Junkeren 10 Anmeld indhold Skrevet September 4, 2007 ...og han har oven i købet præsteret at købe den dyreste villa i Malmö - ever. Nedenstående er sakset fra http://sydsvenskan.se/malmo/article263775.ece - tjek i øvrigt debatten. Nogen har ondt i miklen over, at en fyr fra Rosengård køber stort ind i Fridhem. Mon han gir kaffen, når han har scoret hattrick på lørdag og sendt DK ud i EM-mørket?!?!? Zlatan köpte Malmös dyraste hus Den är den dyrast villa som någonsin sålts i Malmö. Pris: drygt 25 miljoner kronor. Köpare: fotbollsspelaren Zlatan Ibrahimovic och hans sambo Helena Seger. MALMÖ. Paret har letat hus i Malmö under sommaren och tittat på flera objekt. Huset de föll för ligger i Fridhemsområdet med utsikt över Ribersborgsstranden och Öresund. Patriciervillan är byggd runt 1910. De drygt 500 kvadratmetrarna bostadsyta innehåller bland annat fyra sovrum, salong, matsal och bibliotek. Tomten är på 1800 kvadratmeter. Den förre ägaren köpte huset år 2003 för åtta miljoner kronor. En prisökning på 212 procent. För exakt tjugo år sedan såldes huset för 1,6 miljoner kronor. Sedan dess har priset ökat drygt 1400 procent. Försäljningen har också sprängt 20-miljonersgränsen för Malmövillor. Den näst dyraste villan, Bellevuehus på Caritasgatan, gick för 15,9 miljoner när den såldes av Stefan Wiklund, arvtagare till Gambrogrundaren Holger Crafoord, för snart tre år sedan. Ursprungligen begärde Wiklund 23 miljoner kronor. Enligt mäklare Sydsvenskan talat med är det på gång ett par försäljningar av villor för över tjugo miljoner kronor. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Den förre ägaren köpte huset år 2003 för åtta miljoner kronor. En prisökning på 212 procent. Så er der vist ny mening til udtrykket at "grine hele vejen hen til banken". Det må sateme have været svært at holde masken, da der skulle skrives endeligt under!. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Så er der vist ny mening til udtrykket at "grine hele vejen hen til banken". Det må sateme have været svært at holde masken' date=' da der skulle skrives endeligt under!.[/quote'] Der er vel også et HTH-køkken og et læs stabilt grus i indkørslen, der skal afskrives... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 ...og han har oven i købet præsteret at købe den dyreste villa i Malmö - ever. Nedenstående er sakset fra http://sydsvenskan.se/malmo/article263775.ece - tjek i øvrigt debatten. Nogen har ondt i miklen over, at en fyr fra Rosengård køber stort ind i Fridhem. Mon han gir kaffen, når han har scoret hattrick på lørdag og sendt DK ud i EM-mørket?!?!? Zlatan köpte Malmös dyraste hus Den är den dyrast villa som någonsin sålts i Malmö. Pris: drygt 25 miljoner kronor. Köpare: fotbollsspelaren Zlatan Ibrahimovic och hans sambo Helena Seger. MALMÖ. Paret har letat hus i Malmö under sommaren och tittat på flera objekt. Huset de föll för ligger i Fridhemsområdet med utsikt över Ribersborgsstranden och Öresund. Patriciervillan är byggd runt 1910. De drygt 500 kvadratmetrarna bostadsyta innehåller bland annat fyra sovrum, salong, matsal och bibliotek. Tomten är på 1800 kvadratmeter. Den förre ägaren köpte huset år 2003 för åtta miljoner kronor. En prisökning på 212 procent. För exakt tjugo år sedan såldes huset för 1,6 miljoner kronor. Sedan dess har priset ökat drygt 1400 procent. Försäljningen har också sprängt 20-miljonersgränsen för Malmövillor. Den näst dyraste villan, Bellevuehus på Caritasgatan, gick för 15,9 miljoner när den såldes av Stefan Wiklund, arvtagare till Gambrogrundaren Holger Crafoord, för snart tre år sedan. Ursprungligen begärde Wiklund 23 miljoner kronor. Enligt mäklare Sydsvenskan talat med är det på gång ett par försäljningar av villor för över tjugo miljoner kronor. Vi elsker dig, Zlatan! :th2: http://www.youtube.com/watch?v=rMkQMYXu34M Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Vi elsker dig' date=' Zlatan! :th2: [/quote'] Det gør vi! Velkommen tilbage til Zlatan :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Gid han så bare kunne spille fodbold...............Men han lærer det nok en dag........ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 HA HA HA Misundelse er en grim ting det ved du! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Jeps......Er dog ikke misundelig på Zlatan.............. Stakkels dem ude i Fridhem...... Tænk et renderi af folk uden for hans hus....... Det går nok ikke stille af sig........................:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Gid han så bare kunne spille fodbold...............Men han lærer det nok en dag........ Ah... Det kan han så tilfældigvis. Vi bliver slagtet på lørdag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Ah... Det kan han så tilfældigvis. Vi bliver slagtet på lørdag. Han skal bare tirres ... så er han ude af spillet ... så bare på banen med den mand.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2007 Hvem er Elkjær? http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/article335433.ece Helt ærligt har jeg aldrig hørt om Preben før jeg kom til DK. Allan Simonsen var meget kendt da jeg var lille, men jeg vidste ikke at han er/var dansker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2007 Hvem er Elkjær? http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/article335433.ece Helt ærligt har jeg aldrig hørt om Preben før jeg kom til DK. Allan Simonsen var meget kendt da jeg var lille, men jeg vidste ikke at han er/var dansker. Er du nærmest sygelig fan af Zlatan??? Zlatan når ikke Elkjær til sokkeholderne. Derudover er han i mine øjne én af de mest overvurderede spillere overhovedet. Elkjær var og er stadig helt vildt populær i Verona. Han var blandt andet med til at vinde klubbens hidtil eneste mesterskab i 84-85 i hans første år i klubben. De fleste i italiensk fodbold med bare en lille smule hjernekapacitet kender til de store spillere som har været i den italienske liga. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2007 Er du nærmest sygelig fan af Zlatan??? Zlatan når ikke Elkjær til sokkeholderne. Derudover er han i mine øjne én af de mest overvurderede spillere overhovedet. Elkjær var og er stadig helt vildt populær i Verona. Han var blandt andet med til at vinde klubbens hidtil eneste mesterskab i 84-85 i hans første år i klubben. De fleste i italiensk fodbold med bare en lille smule hjernekapacitet kender til de store spillere som har været i den italienske liga. Og de holder så tilfældigvis også med det rigtige hold i Serie A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2007 Zlatan var 3 år gammel, da Elkjær kom til Italien... Elkjær har ikke skabt sig et enormt internationalt ry. Han er et kæmpe navn... i Danmark og Verona! Hvis man ser objektivt på det, så har Zlatan 5 gange mere talent end Elkjær. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2007 Han spiller som det han er - en god kroat ! video.google.com/videoplay?docid=-745754721347123922&q=mihajlovic Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2007 Han spiller som det han er - en god kroat ! video.google.com/videoplay?docid=-745754721347123922&q=mihajlovic :D Ikke, kroat.........BOSNIER :th2: Zlatan is a Bosnian name which means "gold". http://zlatanibrahimovic.soccerstar.org/zlatan-ibrahimovic-biography.aspx Så Futz, hvem holder du med i aften? Sverige, Of Course !?:p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2007 :D Ikke, kroat.........BOSNIER :th2: Zlatan is a Bosnian name which means "gold". http://zlatanibrahimovic.soccerstar.org/zlatan-ibrahimovic-biography.aspx Så Futz, hvem holder du med i aften? Sverige, Of Course !?:p Zlatans navn er serbokrotisk eller Yugoslavisk , der var ikke noget sprog der hed Bosnian i 1981 Zlatans mor er katolsk kroat, hans far muslimsk Bosniak. Et blandet ægteskab som jeg nok synes er mere cool end SDA. Og vedr. dit spørgmål: DANMARK VINDER - Nema problema ! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 »Hej! Jeg vil købe dit hus. Du får 30 mio.« Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Jeg forstår ikke hvorfor han gav en overpris på 20 millioner I øvrigt passer det at han ikke har scoret på landsholdet i over 2 år ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Tror ikke det var et overpris på 20 millioner. Måske en 7-8 st. Huset kostede 8 mill 2003, då var alt meget billigare i malmö. Og ja, det passer at han ikke har scoret på landsholdet under 2 år. så som vi spillede i onsdags har jeg fuld forståelse for det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2007 Zlatans drömlön: 417 miljoner Zlatan Ibrahimovic stannar i Inter till och med 2012. Och han får en drömlön. Enligt den italienska tidningen Corriere dello Sport, rapporterar Aftonbladets nätupplaga, har den svenske anfallsstjärnan redan skrivit på kontraktet som ger honom sammanlagt 417 miljoner kronor. Enligt Corriere dello Sport kommer Ibrahimovic omedelbart att höja sin nuvarande lön från motsvarande 51 till 56 miljoner om året. För de kommande fyra säsongerna höjs årslönen först till 83 miljoner och sedan till 93 miljoner kronor. http://sydsvenskan.se/sport/article281654.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2007 Hmm, 93 mio / år <-> 31.000 /time (300 dage, 10h/dag) Kan godt väre lidt misundelig, drengen har en timelön der kun er lidt mindre end min månedslön! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2007 Hmm, 93 mio / år <-> 31.000 /time (300 dage, 10h/dag) Kan godt väre lidt misundelig, drengen har en timelön der kun er lidt mindre end min månedslön!Arbejder du da selv 3.000 timer om året? Det er vist kun de færreste der gør det... Og kan næsten garantere dig, at Zlatan og hans kollegaer kun arbejder noget der ligner 35-50% af det antal timer om året (træning/kampe) ;) Til gengæld er der meget rejsetid, men hva fanden, det har vi andre jo nogenlunde også - dagligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites