Spader Knekt 10 Anmeld indhold Skrevet September 4, 2007 Hej! Spader Knekt/St Paul Film är ett produktionsbolag i Stockholm som just nu är på jakt efter danska män i åldern 25-35 år och 50-65 år till en reklamfilm för McDonalds som ska spelas in i mitten av september. Vi är intresserade av danskar bosatta över hela landet (och självklart även i Danmark!) men både castingen och inspelningen är i Stockholm och reseersättning utgår ej. Maila gärna en bild och dina kontaktuppgifter så snart som möjligt eller ring om du har frågor! Bästa hälsningar Mimmi Leander St Paul Film / Spader Knekt mob: +46 (0)737-330272 kontor: +46 (0) 8 50 52 48 14 mail: mimmi.leander@spaderknekt.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Hvad "#%¤& ! Starter to ens tråde med et (yderst tvivlsomt) kommercielt indslag. SPAM Moderator? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Vi är intresserade av danskar bosatta över hela landet (och självklart även i Danmark!) men både castingen och inspelningen är i Stockholm och reseersättning utgår ej. Nice.... Jeg er SÅ klar! Hvem vil ikke gerne køre 6 timer i bil, for selv at betale brændstof og så komme frem og få McD mad... Självklart! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Nice.... Jeg er SÅ klar! Hvem vil ikke gerne køre 6 timer i bil' date=' for selv at betale brændstof og så komme frem og FÅ McD mad... Självklart![/quote'] Du mener købe ikke få right:th2: McD er jo en fattig udmyg velgørende orgination:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Der er nok en hel del mennesker der ik kom med i Robinson, Big Brother og Paradise Hotel der med glæde vil stille op. Det handler jo om at blive set :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Hvad "#%¤& ! Starter to ens tråde med et (yderst tvivlsomt) kommercielt indslag. SPAM Moderator?Flyttet...og enslydende indlæg slettet. *suk* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Spader Knekt 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Självklart är rollen betald. Tråkigt att ni tolkar inlägget som spam då annonsen är seriös. Ser det här som en alternativ sökväg. Besvarar gärna alla frågor via telefon eller mail! /Mimmi Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Er nu meget normalt at rejseudgifter til casting mv. er betalt af ansøgeren selv - da selve rollen bliver mod betaling, som et hvilket som helst andet arbejde. De fleste af jer, får vel heller ikke rejsen betalt, når i søger nyt job eller for den sags skyld tager på job hver dag ?. (er jo altid de heldige grise med firmabizz og firmaauto :D) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 De fleste af jer, får vel heller ikke rejsen betalt, når i søger nyt job eller for den sags skyld tager på job hver dag ?. (er jo altid de heldige grise med firmabizz og firmaauto :D) Tja... Har du været til jobsamtale i udlandet ? Jeg har ihvertfald aldrig betalt for hverken flybillet eller hotel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Hvad "#%¤& ! Starter to ens tråde med et (yderst tvivlsomt) kommercielt indslag. SPAM Moderator? Det er vel ikke værre end bilhandlere og malere der tilbyder deres ydelser eller andre der søger opgaver besat? Nice.... Jeg er SÅ klar! Hvem vil ikke gerne køre 6 timer i bil' date=' for selv at betale brændstof og så komme frem og få McD mad... Självklart![/quote'] Du kan jo trække befordringen fra? Men stockholm er ikke udlandet? Jeg har været til jobsamtale i birkerød engang, jeg skulle selv betale for øresundsbroen og brændstoffet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Det er vel ikke værre end bilhandlere og malere der tilbyder deres ydelser eller andre der søger opgaver besat? Hvis du nu læste indlægget ville du se han henviser til at der er lavet flere enslydende indlæg i denne sammenhæng. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Det er vel ikke værre end bilhandlere og malere der tilbyder deres ydelser eller andre der søger opgaver besat? Jo - for indtil videre har disse andre haft pli og fingerspidsfornemmelse til kun at starte een tråd pr. tilbud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Er nu meget normalt at rejseudgifter til casting mv. er betalt af ansøgeren selv - da selve rollen bliver mod betaling, som et hvilket som helst andet arbejde. De fleste af jer, får vel heller ikke rejsen betalt, når i søger nyt job eller for den sags skyld tager på job hver dag ?. (er jo altid de heldige grise med firmabizz og firmaauto :D) Jeg fik da min rejse fra Færøerne betalt af flyvevåbnet, da jeg skulle til session i flyvevåbnet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Vedr. Det om at betale for transporten selv til og fra en job-samtale. Det kommer jo an på om tranportomkostningerne overskrider en bagatelgrænse eller ej. Jeg kender en hel del danskere som har været til job-samtaler hos investment banks i London til "entry-level" jobs. Dvs. at de var netop eller næsten færdiguddannede og der var MANGE ansøgere, der skulle igennem MANGE nåleøjer. Her er det normalt at den potentielle arbejdsgiver betaler omkostninger til rejse og hotel forbundet med alle de samtaler, tests osv. som ikke afholdes i nærheden af arbejdssøgerens bopælsby. Men ok - det står jo her direkte i opslaget at de ikke betaler transporten, så man kan jo bare lade være med at søge. På den anden side består størstedelen af dette forums brugere af folk, der bor i Skåne, og det er lidt svært ikke at blive en smule fornærmet over, at nogen kan tro, at der i blandt os skulle findes folk, som er medielidderlige nok til at ville betale egne rejsomkostninger til Stockholm for at medvirke i en McD Reklamefilm. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Nu omhandler tråden så job inden for landets grænser- ikke marginal jobs i udlandet, eller specielle investerbanks whatever jobs i England :-) Man får sikkert også rejsen betalt, hvis man skal til jobsamtale på månen, engang i fremtiden - det glemte i at nævne, MCmanden og Bananas *griner* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Hvis du nu læste indlægget ville du se han henviser til at der er lavet flere enslydende indlæg i denne sammenhæng. Jo - for indtil videre har disse andre haft pli og fingerspidsfornemmelse til kun at starte een tråd pr. tilbud. Ok rolig nu der var lavet 2 opslag... Det er jo et stor forum det her. Jeg kigger da også kun ind i de emnekategorier der intersserer mig. f.eks åbner jeg aldrig Oxie forum. Vedr. Det om at betale for transporten selv til og fra en job-samtale. Det kommer jo an på om tranportomkostningerne overskrider en bagatelgrænse eller ej. Jeg kender en hel del danskere som har været til job-samtaler hos investment banks i London til "entry-level" jobs. Dvs. at de var netop eller næsten færdiguddannede og der var MANGE ansøgere, der skulle igennem MANGE nåleøjer. Her er det normalt at den potentielle arbejdsgiver betaler omkostninger til rejse og hotel forbundet med alle de samtaler, tests osv. som ikke afholdes i nærheden af arbejdssøgerens bopælsby. Men ok - det står jo her direkte i opslaget at de ikke betaler transporten, så man kan jo bare lade være med at søge. På den anden side består størstedelen af dette forums brugere af folk, der bor i Skåne, og det er lidt svært ikke at blive en smule fornærmet over, at nogen kan tro, at der i blandt os skulle findes folk, som er medielidderlige nok til at ville betale egne rejsomkostninger til Stockholm for at medvirke i en McD Reklamefilm. He he ja det er også det samme, det kan jeg godt se. Statist i en reklamefilm og cand.merc eller lign. Same same. Perfekt sammenligning. Jeg tror du er en af de eneste der bliver fornærmet over at der er nogen der laver en søgning på google.se for at finde en adgang til danskere og tillade sig at spørge efter om der er nogen der vil arbejde. Ja føj at de vil være det bekendt. Det har ingen interesse for mig, men jeg synes da at det er helt fint at spader knekt spørger. Der kunne da sagtens være nogen der er interesseret. I øvrigt er svenskere også mere vant til lange afstande end danskere i lille danmark. En bus eller en togbillet til stockholm koster under en 500 mand retur. Ja jeg tror tilmed at man kan flyve derop sommetider for 450,- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 En bus eller en togbillet til stockholm koster under en 500 mand retur. Ja jeg tror tilmed at man kan flyve derop sommetider for 450' date='-[/quote'] Helt off topic... Men, hvor i alverden finder du de priser ?? Gælder det også for ikke-studerende ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Helt off topic... Men' date=' hvor i alverden finder du de priser ?? Gælder det også for ikke-studerende ??[/quote'] En retur med swebuss koster ca. 650 svenske En retur med eurolines fra kbh koster ca. 560 danske https://bookingsrv.eurolines.dk/booking7/wrapper.php?step=eubook2X〈=1 Jeg gad ikke kontrollere fly, men jeg har da set reklamer med priser omkring 400,- det er så one way muligvis... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Självklart är rollen betald. Tråkigt att ni tolkar inlägget som spam då annonsen är seriös. Ser det här som en alternativ sökväg. Besvarar gärna alla frågor via telefon eller mail! /Mimmi Sådan :th2:. Så er der vist ikke mere at diskuttere. Hvis man ikke selv vil betale rejsen, bliver man hjemme. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Hvad er lønnen? 1% af omsætningen fra McD i Sverige? Hvis det er tilfældet, så er jeg da overbevist om, at mange gerne vil lade sig eksponere Men tror vel mere det er et symbolsk beløb, man får eller? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Hvad er lønnen? 1% af omsætningen fra McD i Sverige? Hvis det er tilfældet, så er jeg da overbevist om, at mange gerne vil lade sig eksponere Men tror vel mere det er et symbolsk beløb, man får eller? Loennen = 1 Happy Meal om dagen i 3 mdr :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2007 Helt off topic... Men' date=' hvor i alverden finder du de priser ?? Gælder det også for ikke-studerende ??[/quote'] Just nu billeter på 2. klasse kan fås helt ned til 95 sek. for en enkelt til Stockholm. Det kræver dog reservation ca. 1 måned i forvejen. Vi gav 380 sek. for 2 personer retur malmö-stockholm. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites