Jump to content
Thomasha

Razzia ved højredrejning ad strandvejen

Recommended Posts

Puha... godt man har indført hjemmearbejdsdage... Hvis nogen er ramt, giver jeg gerne en skræv til bødekassen. Krydset ved Lufthavnsafkørslen kandiderer til det dummeste stykke anlægsarbejde nogensinde. Men det er vist diskuteret andre steder herinde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Krydset ved Lufthavnsafkørslen kandiderer til det dummeste stykke anlægsarbejde nogensinde. Men det er vist diskuteret andre steder herinde...
Udefra ser det ganske rigtigt umådeligt dumt ud. Det er dog lavet med fuldt overlæg. Jeg tror snarere det kandiderer til en plads på top 10 over "værste politiske lokumsforlig".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Puha... godt man har indført hjemmearbejdsdage... Hvis nogen er ramt, giver jeg gerne en skræv til bødekassen. Krydset ved Lufthavnsafkørslen kandiderer til det dummeste stykke anlægsarbejde nogensinde. Men det er vist diskuteret andre steder herinde...
Så tager jeg gerne imod... svin :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Dybt go'nat...

Udefra ser det ganske rigtigt umådeligt dumt ud. Det er dog lavet med fuldt overlæg.
Kunne du løfte sløret for, hvad der skulle være beslutningens baggrund? Hvad vil man opnå med forbudet? Det er jo dybt godnat og trafikalt køskabende...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kunne du løfte sløret for, hvad der skulle være beslutningens baggrund? Hvad vil man opnå med forbudet? Det er jo dybt godnat og trafikalt køskabende...
For at begrænse trafikken på Strandvejen. Men det gi´r jo sig selv, når de snart lukker vejen helt af:thumbdown http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=9430&highlight=lukning+af+amager+strandvej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Idiotisk ja, men billisterne, öv Dumt höjresving ja, men endnu värre er dem der svinger til höjre. Ikke fordi det er forbudt, men fordi de fleste er ogen tumper der körer ud og så bremser. Det gör det ikke mere eller mindre ulovligt at blinke :sad: Tänk lige på det, tak !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det gör det ikke mere eller mindre ulovligt at blinke :sad: Tänk lige på det' date=' tak ![/quote'] nej, ganske rigtigt, men så kan folk jo SE man har tænkt sig at dreje til højre og tage højde for det i deres kørsel. Nu er det jo sjældent at folk er hensynsfulde i trafikken så ingen grund til at brokke sig over det når det rent faktisk sker. Pede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites