Thomasha 10 Anmeld indhold Skrevet September 4, 2007 2 mc'ere deler bøder ud! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Puha... godt man har indført hjemmearbejdsdage... Hvis nogen er ramt, giver jeg gerne en skræv til bødekassen. Krydset ved Lufthavnsafkørslen kandiderer til det dummeste stykke anlægsarbejde nogensinde. Men det er vist diskuteret andre steder herinde... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Krydset ved Lufthavnsafkørslen kandiderer til det dummeste stykke anlægsarbejde nogensinde. Men det er vist diskuteret andre steder herinde... Udefra ser det ganske rigtigt umådeligt dumt ud. Det er dog lavet med fuldt overlæg. Jeg tror snarere det kandiderer til en plads på top 10 over "værste politiske lokumsforlig". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Meccs 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Puha... godt man har indført hjemmearbejdsdage... Hvis nogen er ramt, giver jeg gerne en skræv til bødekassen. Krydset ved Lufthavnsafkørslen kandiderer til det dummeste stykke anlægsarbejde nogensinde. Men det er vist diskuteret andre steder herinde... Så tager jeg gerne imod... svin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Dybt go'nat... Udefra ser det ganske rigtigt umådeligt dumt ud. Det er dog lavet med fuldt overlæg. Kunne du løfte sløret for, hvad der skulle være beslutningens baggrund? Hvad vil man opnå med forbudet? Det er jo dybt godnat og trafikalt køskabende... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Kunne du løfte sløret for, hvad der skulle være beslutningens baggrund? Hvad vil man opnå med forbudet? Det er jo dybt godnat og trafikalt køskabende... For at begrænse trafikken på Strandvejen. Men det gi´r jo sig selv, når de snart lukker vejen helt af:thumbdown http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=9430&highlight=lukning+af+amager+strandvej Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Idiotisk ja, men billisterne, öv Dumt höjresving ja, men endnu värre er dem der svinger til höjre. Ikke fordi det er forbudt, men fordi de fleste er ogen tumper der körer ud og så bremser. Det gör det ikke mere eller mindre ulovligt at blinke Tänk lige på det, tak ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 Det gör det ikke mere eller mindre ulovligt at blinke Tänk lige på det' date=' tak ![/quote'] nej, ganske rigtigt, men så kan folk jo SE man har tænkt sig at dreje til højre og tage højde for det i deres kørsel. Nu er det jo sjældent at folk er hensynsfulde i trafikken så ingen grund til at brokke sig over det når det rent faktisk sker. Pede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites