Jump to content
Milla29

Svensk undervisning

Recommended Posts

Hejsan hejsan -Da mit svenske ordforråd stort set kun indeholder ovenstående, har jeg idag meldt mig til et svensk-kursus for dansktalende. Hvis der er nogle derude der vil være med, kan man tilmelde sig på studieframjandet.se (sorry kan ikke finde ud af at sætte et direkte link på) Der er 3 niveauer og det starter i uge 38 i Malmø Kom frisk :) Mathilde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej !! Det er lige sådan noget jeg har ledt efter. Men er lidt i tvivl om, hvilket af kurserne det skal være... Ved du noget om forskellen på nybegynder og let konversation ? Flyttede til Malmø for ca 3 mdr siden. Og svensk er ikke min stærke side .... Susanne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har selv valgt nybegynder niveauet, for selvom jeg forstår en del svensk, kan jeg ikke rigtig danne sætninger og jeg tror også jeg får brug for en del hjælp til udtalen:) Men hvis du er meget i tvivl kan du jo prøve at ringe til skolen og spørge dem til råds. Måske kan de henvise dig til underviseren, han må kunne hjælpe med sådn noget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige tilmeldt mig. Det blev nybegynder .... Jeg forstår noget (hvis altså det kun er en, der taler af gangen, og det går forholdsvis langsomt), men jeg kan ikke udtale noget at værdi. Så tak for hjælpen !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites