Milla29 10 Anmeld indhold Skrevet September 3, 2007 Hejsan hejsan -Da mit svenske ordforråd stort set kun indeholder ovenstående, har jeg idag meldt mig til et svensk-kursus for dansktalende. Hvis der er nogle derude der vil være med, kan man tilmelde sig på studieframjandet.se (sorry kan ikke finde ud af at sætte et direkte link på) Der er 3 niveauer og det starter i uge 38 i Malmø Kom frisk :) Mathilde Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2007 Har lige tilmeldt 6 styk her i Trelleborg. Så held og lykke inde i Malmö også :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2007 Æv. Vi tager på ferie i uge 38, ellers var vi klar. Vil gerne lærer lidt mere sporg. Ved du om de starter hold senere, og hvad dag er det?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fuf 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 Hej !! Det er lige sådan noget jeg har ledt efter. Men er lidt i tvivl om, hvilket af kurserne det skal være... Ved du noget om forskellen på nybegynder og let konversation ? Flyttede til Malmø for ca 3 mdr siden. Og svensk er ikke min stærke side .... Susanne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Milla29 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2007 Jeg har selv valgt nybegynder niveauet, for selvom jeg forstår en del svensk, kan jeg ikke rigtig danne sætninger og jeg tror også jeg får brug for en del hjælp til udtalen:) Men hvis du er meget i tvivl kan du jo prøve at ringe til skolen og spørge dem til råds. Måske kan de henvise dig til underviseren, han må kunne hjælpe med sådn noget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fuf 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2007 Har lige tilmeldt mig. Det blev nybegynder .... Jeg forstår noget (hvis altså det kun er en, der taler af gangen, og det går forholdsvis langsomt), men jeg kan ikke udtale noget at værdi. Så tak for hjælpen !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ansyos 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 hvordan vælger man at man gerne vil starte i uge 10?? De starter måske lidt senere også eller må man bare tage hvad der kommer? Er der nogen der har erfaringer med dem?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites