De viser den på Råsunda, så der ser jeg den sammen med Bozzen Hvis der er andre der er friske på en tur til Stockholm i weekenden, så er der stadig en ledig plads i bilen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Michael > go' kamp! I andre: Nogen forslag til barer? Gerne nær Malmö C. Der er medrejsende danskere, som gerne vil sidde nær flugtvejene :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
davsclaus 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2007 Jeg vil også gerne høre hvor man kan se kampen i Malmø. Der må da være en udemærket sportsbar nær gågaden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
davsclaus 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2007 Der er olearys på Malmø centralen (tog station) http://www.olearys.se/Index.asp?DBUnitID=60 Det er en sportsbar og de viser helt sikkert kampen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2007 Hvilken kanal viser egenligt kampen. Hverken DR1 eller Tv2 viser den. Nogle svenske der gør? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2007 O'Leary's er ikke noget tosset bud. Men koster øllene ikke en million milliard??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
davsclaus 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2007 Den bliver vist på TV3 både TV3-dk og TV3-se. Mht ølpriser på olearys så kender jeg kun til de danske hvor en halv fad koster 45,-. Så ja det er ikke som et skummel morgenbodega hvor der er happy hour fra 4-6 hvis man har en knallert med mælkekasse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2007 Jeg er sandsynligvis at finde på O'learys med rød trøje men uden mælkekasse om et par timer. Men er stadig åben for andre bud på usandsynlig gode sportsbarer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites